Lamor.nl
Webshop voor sexy kleding, spannende lingerie, kinky clubwear en accessoires. De mooiste producten voor zowel vrouwen als mannen t/m maat 6XL. Verkoop van sexy jurkjes, rokjes, babydolls, hotpants, broeken en shirts. We leveren merken zoals Solei-Fashion, Livco Corsetti, Chilirose en XXX Collection.
9,1

• Bram
    Geverifieerde klant van Lamor.nl

Levering en communicatie erg goed. Retour ook zeer snel afgehandeld.

• Nicole van der Heijde
    Geverifieerde klant van Lamor.nl

Prijs en kwaliteit in verhouding.toch snelle levrring

• Hoe beoordeel je Lamor.nl?

• I.
    Geverifieerde klant van Lamor.nl

Snelle levertijd. Product was zoals beschreven.

• Wendy Taken

Prima service

• Toesja de Vries
    Geverifieerde klant van Lamor.nl

Mooie kwaliteit en goed verpakt verzonden.

• Renée Gastel
    Geverifieerde klant van Lamor.nl

Correcte feed back over bijbestellen en levertijd. Netjes en discreet aangeleverd. Fijne kleding

• Farah Farha
    Geverifieerde klant van Lamor.nl

De jurk is niet stretch net als wat staat over op de website en de soort stof ziet slechter qualiteit dan die op de foto staat.. Heb ik beter verwacht voor 29 euro prijs van de jurk

Antwoord van Lamor.nl

Hallo Farah,

Heel spijtig om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik was ook zeer verbaasd om te lezen dat de beschrijving niet zou kloppen daarom ben ik het ook gaan nakijken, maar er staat nergens vermeld dat de stof stretchy zou zijn, ik heb net het artikel in de hand gehad en de zwarte stof rekt wel degelijk mee. Misschien is de teleurstelling ontstaan dat jij dacht dat het een jurkje was, maar het is een chemise/babydoll.
    Als de kaartjes er nog aan zitten en je de originele verpakking nog heb, mag je het artikel altijd terug sturen.

• W Been
    Geverifieerde klant van Lamor.nl

Mooie artikelen, veel keus en het ziet er net zo uit als op de foto.

• Ilona Van der walle
    Geverifieerde klant van Lamor.nl

Geweldig e-mail contact gehad over de verzend kosten. Direct antwoord 👌🏻

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Lamor.nl

Artikel is anders dan op de foto