LA5
Voor Baby & Kind
Met liefde gemaakt.
De zekerheden van https://www.la5.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hoi, ik ben Cindy!
Moeder van 5 geweldige kids.

In 2020 ben ik begonnen met La5 (betekent de 5) als hobby. Ik vond het leuk kleding voor mijn kinderen te maken die net even wat unieker of persoonlijker is dan de rest. Ook vind ik het leuk om mensen een creatief cadeau te geven waar ik mijn eigen creativiteit in kwijt kan.

Alles met betrekking tot La5 doe ik zelf. Bij iedere bestelling doe ik een vreugde dansje, echt waar! Want met iedere bestelling support je mijn droom. Daarnaast maak ik graag andere mensen net zo blij met mijn producten als ik er zelf van word.

Niet tevreden? Dan lossen we dat altijd samen op!

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021