La Belle Mademoiselle

La Belle Mademoiselle

Sieraden webshop.
Stijlvolle sieraden en accessoires, limited ingekocht.

Lidmaatschap per 01-11-2016 stopgezet

9,5

• Carlos Ramirez Navarrete

Great product and service

• Mevr. H.J. Cooke
    Review voor La Belle Mademoiselle

Ik ben zeer tevreden over La Belle Mademoiselle. De bezorging duurt slechts 1 dag, kan het pakje volgen en bovendien is het zeer zorgvuldig en netjes verpakt

• T.J.H.Tieken
    Review voor La Belle Mademoiselle

Hedenmiddag ontvangen. alle bestelde artikelen zien er prima uit, goed verzorgt, leuke kado verpakkingen. Prima!

Antwoord van La Belle Mademoiselle

Het pakket blijkt door een verkeerde sortering bij een verkeerd depot terechtgekomen te zijn. Dit is inmiddels hersteld. Het pakket wordt vandaag afgeleverd.
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Stella

• Sabina
    Review voor La Belle Mademoiselle

Heb een mooie armband gekocht en de levertijd was zeer snel, volgende dag al! Met zorg verpakt (als een cadeautje). De armband draagt goed en is erg mooi van kwaliteit! Omdat de armband vervaardigd is van halfedelstenen zie je bij dag- of avondlicht een diepe glans en komen de kleuren prachtig uit! Een echte eyecatcher, dat heb je gewoon niet bij kunststof stenen. Ook zat er een kaartje bij met tips hoe ik het beste mijn sieraad kon verzorgen (nooit geweten) dus erg handig! Dank je wel La Belle Mademoiselle, kom zeker nog een keer terug om nog iets moois te kopen.

• Richard van der Meer
    Review voor La Belle Mademoiselle

Prachtig sieraad van uitstekende kwaliteit. Mooie verpakking.

• Nicky
    Review voor La Belle Mademoiselle

Ik heb al eerder een bestelling geplaatst bij deze webwinkel en ik geef ze 5 sterren. De sieraden zijn in het echt nog veel mooier dan op de foto, ik heb vandaag toevallig een bestelling geplaatst en hij is al verzonden. Ik heb deze website zelfs al doorgestuurd naar mijn vriendinnen en die reageren net zo enthousiast als ik. Alle bestellingen worden schitterend verpakt, de veerpakking is een klein kunstwerkje, haas zonde om het pakje uit te pakken. Je kunt hier met een gerust hart bestellen. Absolute aanrader!

• Marianne
    Review voor La Belle Mademoiselle

Leuke webwinkel! Grote keus in mooie accessoires, leuke aanbiedingen en snelle levering. Geen nazorg of garantie nodig gehad

• Sabina
    Review voor La Belle Mademoiselle

Twee prachtige verpakte cadeautjes ontvangen. Zeer mooie klassieke oorbellen met zwarte onyx. Super chic bij mijn little black dress! En een paar mooie rozenkwarts oorbellen voor mijn nieuwe lente outfit. Netjes verpakt en snel bezorgd. Kom zeker nog een keer weer shoppen bij La Belle Mademoiselle!

• Ilse Korteland
    Review voor La Belle Mademoiselle

Levering iets langer dan gedacht, maar het gaat mij om de leveringsgarantie en die is er. Binnen 4 dagen mijn order binnen: Zilveren sleutelhanger gezet met zirkonia's. Ik ben uitermate tevreden. Hanger ziet er zeer chique uit en ligt goed in de hand qua gewicht. Prijs/kwaliteit: goed. Verpakkingswijze: chique. Waardering: 8,5.

• S. Moonen
    Review voor La Belle Mademoiselle

De ketting is zeer fragiel en zit erg snel door elkaar kettig met pareltjes
    Je moet de ketting hangend opgehangen worden peijs kwaliteit vindt ik ketting te duur

• Gea
    Review voor La Belle Mademoiselle

Hartstikke blij met mijn bestelde oorbellen. Erg snelle levering.
    Keurige verpakking.
    La Belle Mademoiselle kan ik een ieder aanbevelen

• Monique
    Review voor La Belle Mademoiselle

Bijzonder prettige ervaring met klantenservice. Erg snelle verwerking van de bestelling (ondanks dat bestelling na 15.00 was geplaatst, werd deze toch diezelfde dag nog verzonden waardoor ik het pakketje binnen 24 uur in huis had). Pakje was zorgvuldig en feestelijk verpakt. Zeer coulante opstelling t.a.v. ruilbeleid.
    Ga hier in de toekomst zeker weer iets bestellen!

• Nicky
    Review voor La Belle Mademoiselle

Ik heb voor het eerst bij La Belle Mademoiselle besteld. Perfect! Wat ik de leukste verrassing vond was dat mijn bestelling verpakt was als een kadootje. Snelle levering, zorgvuldig verpakt en ik kon via track en trace volgen. Ik had een Pegasus sleutelhanger besteld met kattenogen steentjes en zirkonia's. Is nog mooier dan op de foto. Ik kon hier zeer zeker terug. Alleen al het bekijken van al het moois is een bezoekje aan de website waard. Doen!

• J van der Zee
    Review voor La Belle Mademoiselle

snelle service, goede verpakking.

• Anoniem
    Review voor La Belle Mademoiselle

Leuke webshop, goede service, snelle levering in feestelijke verpakking.

• Femke Hummel
    Review voor La Belle Mademoiselle

Makkelijke betaalmogelijkheden en vlotte service voorafgaand aan de bestelling.
    Na ontvangst werd ik verrast door de prachtige cadeauverpakking en luxe uitstraling van de sieraden.
    Ik kreeg nota bene een mooi sjaaltje erbij als extraatje!
    La Belle Mademoiselle staat nu onder mijn favorieten.

• Sabina Paré
    Review voor La Belle Mademoiselle

Zeer mooie kwalitatief goede sieraden mijn tashanger en oorbellen zijn in het echt nog mooier. Prachtig verpakt een echt cadeautje bij ontvangst en snel geleverd. Super! La Belle Mademoiselle! Kom hier zeker terug om nog een keer te shoppen.

• m de wolf
    Review voor La Belle Mademoiselle

Leuk verpakt snel verstuurd ziet er goed uot

• Dirk
    Review voor La Belle Mademoiselle

Zeer positief. Erg vriendelijke en hulpvaardige mevrouw waar ik contact mee had.

• Rika Smits-Renkema
    Review voor La Belle Mademoiselle

vlotte levering, prachtig product, welke aan de verwachting voldeed.
    Ik was zeer tevreden.