L'eau Vive
L'eau Vive de plek om elke dag nieuwe fashion te ontdekken op basis van het seizoen. Met een sfeervolle concept store in het oude stadshart van Maassluis waar je de leukste fashion vindt en home accessoires van Riviera Maison & Bastion Collection.
9,4

• Ingrid
    Review voor L'eau Vive

Mooie kwalitatieve kleding, snelle levering! Zeer blij met mijn kleedjes❤️

• Willy
    Review voor L'eau Vive

Snelle reactie op vragen via de mail, binnen 1 week bestelling binnen en retour uitbetaald

Antwoord van L'eau Vive

Hi Willy, bedankt voor je positieve feedback!
    Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle reacties, de levering en de retourafhandeling. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, laat het ons gerust weten 🌸

• Hoe beoordeel je L'eau Vive?

• Jacqueline
    Review voor L'eau Vive

ontzettend blij met mijn jurkjes. Snelle levering en een leuk persoonlijk kaartje. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

• Gerda
    Review voor L'eau Vive

Perfecte levering, snel en netjes verpakt, kwaliteit ook prima. Alles paste prima. Heel blij met mijn aankoop. Ik geniet dagelijks van het showen van de collectie op Instagram. Leuke betaalbare kleding.

Hi Gerda,
    Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering en de kwaliteit van je aankoop ❤️ We vinden het ook super dat je geniet van het showen van de collectie op Instagram.

Bedankt voor je mooie feedback en veel plezier met je leuke aankopen 😘

• Ilona
    Review voor L'eau Vive

Snelle levering, jumpsuit zit geweldig!

Antwoord van L'eau Vive

Hi Ilona, fijn om te horen dat de levering snel was en dat de jumpsuit zo goed zit! Bedankt voor je feedback en geniet van je nieuwe outfit 😘

• Patricia

Superleuke kleding,zit ook fantastisch

Hi Patricia, Bedankt voor je compliment! Veel plezier ermee! ❤️

• Marianne
    Review voor L'eau Vive

2 vesten besteld, mouwen te kort en kwaliteit viel tegen.
    Derhalve retour gestuurd maar 13,07 euro kwijt aan verzend- en retourkosten. Vind ik best pittig. Als ik dit vantevoren had geweten had ik zeker geen bestelling geplaatst.

Antwoord van L'eau Vive

Hi Marianne, bedankt voor je feedback.
    Jammer dat de vesten niet helemaal aan je verwachtingen voldeden. We begrijpen dat de verzend- en retourkosten kunnen opgelopen.

Goed om te weten is dat je de verzendkosten van €4,95 voor de heenzending terugkrijgt, omdat je de hele bestelling hebt teruggestuurd. Onze klantenservice zal dit zo snel mogelijk voor je regelen zodra de retourzending bij ons is verwerkt.

Op onze website staan alle details over bestellen en retourneren, zodat je altijd op de hoogte bent van de voorwaarden. Hopelijk kunnen we je in de toekomst beter van dienst zijn ❤️

• Edith

Mooie kleur jurk (dana)

Hi Edith, wat leuk dat je de jurk leuk vindt! Veel plezier ermee ☀️

• Aukje
    Review voor L'eau Vive

Hele goede service vandaag beateld morgen in huis .mooie leuke betaalbare kleding .te leuk om niet te bestellen bijna elke week wel iets 😊veslaafd

Antwoord van L'eau Vive

Hi Aukje, wat een leuke feedback, bedankt daarvoor! 😊 We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent met onze service en kleding. Het is geweldig om te weten dat je bijna elke week iets nieuws bij ons vindt, dat maakt ons ook helemaal blij! Geen vervelende verslaving ;)

Veel plezier met je aankopen en we zien je graag snel weer terug!

• Marjolein
    Review voor L'eau Vive

Prachtig aansluitende jumpsuit in hele mooie rode kleur. Op grond van het gekregen advies een maatje kleiner gekocht (XS) en deze past fantastisch!

Antwoord van L'eau Vive

Hi Marjolein, bedankt voor je leuke berichtje! Wat fijn dat de jumpsuit zo goed past en dat je blij bent met de kleur. Veel plezier ermee! 🤩

• Michelle
    Review voor L'eau Vive

Heel goede service. Had vraag ivm welke maat ik best zou nemen en mail werd zo goed als direct beantwoord. Super tevreden van m'n aankopen waaronder het toffe jeansjasje! Mooie kwaliteit!

Antwoord van L'eau Vive

Bedankt voor je superleuke feedback 🤩 Geweldig om te horen dat je blij bent met onze service en je aankopen, vooral het jeansjasje. Geniet ervan!

• Lique

Tevreden!

Antwoord van L'eau Vive

Goed om te horen Lique 💕 Bedankt voor je berichtje!

• Nelleke

Heel goede service.

Antwoord van L'eau Vive

Hi Nelleke, bedankt voor je positieve feedback ❤️ Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service.

• Sandra
    Review voor L'eau Vive

2 shirts besteld Snelle verzending . Goede kwaliteit 1 shirt retour gestuurd Retour snel afgehandeld . Snel geld teruggestort gekregen . Ik bestel zeker weer bij jullie . 🌸❤️

Antwoord van L'eau Vive

Hi Sandra, bedankt voor je fijne feedback! Super om te horen dat alles zo goed is verlopen, van de snelle verzending tot de retour. We zien je graag weer terug voor een volgende bestelling! 🌸❤️

• Anja
    Review voor L'eau Vive

Superleuke jurk, zit top! Krijg erg leuke reacties.

Antwoord van L'eau Vive

Hi Anja, wat leuk!! Fijn dat de jurk zo goed zit en dat je zoveel leuke reacties krijgt. Heel veel plezier ermee ☀️ en geniet van het zonnetje.

• Anita
    Review voor L'eau Vive

Mijn bestelling kwam keurig optijd.
    Ik had wel een klacht omdat er een vlek op zat.
    Deze klacht is super fijn afgehandeld.
    Nogmaals bedankt.
    En tot een volgende bestelling.

Antwoord van L'eau Vive

Hi Anita, bedankt voor je bericht en je positieve feedback. Fijn om te horen dat je bestelling op tijd kwam en dat je tevreden bent met de afhandeling van je klacht.

Graag gedaan en misschien tot de volgende bestelling ❤️

• G
    Review voor L'eau Vive

Blouse was precies als op de foto,en goede snelle verzending.
    Helemaal tevreden.

Antwoord van L'eau Vive

Hi, hartelijk dank voor je positieve reactie! We zijn blij te horen dat de blouse precies was zoals op de foto en dat je tevreden bent met de snelle verzending 🌸

• Jolanda
    Review voor L'eau Vive

Netjes en milieuvriendelijk verpakt. Snel verstuurd. Leuke kaart erbij als dank.

Antwoord van L'eau Vive

Hi Jolanda, bedankt voor je leuke feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de nette en milieuvriendelijke verpakking, de snelle verzending, en de leuke kaart :)

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen.

• Lia

Slechte kwaliteit en afwerking

Antwoord van L'eau Vive

Hi Lia, het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de kwaliteit en afwerking van je bestelling. We nemen je feedback serieus en willen dit graag verder onderzoeken.

Kun contact met ons opnemen over het probleem? Dan kunnen we samen naar een passende oplossing zoeken. Graag horen we van je. Ons mailadres is: info@leauvivewebshop.nl

• Marijke
    Review voor L'eau Vive

Ik heb de 3/4 broek besteld met het t- shirt erbij met glitters. Het paste helemaal goed. De riem die erbij werd getoond, had ik nog van een vorige aankoop.