La Carne | Premium beef

La Carne | Premium beef

La Carne is de leverancier van premium beef. Wij gaan ervoor om u de fantastische smaak van excellent rundvlees thuis te laten beleven. Zodat u zeker weet dat er een fantastisch gerecht op tafel staat. Alles voor een excellent moment!
Filter 529 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 351 met beschrijving

• Willem de Ruiter
    Geverifieerde klant van La Carne | Premium beef

Levering qua tijd e.d. prima te volgen , Vlees Top, alleen jammer dat ik de ossenhaas niet per stuk in kan laten pakken!

Antwoord van La Carne | Premium beef

Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat het vlees top bevalt! Dat horen we graag :)
    Met de ossenhaas doelt u vast op de door u bestelde tournedos. Bij het bestellen van 1 kilo verpakken we deze inderdaad als 5 x 200 gram bij elkaar. U kunt ze ook per 2 stuks (bij elkaar verpakt) bestellen. Kleiner kan inderdaad nog niet, maar ik geef uw reactie door aan onze productie. Mogelijk kunnen we dit realiseren voor de toekomst!

• Kasper Dessing
    Geverifieerde klant van La Carne | Premium beef

Goede service! Lekker en mals vlees

• Hoe beoordeel je La Carne | Premium beef?

• H. Mouallem
    Geverifieerde klant van La Carne | Premium beef

Subliem vlees, perfect afgeleverd.

• Monique Kao
    Geverifieerde klant van La Carne | Premium beef

Weer mooie stukken vlees besteld en netjes op tijd bezorgd gekregen. Keurig verzorgd, we zagen zelfs vernieuwde thermo verpakking. Keurig geportioneerd en heerlijk van smaak. Bij twijfel kan je zo de verschillende bereidingswijzen (online) terug lezen.

• Mireille Koning
    Geverifieerde klant van La Carne | Premium beef

Goed vlees snelle levering!

• Charlotte
    Geverifieerde klant van La Carne | Premium beef

Goede service en echt bijzonder lekker vlees

• TJA Groen
    Geverifieerde klant van La Carne | Premium beef

geleverd zoals aangekondigd, goed verpakt, vlees uitstekend

• Carlos
    Geverifieerde klant van La Carne | Premium beef

Hele Vriendelijke Service en perfect vlees! Grote BBQ gehouden en werkelijk ieder stukje was genieten!

• Robert Kalt
    Geverifieerde klant van La Carne | Premium beef

top! mooi verpakt, super lekker vers vlees

• Ad en Louise van der Schans

Gewoon Top !!!