LOVEissue
LOVEissue is een online gift-store met een unieke combinatie van zelf ontworpen producten en bekende merken.
Zo matchen onze speenkoorden perfect bij de leuke BIBS fopspenen en onze sieraden bij de kaarten van Studio Stationery. Omdat dit moeilijk kiezen is [LOVEissue] 😉 hebben wij de perfect match al voor je gemaakt! Deze leuke combinatiesets vind je bij giftsets. Zo kies je gemakkelijk een leuk kraamcadeau of verjaardagscadeau of shop je jouw eigen musthaves iets voordeliger.

Tevens maken wij ook gepersonaliseerde items. Denk aan een speenkoord of wagenspanner met naam of een armbandje met de initialen of namen van jouw geliefde of kinderen.

• Vivian
    Review voor LOVEissue

Zulke leuke dingetjes! Mijn bloemenarmbandje ging helaas bij de sluiting kapot, dus ik vroeg of ik dat zelf kon maken. Kreeg meteen een berichtje terug dat ik hem terug mocht sturen en dat ze hem zou maken, hoe lief is dat? Kreeg hem net weer terug binnen, zat er ook nog eens een heel lief extra cadeautje bij, súper lief! Helemaal happy!

• Caroline
    Geverifieerde klant van LOVEissue

Wat een prachtige punniknaam weer als kraamcadeau! Zeker een aanrader om te geven.

• Hoe beoordeel je LOVEissue?

• Sharon
    Geverifieerde klant van LOVEissue

Snelle levering, volgende dag met de post geleverd! Producten ook goed!

• Eva Engelen
    Geverifieerde klant van LOVEissue

De bestelde spenen werden wat later bezorgd dan afgesproken, maar dat werd goed gecommuniceerd en gecompenseerd. Fijne service!

• Anamarija
    Geverifieerde klant van LOVEissue

Meerdere keren besteld en altijd goede service ontvangen e.g. snelle levering met ook wel eens een extra speentje.

• Cynthia Onwezen
    Geverifieerde klant van LOVEissue

Afgezien van alle leuke dingen die ze verkopen zijn ze ook erg behulpzaam.
    Was opzoek naar speenkoorden en spenen die in kleur matchen en dat was zo geregeld. Super service!

• Trudie Bolier

Mooie kwaliteit!

• M Lankreijer
    Geverifieerde klant van LOVEissue

Snelle service, mooie producten, goede prijs kwaliteit

• Bersan Tarman

Mooie kwaliteit!

• Gabriela Amanda Soto Quinteros
    Geverifieerde klant van LOVEissue

Snelle en goede levering. Super mooie producten die met zorg en aandacht worden geleverd.