L'eau Vive
L'eau Vive de plek om elke dag nieuwe fashion te ontdekken op basis van het seizoen. Met een sfeervolle concept store in het oude stadshart van Maassluis waar je de leukste fashion vindt en accessoires van Riviera Maison, Bastion Collection, Aura Peeperkorn en PTMD.
  • Marianne
    Review voor L'eau Vive

erg goede service, het pakket was er binnen 2 dagen en vanaf de bestelling werd ik op de hoogte gehouden van de staat van verzending. Mooi ingepakt en nog een kleine attentie erbij. Zeker voor herhaling vatbaar. Klein minpuntje: zelf houd ik niet zo van kunsstof materiaal, dus liever echt wol, katoen, zijde i.p.v. .acryl, polyester e.d. Dan betaal ik liever iets meer voor mijn kleding. Voor deze prijzen en de eerlijke beschrijving, wist ik dit natuurlijk wel vantevoren, maar misschien een idee voor een uitgebreider assortiment.

Antwoord van L'eau Vive

Hi Marianne, bedankt voor je mooie feedback :) We gaan het zeker meenemen.

• Linda
    Review voor L'eau Vive

Heb reeds 2 bestellingen gedaan en was er super tevreden mee. Super kwaliteit en heel correcte maten zoals Simone altijd aangeeft qua maten erin passen. Ben verslaafd om naar de filmpjes te kijken en wil altijd wel iets bestellen🙈. Top en spijtig dat de winkel voor mij te ver weg is want zou er niet buiten zijn. Ik ben superfan!❤

Antwoord van L'eau Vive

Hi Linda, wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent :) Bedankt voor je lieve review ♡

• Hoe beoordeel je L'eau Vive?