L'eau Vive
L'eau Vive de plek om elke dag nieuwe fashion te ontdekken op basis van het seizoen. Met een sfeervolle concept store in het oude stadshart van Maassluis waar je de leukste fashion vindt en home accessoires van Riviera Maison & Bastion Collection.

• Jolanda
    Review voor L'eau Vive

De bestelde kleding was er met een paar dagen. Goed materiaal/stof. Erg tevreden.

Antwoord van L'eau Vive

Hi Jolanda, edankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met zowel de snelle levering als de kwaliteit van de kleding. Als je in de toekomst nog vragen hebt of ergens mee geholpen wilt worden, laat het ons dan gerust weten πŸ˜ƒ

• Steef
    Review voor L'eau Vive

Snel bestelling in huis, leuke kleding

Antwoord van L'eau Vive

Hi Steef, bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en dat je onze kleding leuk vindt 🀩

• Hoe beoordeel je L'eau Vive?

• Marian
    Review voor L'eau Vive

Fantastische goede service en zeer vriendelijk!

Antwoord van L'eau Vive

Hi Marian, bedankt voor de positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service ❀️

• Monika
    Review voor L'eau Vive

Snelle levering, mooie jurk.
    Leuke collectie kleding 😍

• Angelique
    Review voor L'eau Vive

Een hele mooi rok gekocht die ook als jurk te dragen is! Mooie kwaliteit en een goede prijs! Levering ook allemaal in orde! Ze houden je netjes via de mail op de hoogte!

Antwoord van L'eau Vive

Hi Angelique, wat leuk om te horen dat je zo blij bent met je aankoop! Bedankt voor je positieve feedback, we stellen het enorm op prijs! 😊🌟

• Maria
    Review voor L'eau Vive

Snelle levering. Ziet er goed uit, precies zoals op de website.

Antwoord van L'eau Vive

Hi Maria, wat leuk om te horen dat je blij bent met de snelle levering en dat het product precies overeenkomt met wat je op onze website hebt gezien! Bedankt voor je positieve feedback ✨

• Ien.

Verzending prima verzorgd!
    Artikel van goede kwaliteit.
    Kom vast nog terug.

Antwoord van L'eau Vive

Hi Ien, wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de verzending en de kwaliteit van het item. Bedankt voor je positieve feedback!

• Erna
    Review voor L'eau Vive

Dikke prima! Zoals altijd! Jammer dat Maassluis zo ver weg is… wel beter voor m’n bankrekening πŸ˜‰

Antwoord van L'eau Vive

Wat lief Erna! Bedankt voor je review :) Enne... weekendje Maassluis is ook heel leuk ;)

• Marleen
    Review voor L'eau Vive

Snelle levering en producten precies zoals verwacht. Prima service

Hi Marleen, bedankt voor je leuke feedback. Fijn om te horen 😍

• Mieke
    Review voor L'eau Vive

Prijs kwaliteit en snelle reactie op vragen!

Antwoord van L'eau Vive

Hi Mieke, wat leuk om te lezen dat je tevreden bent ❀️ fijne dag!

• Joke

Snelle levering leuke kleding

Antwoord van L'eau Vive

Hi Joke, bedankt voor de feedback en fijn om te lezen dat je tevreden bent ❣️

• Ina
    Review voor L'eau Vive

Snelle levering van een mooi product

Antwoord van L'eau Vive

Hi Ina, bedankt voor je feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat het snel geleverd is 😍 gezellige dag vandaag!

• M-L van Loon
    Review voor L'eau Vive

Geweldige service πŸ‘Œ. Er was een klein probleempje, maar dat was heel snel opgelost.

Antwoord van L'eau Vive

Bedankt voor je berichtje en fijn om te lezen dat je tevreden bent! Als er in de toekomst nog iets is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen graag!

• Imgrid
    Review voor L'eau Vive

Hele mooie kleding ,goede prijs kwaliteit verhouding en zeer snelle levering.

Antwoord van L'eau Vive

Hi Imgrid, wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze kleding en de snelle levering! Bedankt voor je feedback en we hopen je snel weer terug te zien bij ons ❣️

• Janine
    Review voor L'eau Vive

Jurk terug gestuurd maar geen geld retour gekregen.

Antwoord van L'eau Vive

Bedankt voor je berichtje. Ik zie dat het gaat om ordernummer 2416085 en dat deze jurk nog niet bij ons retour is gekomen. Verder merk ik op dat er nog geen verdere communicatie over is geweest.

Natuurlijk wil ik je graag verder helpen en zal ik via de mail contact met je opnemen.

• Leuk!

Super leuk setje bij elkaar gescoord. Snel geleverd. Leuk siteπŸ‘

Antwoord van L'eau Vive

Hi 😍 superleuk om te horen! Dank je wel en veel plezier met je leuke setje!!

• Wilma
    Review voor L'eau Vive

Goede service super blij met mijn bestelling

Antwoord van L'eau Vive

Hi Wilma, wat leuk om te horen!! Heel veel plezier ermee :)

• Diana
    Review voor L'eau Vive

Supervriendejjke dames zowel online als in de winkel en super betaalbare kleding πŸ₯°

Wat lief Diana! Dank je wel voor je leuke review ❣️

• Mooie jurk
    Review voor L'eau Vive

Prachtige katoenen jurk voor een mooie prijs

Antwoord van L'eau Vive

Hi, bedankt voor je berichtje! :)

• Manon
    Review voor L'eau Vive

Goede snelle service en snelle reactie bij vragen op de mail. Super leuke betaalbare kleding. Ik ben groot fan van jullie!

Antwoord van L'eau Vive

Hi Manon, wat goed om te horen dat je zo tevreden bent πŸ˜ƒ En natuurlijk jij bedankt dat je bij ons shopt! Fijne dag 🌸