Ladderzat shop

Ladderzat shop

Shop de leukste en grappigste fashion artikelen in de Ladderzat shop!
9,0

• Thomas Terpstra
    Review voor Ladderzat shop

Na een vraag voor een aanpassing op een shirt heb ik het alsnog binnen 3 werkdagen ontvangen. Uitstekend geregeld!

• Marco den Hollander
    Review voor Ladderzat shop

Blij met m’n hoodie! Bleek een maatje groter nodig te hebben, maar ruilen was geen punt πŸ‘πŸΌ

Antwoord van Ladderzat shop

Veel plezier met je hoodie Marco!

• Hoe beoordeel je Ladderzat shop?

• Stijn van Oers
    Review voor Ladderzat shop

Leuk productaanbod en goede service wanneer nodig!

Antwoord van Ladderzat shop

Bedankt Stijn, veel plezier met je bestelling!

• Xander Ten Wolde
    Review voor Ladderzat shop

leuk, truien voor mensen die graag van een drankje houden met goeie kwalitiet aan truien

Antwoord van Ladderzat shop

Bedankt Xander! Wij houden zelf ook zeker van een drankje ;)

• Hein Bekx
    Review voor Ladderzat shop

Echt een top site ze hebben echt kei mooie shirts en truien πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ

Antwoord van Ladderzat shop

Bedankt voor het compliment Hein, en tot de volgende keer!

• Sem Hoogland
    Review voor Ladderzat shop

Wederom een goede service en super snelle levering! Kwaliteit van de trui is ook goed, de opdruk blijft mooi zelfs na heel vaak wassen.

Antwoord van Ladderzat shop

Graag gedaan Sem! Wij staan graag de volgende weer voor je klaar om dezelfde service te bieden. Veel plezier met je bestelling!

• Rekers
    Review voor Ladderzat shop

Super leuke kersttruien en een snelle levering! Tevens was mijn adres onjuist en kreeg daar netjes een app'je over zodat ze het konden wijzigen!

Antwoord van Ladderzat shop

Bedankt voor je positieve review en veel plezier met de kersttruien!

• Renate
    Review voor Ladderzat shop

Hoodie besteld, sweater ontvangen. Kan gebeuren. Communicatie verliep heel stroef in het begin en ik kreeg amper reactie. Maar na een paar dagen kwam het toch op gang en werd het vanaf dat moment snel opgelost. Kwaliteit van het product moeten we nog ervaren, maar voor nu is het goed.

Antwoord van Ladderzat shop

Excuses voor het ongemak Renate. Helaas was dit even niet anders maar goed om te lezen dat we het alsnog snel hebben opgelost. Veel plezier met je hoodie!

• Arne Hoppenbrouwers
    Review voor Ladderzat shop

Moesten de producten niet voldoen zorgen ze ervoor dat dit doormiddel van
    retournering rechtgetrokken wordt. Eventuele bijkomende problemen, buiten hun eigen hand, proberen én kunnen ze correct en kordaat oplossen.

Beste Arne,

Bedankt voor je compliment! Wij staan graag de volgende keer weer voor u klaar. Veel plezier met uw bestelling!

• Jelle Koopman
    Review voor Ladderzat shop

Goede sirvice had verkeerd adres opgegeven en werd netjes bericht if het wel klopte

Antwoord van Ladderzat shop

Hi Jelle! Bedankt voor je leuke reactie :)