LCB LED Europe B.V.

LCB LED Europe B.V.

Wij zijn de voordeligste led-winkel van Nederland! Wij bieden niet alleen de laagste prijzen maar ook de beste service. Zo krijgt u bij ons altijd 1 tot 10 jaar garantie. Heeft u een bestelling ontvangen en bent u toch niet helemaal tevreden? Geen probleem, geef dit dan binnen 60 dagen aan na ontvangst van uw bestelling en ontvang uw aankoopbedrag volledig terug.
9,2
Filter 32596 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 19158 met beschrijving

• Robert Moerings
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Echt goedkoop en snel geleverd!

• Truyen Rene
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Een goede en snelle service .

• Hoe beoordeel je LCB LED Europe B.V.?

• Paul Wilmsen

Prima

• Wim
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Één artikel was stuk. De socket was gebarsten. Nu wie daar schuld aan treft laat ik in het midden. Heb een andere gekocht want wie is hier de oorzaak van. Het spijtige is dat de verkoper er niet om geeft omwille geen antwoord op men vraag. De andere producten waren ok.

• Louis de Wit
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Product prima. Wel jammer dat de brandduur wat laag is

• Frans Terink
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Mijn klacht over de 2e kapotte Led buis in korte tijd werd probleemloos opgelost. Daar kunnen andere webshops nog veel van leren. 5 sterren van mij!

• teun van der neut
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Is precies wat ik er van verwachte

• Sigrid
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Het juiste product gevonden en dit is zeer snel geleverd.

• Jeroen de Groot
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Behulpzaam en prima prijzen !

• Harrie Zormar
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Goede producten, betaalbare prijzen en snelle levering!

• Klaas
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Alles goed geregeld behalve het inloggen op mijn account wil niet lukken

Beste Klaas,

Bedankt voor uw bericht en fijn om te horen dat alles goed geregeld is. Indien u problemen heeft met inloggen kunt u of aangeven dat u uw wachtwoord bent vergeten of u kunt contact met ons opnemen en dan lopen wij het met u door.

Indien u de hulp nodig heeft horen wij het graag van u.

• Rene

Mooie prijs

• Ingrid
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Krijg zeer summier support bij aansluiten schakelaar in badkamer. In eerste instantie wordt er telefonisch gevraagd foto's (mail/app) te sturen, waarna vrijwel direct al wordt verwezen naar een installateur. Weinig meedenken om tot een oplossing te komen en/of te controleren of de schakelaar het wel doet. Ik betwijfel ten zeerste of de schakelaar wel werkt. Al velen deskundigen zelf gevraagd. En retourneren moet je gewoon zelf betalen. Er wordt wel gesuggereerd dat je tot ik weet niet hoeveel dagen kunt retourneren maar vooraf niet duidelijk dat dit op eigen kosten is.

Beste Ingrid,

Bedankt voor uw bericht en het spijt ons te vernemen dat u niet volledig te spreken bent over onze service.

Met dit soort artikelen klopt het inderdaad dat wij snel zullen verwijzen naar een installateur aangezien het gevaarlijk is om 230v artikelen aan te sluiten zonder kennis van zaken. Er zijn bij het aansluiten van schakelaars ook meerdere manieren mogelijk afhankelijk van het huis.

Als het blijkt dat de schakelaar niet werkt en dit is duidelijk op beeld te zien dan hoeft u overigens niet te betalen voor het retourneren. Deze kosten worden dan door ons vergoed. Overigens kunt u meer vinden over ons retourbeleid op de retour pagina. Hier staat ook duidelijk dat retourneren niet gratis is indien een artikel zonder defect terug wordt gestuurd. De reden dat er geen kosten bij staan is omdat u via ons retour portaal zelf kunt kiezen voor de pakketdienst.

Indien u toch niet helemaal zeker bent van de aansluiting raden wij u aan een van onze youtube video's te kijken waar wij in uitleggen hoe een schakelaar geïnstalleerd moet worden. Mocht u toch nog vragen hebben dan horen wij die graag.

• Désirée

Top service snelle levering

• Harry Verberne
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Van een zending werkten 2 lampen niet, gebeld en geen probleem. We kregen 2 nieuwe lampen opgestuurd met een nulfactuur en de volgende dag de lampen al in huis!

• Mark van Uden
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Helaas verzonden via DPD waardoor de doos helemaal stuk binnen kwam.
    Ook de inhoud was beschadigd, maar wel bruikbaar.
    Vanwege de haast toch de spullen maar gebruikt.
    Ik zou een andere verzende overwegen, dpd geeft heel vaak problemen met vooral de kleine pakkjes.

Beste Mark,

Bedankt voor uw bericht en het spijt ons te vernemen dat u niet volledig te spreken bent over een van onze services.

Indien er iets van een bestelling defect is geraakt tijdens transit horen wij dit graag en zullen wij dit altijd vervangen indien nodig. Overigens is dit helaas wel iets meer gericht op DPD en niet op de service van Ledlichtdiscounter. Wij zouden dus alsnog graag van u horen om te zien of wij iets voor u kunnen betekenen.

U kunt ons bereiken via telefoon of mail op info@ledlichtdiscounter.nl. Wij horen graag van u.

• Herman Stroeken

Super snel

• Ed Middelkoop

Prima webwinkel. Snel geleverd

• Jacqueline D'Hont
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Goede service en netjes afgeleverd

• PeteJ
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Het pakket was “ergens” afgeleverd en men wilde mij een nieuw product opsturen. Uiteindelijk, voordat het product verzonden werd, kwam het pakket onder een tafel vandaan bij een dementerende persoon bij ons in de straat. Contact gehad met LED Europe en de “nieuwe” order gecanceld.

Beste PeteJ,

Bedankt voor uw bericht en fijn om te horen dat het pakket boven water is en u blij bent met onze service!

Mocht u in de toekomst weer hulp nodig hebben dan horen wij het graag!