Kunststof Bouwmateriaal

Kunststof Bouwmateriaal

Al meer dan 20 jaar zijn wij landelijk actief op het gebied van levering van kunststof bekleding aan professionals en consumenten en chalet / stacaravan bouw. Daarom weten wij als geen ander dat het toepassen van duurzame kunststof materialen erg belangrijk is. Er zijn vele kunststof fabrikanten en leveranciers waarin de kwaliteit het verschil maakt. Wij leveren enkel kunststof gevelbekleding waar we volledig achterstaan. De professionele kwaliteit van onze producten is dan ook iets waar we trots op zijn. En vanwege onze ervaringen met deze kunststof gevelbekleding kunnen wij je dan ook tot 10 jaar garantie bij juiste montage garanderen.

• rinie van drongelen
    Geverifieerde klant van Kunststof Bouwmateriaal

weekend besteld dinsdag in huis

• Chris van Laar
    Geverifieerde klant van Kunststof Bouwmateriaal

Goede service en duidelijke prijzen

• Hoe beoordeel je Kunststof Bouwmateriaal?

• Arie Wies

goede service, snelle levering

• Jörgen Peer
    Geverifieerde klant van Kunststof Bouwmateriaal

Hele mooie panelen, eenvoudige en snelle montage en een duidelijke montage handleiding.
    De tijd van leveren op de dag wordt voorgegeven met één blok van tussen 7:00u en 17:00u dit zou als verbetering in wat kleinere blokken kunnen. Chauffeur belde wel heel netjes van te voren en was vriendelijk en behulpzaam. Nazorg en garantie kan ik niet beoordelen, namelijk nog geen gebruik van hoeven maken.

• Van den Haak
    Review voor Kunststof Bouwmateriaal

Goed overleg bij bestelling snelle levering zeer blij met het product het chalet is heel mooi geworden

• koos olsthoorn
    Geverifieerde klant van Kunststof Bouwmateriaal

goede service had voor de levering door dat ik 1 deel teveel had was geen probleem en geld werdt terug gestort

• Fred Buuren Van

goed beschermd verpakt

• Sjaak Beuving

Prima geregeld allemaal.

• ROY NASIERKHAN
    Geverifieerde klant van Kunststof Bouwmateriaal

super blij met ze echt super

• Frank Calon
    Geverifieerde klant van Kunststof Bouwmateriaal

Duidelijke website, het toezenden van monsters wilde in het begin niet lukken, vervolgens ging het gelukkig wel goed.