La O'deur

La O'deur

Bekijk alle reviews en keurmerken van La O'deur en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,7
Filter 251 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 246 met beschrijving

• Bo Van der Slikke
    Geverifieerde klant van La O'deur

Hele mooie producten. Bestelling is altijd met zorg ingepakt. Vragen worden snel en vriendelijk beantwoord. Top!

• Manita Huenestein

Zelf opgehaald.

• Hoe beoordeel je La O'deur?

• Daniella Te Braake
    Geverifieerde klant van La O'deur

Ik heb mijn pakket nog steeds niet heb al klacht bij PostNL neergelegd maar misschien kunnen jullie zelf ook een klacht indienen . Want nu heb ik nog steeds niets

Antwoord van La O'deur

Dag Daniella,

Gelukkig is het pakket alsnog bij u aangekomen. Het verzendproces ligt buiten de macht van La O'deur. Wij zijn blij te horen dat wij hier schuld aan hebben gehad.

• Chantal Oskam
    Geverifieerde klant van La O'deur

Ik had gepersonaliseerde soapbars besteld als bedankje. De wikkel was netjes opgemaakt. Zag er super uit!
    Via whatsapp had ik een vraag gesteld, en kreeg al snel antwoord. Super service, en voor een betaalbare prijs een leuk bedankje voor de juffen!

• Annie Geus

prima

• Margriet Boon
    Geverifieerde klant van La O'deur

Goede service, fijne producten, heerlijk om zo'n pakketje vol geuren uit te pakken.

• Mary
    Geverifieerde klant van La O'deur

een feestje om het pakketje open te maken...

• Wil Verweij
    Geverifieerde klant van La O'deur

Heerlijke wasparfums! Vooral de White Musk.

• J Moerman

Goede artikelen, snelle levering 👌🏻

• Sien
    Review voor La O'deur

Bij een bestelling van wasparfum kreeg ik een zeepje cadeau. Na een tijdje pas eens geprobeerd, wat een heerlijke zeep. Maar weer snel een bestelling gedaan. Heel benieuwt naar de shampoobar.

• Bo
    Geverifieerde klant van La O'deur

Snelle en vriendelijke reactie. Producten worden snel verstuurd en de producten zijn echt heerlijk. Door de toegevoegde samples kennis gemaakt met andere geuren die de volgende keer zeker besteld worden.

• Mathilde van de Steeg
    Geverifieerde klant van La O'deur

Goede service en leuk verpakt. Met een leuk extraatje. :)

• Annelies Mulder
    Geverifieerde klant van La O'deur

Een autoparfum 'Fresh Linnen' gekocht. Hij ruikt heerlijk en het is een superleuk hangertje voor aan je binnenspiegel. Ik ga zeker voor de navulling als deze leeg is.

• Marian Looijen
    Geverifieerde klant van La O'deur

Netjes geleverd ,ziet er leuk uit.

• Marije
    Geverifieerde klant van La O'deur

Super service, en goede producten! Helemaal blij mee!

• Puck
    Geverifieerde klant van La O'deur

Heel tevreden, snelle levering en mooi ingepakt🤩

• Karin

Goede service, mooi verpakt

• Anke
    Geverifieerde klant van La O'deur

Wat een leuk kadootje om te geven!! De gelukkige was er heel blij mee. Super leuk ingepakt!!

• Jessica
    Geverifieerde klant van La O'deur

Super mooi! En snelle levering!

• Niket van Twillert
    Geverifieerde klant van La O'deur

Super producten en fijn dat ik zonder bezorgkosten de bestelling op kon halen