LCB LED Europe B.V.

LCB LED Europe B.V.

Wij zijn de voordeligste led-winkel van Nederland! Wij bieden niet alleen de laagste prijzen maar ook de beste service. Zo krijgt u bij ons altijd 1 tot 10 jaar garantie. Heeft u een bestelling ontvangen en bent u toch niet helemaal tevreden? Geen probleem, geef dit dan binnen 60 dagen aan na ontvangst van uw bestelling en ontvang uw aankoopbedrag volledig terug.
33.508 klantbeoordelingen
Filter 32447 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 19106 met beschrijving

• Debbie Aalbrecht
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Mooie lampen, helaas niet het juiste formaat (dat is eigen schuld, want stond er duidelijk bij) retour procedure ging vlot en ik kan ze zeker aanbevelen

• EJG van Leuven
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Goeie service en goede producten

• Hoe beoordeel je LCB LED Europe B.V.?

• Claudia Van Kesteren
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Product besteld en betaald, na drie dagen gebeld waar het bleef. Het Product was er niet meer, had het even doorgeven. Uiteindelijk alternatief besteld, bestelde 15 meter lampjes 3x kreeg 3x 5 meter. Weer gebeld, Product was weer niet leverbaar. Voorraad en artikelen kloppen dus niet op de site. Zeker geen aanrader om hier te bestellen

• Martin van den Berg

Prima snelle levering

• Landuyt
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Snelle en correcte levering ik zal nog bestellen.

• Ine
    Review voor LCB LED Europe B.V.

Goede prijs, snel geleverd in goede verpakking. Toen het niet goed bleek(mijn fout) snel retour geregeld en snel geld terug.

• Andries Jong

snel en nette afhandeling

• Rene Smid

Super snel geleverd

• Gerrie Albers
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Perfecte lampen, goed voor elkaar.

• WB
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Moest zeer lang wachten op een terugbetaling van een foutief geleverd artikel, of eerder een artikel dat niet voldeed aan het artikel aangeboden op de website. 2 weken na retourzending werd het tegoed, na reminder via mail, terug betaald

• Ruud
    Review voor LCB LED Europe B.V.

Daar waar de lampjes langer duurde om de bestelling in huis te krijgen, ging het hier vrij vlot. Het product is goed aangekomen en de levering ging ook prima!

• A.M. Boessenkool
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Prima product, superslechte vervoerder (DPD)

Antwoord van LCB LED Europe B.V.

Beste Boessenkool,

Bedankt voor uw bericht en het spijt ons te vernemen dat de service van onze bezorger niet zo was als verwacht.

Is dit probleem inmiddels wel verholpen en waren en defecten?

Wij horen het graag van u en wij zijn bereikbaar via telefoon en mail op info@ledlichtdiscounter.nl.

Team Ledlichtdiscounter.nl

• Jon Bouwens
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

De service was uitstekend, nadat de bezorger mijn bestelling had kapotgemaakt door het in de brievenbus te proppen.

Antwoord van LCB LED Europe B.V.

Beste Jon,

Bedankt voor uw bericht en het spijt ons te vernemen dat uw bestelling werd gebroken aan de deur.

Is dit ondertussen wel opgelost of kunnen wij nog iets voor u betekenen?

Wij horen het graag en zijn bereikbaar via telefoon of mail op info@ledlichtdiscounter.nl. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Team Ledlichtdiscounter.nl

• Tom Slagter
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Goed advies gehad en was snel geleverd. Moest alleen terug omdat ik verkeerde spullen heb meegekregen

• Marcel

Prima en snel geleverd.

• Fonsz
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Prima lamp, goede prijs en snel geleverd. Fijne service.

• Charles Polspoel
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Goede prijs en vlotte levering

• Ton Veltman
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

Mooie prijzen en heel goede service en snelle bezorging

• rien .zuidhof
    Geverifieerde klant van LCB LED Europe B.V.

super mooie en goed spul en snelle levering

• Eric uit België
    Review voor LCB LED Europe B.V.

Zeer goede prijs, en snelle levering, ik ben tevreden klant, ik zal er zeker terug een bestelling plaatsen, en wil het iedereen aanraden.
    LED Europe team een dikke 10