Kunststof Bouwmateriaal

Kunststof Bouwmateriaal

Al meer dan 20 jaar zijn wij landelijk actief op het gebied van levering van kunststof bekleding aan professionals en consumenten en chalet / stacaravan bouw. Daarom weten wij als geen ander dat het toepassen van duurzame kunststof materialen erg belangrijk is. Er zijn vele kunststof fabrikanten en leveranciers waarin de kwaliteit het verschil maakt. Wij leveren enkel kunststof gevelbekleding waar we volledig achterstaan. De professionele kwaliteit van onze producten is dan ook iets waar we trots op zijn. En vanwege onze ervaringen met deze kunststof gevelbekleding kunnen wij je dan ook tot 10 jaar garantie bij juiste montage garanderen.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018