Lamp en Meubels

Lamp en Meubels

Lamp en Meubels staat voor service

Wij proberen je niet alleen van dienst te zijn door een compleet assortiment aan te bieden.

Ons service voor, na en tijdens je aankoop is van groot belang. Dit, zodat je realtime shop “gevoel” in alle opzichten voldaan is.

Mocht er problemen met je bestelling zijn, neem altijd contact met ons op. Samen zoeken we naar een passend oplossing.
9,1
Filter 16 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 15 met beschrijving

• Judith de Vries
    Geverifieerde klant van Lamp en Meubels

Snelle levering, dik in orde

• Wilco van Bokhorst

Betere levering en klantenservice

• Hoe beoordeel je Lamp en Meubels?

• Cathy van Es-Bode
    Geverifieerde klant van Lamp en Meubels

Zeer goede service, goed bereikbaar en meedenkend met de klant. Klantvriendelijk!

• Gisela van Els

Alles was naar wens

• Denise Vlootman

De service is erg goed!

• Ww
    Geverifieerde klant van Lamp en Meubels

Prima service, vlot bereikbaar en extra moeite gedaan om de levering tot een goed eind te brengen gezien ons adres moeilijk vindbaar is voor de post. Top!

• Patricia Bromet

Goede service

• Ron Pelzer
    Geverifieerde klant van Lamp en Meubels

Na verschillende keren contact hebben gehad met de eigenaar van deze winkel.
    Werd ik met onpasselijke wijze als zeurder bestempeld.
    Voor mij de eerste en tevens laatste bestelling !
    Ondanks dat hun moeite hebben gedaan om het probleem op te lossen.
    Maar dan vind ik nog niet dat ik dan op zo een manier bejegend hoeft te worden !!!!

Antwoord van Lamp en Meubels

Beste Ron,
    Je bent inmiddels geen vreemde meer voor ons en bedankt voor je review.
    Ik wil hier nog wel even op inhaken als eigenaar dat wij helaas een klant niet tevreden kunnen stellen met onze service als een bedrijf als PostNL uw pakket niet op tijd levert en de leverdatum 3x aanpast en u dan ons als bedrijf hiervoor aansprakelijk gaat stellen?? PostNL en LampenMeubels.nl zijn niet 1 en hetzelfde bedrijf en voor een ieder wel duidelijk lijkt mij dat als wij een pakket hebben verstuurd wij logistiek gezien daar geen invloed meer op hebben en PostNL zelf zijn planning heeft. U heeft vast ook op de website van PostNL gezien dat er heel groot staat dat PostNL zich verontschuldigd voor het feit dat zij met vertragingen te maken hebben door het extreme aantal pakketjes wat zij in Corona tijd moesten verwerken en nu nog steeds verwerken maar helaas had en heeft u hier geen enkel begrip voor getoond en bleef ons als bedrijf hiervoor aanvallen per mail.
    Wij wensen u heel veel plezier toe van uw aankoop.
    Anthony de Ruiter
    LamenMeubels.nl

• Ab Verweij
    Geverifieerde klant van Lamp en Meubels

levering sneller dan aangegeven tijdens bestelling

• sylvia grauwelman

Snelle goede service