Stegplattenversand.nl/

Stegplattenversand.nl/

Aanbod van hoogwaardig kwaliteit bouw- en kunststof materialen op maat.
9,0

• AAD SCHENK
    Review voor Stegplattenversand.nl/

goede en mooie kanaal platen goede service en vriendelijk en goed afgehandeld dat is mijn ervaring

• Dominique
    Review voor Stegplattenversand.nl/

Twee weken geleden een bestelling geplaatst. Helaas enkel een bestelbevestiging ontvangen en een factuur. Geen enkel bericht over het verzenden, na enkele werkdagen contact opgenomen met de klantenservice om te vragen wanneer ik mijn pakket zou ontvangen.

Volgens de medewerker zou deze al zijn afgeleverd en heeft GLS een handtekening ontvangen voor ontvangst. Hier bezwaar tegen gemaakt, aangezien wij fulltime aan het werk zijn en er niemand thuis was op het moment dat de medewerker aangaf dat er geleverd zou zijn. Zodoende werd er een onderzoek opgestart bij GLS.

Een week later volgde de mededeling, dat ze er van uit gaan dat het pakket geleverd was, aangezien iemand heeft getekend met mijn achternaam notabene. Bij godsgratie werd er uit "coulance" een nieuw pakket gestuurd. Er werd mij geen keuze aangeboden of ik het pakket überhaupt nog wel wilde hebben.

Op basis van dit nieuwe bericht de klantenservice opnieuw direct teruggemaild, dat ik de platen inmiddels ergens anders heb besteld en liever het aankoopbedrag terug zou krijgen.

Volgens de medewerker was dit niet meer mogelijk omdat het nieuwe pakket al zou zijn overgedragen, maar ik mocht het nieuwe pakket weigeren bij levering zodat het retour zou gaan.

Weer geen nieuwe verzendgegevens of track and trace ontvangen. Vandaag thuisgekomen na een werkdag en blijkt dat GLS het pakket dit keer gewoon in mijn achtertuin heeft gedumpt zonder pardon!! Het pakket kan dus niet eens geweigerd worden aan de deur omdat ze blijkbaar zelf wel ergens iets dumpen... het zal mij niets verbazen als de bezorger gewoon opnieuw ZELF heeft getekend voor de levering!

Wat een belachelijke bedoeling dit! Opnieuw maar weer contact opgenomen met de klantenservice...

Antwoord van Stegplattenversand.nl/

Beste Dominique,

Bedankt voor uw uitgebreide feedback.

De infrastructuur van onze website laat het nog niet toe om de automatisering van de verzending van onze bezorgingen via GLS of PostNL te realiseren. We zijn dan op de achtergrond ook bezig met de vernieuwing van onze website, onder andere om deze reden.

Desalniettemin, kijkend naar uw situatie, zijn wij genoodzaakt te controleren op bezorgingen via de daarvoor getekende processen. In dit geval een bevestiging van ontvangst via een handtekening. Ondanks dit in 1e instantie wel is gebeurd (er is getekend voor ontvangst), zijn we een, in samenspraak met u, een onderzoek gestart. Het resultaat van dit onderzoek via GLS wijst er naar uit dat de bestelling is bezorgd. Doch hebben we u opnieuw de platen aangeboden, alles om uw tevredenheid te borgen.

We hebben u een mail verstuurd om de retour alsnog in orde te maken zodat we de betaling van uw bestelling terug kunnen betalen.

Mocht u nog vragen/hulp nodig hebben hierbij, kunt u contact met ons opnemen.

Mochten we u nog kunnen helpen in de toekomst, dan horen we dit graag.

Met de meest vriendelijke groeten,

Timo

• Hoe beoordeel je Stegplattenversand.nl/?