L'élianne ®

L'élianne ®

L'élianne ® is een luxe online hondenwinkel, met een moderne honden autostoel, een luxe hondentas, functionele hondenkleren & innovatieve reisaccessoires. Dat zal jouw hond perfect voorbereid maken voor het volgende (auto) avontuur!
De zekerheden van https://www.lelianne.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Het bedrijf L'élianne is in 2020 opgezet door Carlijn Elianne in Nederland. De afgeronde opleiding International Business & Entrepreneurship heeft mij enthousiast gemaakt over ondernemen. Zelf ben ik erg geïnteresseerd in reizen en dan vooral met de hond samen. Het product wat ik op de markt zet biedt dé oplossing voor het samen reizen. Het is belangrijk dat de lieve hond comfortabel en veilig is tijdens de lange ritten in de auto. Ik hoop mijn enthousiasme over dit concept te kunnen overbrengen aan andere mensen.

Bekijk Manifest