L'élianne ®

L'élianne ®

L'élianne ® is een luxe online hondenwinkel, met een moderne honden autostoel, een luxe hondentas, functionele hondenkleren & innovatieve reisaccessoires. Dat zal jouw hond perfect voorbereid maken voor het volgende (auto) avontuur!
9,9

• Ilona
    Review voor L'élianne ®

Wat een super mooie luxe hondenautostoel 😍 helemaal verliefd op. Hele mooie afwerking en een super service van L’elianne. Buddha gaat er graag in liggen😊Werd zelfs geleverd met wat lekkers voor de hond.

• Yvette
    Review voor L'élianne ®

Een van mijn honden heeft last van wagenziekte en ik wilde de grote mand nog graag voor de vakantie hebben. Na fijn contact is dit snel geregeld en mijn hond heeft de hele reis zonder medicatie kunnen reizen! Een echte aanrader en ook gewoon mooi en comfortabel voor in huis

• Hoe beoordeel je L'élianne ®?

• Lili
    Review voor L'élianne ®

Super kwalitatief en mooi🥰 onze hond (dwergteckel) vind hem fantastisch. Zowel thuis (open) als in de auto. Echte aanrader, elke cent waard 🐶💖

• Lianne Langeveld
    Review voor L'élianne ®

Goede service. Ik had de verkeerde kleur opgestuurd gekregen. Kosteloos werd het omgeruild en de kussentjes waren er al netjes in gestopt. Wij hebben een fransebulldog van 16 kilo die past er prima in. Niet gekocht om dat hij stress heeft gewoon omdat we hem een lekker auto mand gunde 😉

• Loes
    Review voor L'élianne ®

De autostoel besteld voor m’n teckel. Gevraagd om de bestelling later te leveren ivm vakantie, dat was geen probleem. Datum opgegeven in de opmerkingen en werd vooraf nog gecheckt of verzending nu mogelijk was. Super service! Tas is van mooie kwaliteit! Voorin in mijn auto wat aan de grote kant dus hij zit achterin. Hond voelt zich veel comfortabeler dan in zijn vorige autostoel! Zou het zeker aanraden voor angstige hondjes.

• Anita
    Review voor L'élianne ®

Kwalitatief prima. Hond ligt er graag in. En je pakt hem zo uit de auto aan de handvatten. Wij zijn er blij mee. Keurig afgeleverd.

• Kirsten
    Review voor L'élianne ®

Top service en kwaliteit!

• Shirley
    Review voor L'élianne ®

Correcte levering. Mooi product en heel tevreden over t gewenste resultaat met de XL autostoel voor onze twee honden 🐶 🐶👌✅🙋🏼‍♀️!!! De honden zijn super relaxed tijdens het autorijden.

• Marieke
    Review voor L'élianne ®

Snelle verzending, goed verpakt en super mooie mand voor in de auto (ook de ritsen zijn top zodat je een mand creert die je ook binnen kan gebruiken).Hele mooie kwaliteit, de hond is blij dus ik ook :).

• Henriet
    Review voor L'élianne ®

Wij hebben laatst de hondenras besteld voor onze vakantie. Wij gebruiken hem nu al voor in de auto om alvast te wennen aan de tas. Dat gaat super goed, het is een mooie tas van goeie kwaliteit en je kunt er nog veel in kwijt voor als je een dagje weggaat met je hond. Fijne service en snelle levering. Kortom wij zijn tevreden