Wat een geweldive service en wat een geweldige producten
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ad Bakker
- Nic
2 flesjes BIO-wasgeur gekocht. Op 2e sticker, ónder de 1e sticker op de flesjes, staat dat het middels geva is voor al het in water levende organisme
Hoe zou je La O'deur beoordelen?
- Martine
Ik ben erg tevreden over de producten van La O'deur! Natuurlijk en goed voor je lichaam. Ook de service is perfect, snelle levering en een hele aardige eigenaresse.
- Judith
Heerlijke olijfzeep, soapbars en wasparfum; ik ben fan! Ook toen mijn pakketje kwijt was bij PostNL, hele goede en bereidwillige medewerking van Sanne, en gelukkig is het goedgekomen.
- Siny Hoekman
Fijne geuren, snelle levering
- Carlina
Erg fijne producten, vooral de shampoobar en bodylotion 🥰