Laadwinkel.nl

Laadwinkel.nl

Laadwinkel.nl is een snel groeiend bedrijf gespecialiseerd in laadoplossingen.
Wij spelen in op de steeds groter wordende vraag naar oplaadpunten en oplaadkabels.
Laadwinkel.nl is een jong en dynamisch bedrijf in het centrum van Haarlem en werkt landelijk. Wij hebben kennis van de automotive en EV markt. Hierdoor kunnen wij antwoord geven op alle vragen omtrent het opladen van elektrische auto’s.
Particuliere en zakelijk klanten kunnen wij van een maatwerk oplossing voorzien voor het realiseren van een laadpunt tot het realiseren van de laad infrastructuur.
8,0

• jack
    Review voor Laadwinkel.nl

Geen orderbevestiging via de mail. Geen aflever informatie. En zelf bij herhaaldelijk mailen en bellen geen factuur.

• Robert Mulder
    Review voor Laadwinkel.nl

Bestelling geplaatst en betaald via hun website. Wil nu ik na 20 dagen nog steeds niks ontvangen heb (en inmiddels een andere oplossing heb gevonden) de bestelling annuleren, maar zijn compleet onbereikbaar. De telefoon leidt tot een bandje die de verbinding verbreekt en op e-mails wordt helemaal niet gereageerd.

• Hoe beoordeel je Laadwinkel.nl?

• Ben
    Review voor Laadwinkel.nl

Uitstekende en zeer snelle service! Uiterst vriendelijk en correct geholpen door Angelique, zowel telefonisch als via de mail. Groot compliment voor deze zeer klantvriendelijke webwinkel en een echte aanrader voor wie een laadpaal nodig heeft.

• Michiel Kruijssen
    Review voor Laadwinkel.nl

Super goede service en prettig geholpen

• Ab
    Review voor Laadwinkel.nl

Snelle en betrouwbare levering. Goede prijs en ook nog service. Prettig dat ze ook telefonisch berijdbaar zijn. Hebben op afstand goed geholpen zodat wij de installatie af konden maken en de lader goed hebben kunnen instellen. Top

• Ad Besseling
    Review voor Laadwinkel.nl

De prijs is concurrerend, wanneer je echter om informatie vraagt dan is de toon van de reactie kribbig. Men wil graag verkopen, maar niet meer dan dat, zo komt het op mij over. Een beetje jammer

• Jo
    Review voor Laadwinkel.nl

Ik heb helaas nog geen factuur voor eventuele garantie bepalingen ontvangen. Ik ga ervan uit dat ik deze nog krijg toegestuurd.

• A
    Review voor Laadwinkel.nl

Betrouwbare en snelle levering.

• D. Moser
    Review voor Laadwinkel.nl

Goede producten en snelle levering