Lamp en Meubels

Lamp en Meubels

Lamp en Meubels staat voor service

Wij proberen je niet alleen van dienst te zijn door een compleet assortiment aan te bieden.

Ons service voor, na en tijdens je aankoop is van groot belang. Dit, zodat je realtime shop “gevoel” in alle opzichten voldaan is.

Mocht er problemen met je bestelling zijn, neem altijd contact met ons op. Samen zoeken we naar een passend oplossing.

Lidmaatschap per 02-08-2023 stopgezet

8,6
Filter 18 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 17 met beschrijving

• Ray Goossen
    Review voor Lamp en Meubels

Tsja wat moet ik zeggen. Je besteld een lamp die in voorraad is. Deze blijkt 2 dagen na bestelling niet in voorraad te zijn. Of ik me geld terug wil of een maand wil wachten tot hij weer leverbaar is. Ik zeg ik wacht wel een maandje. Krijg ik een korting die ik vervolgens nooit terug op mijn rekening heb gezien. Wacht ik een maand en 4 dagen, stuur ik een mail met de vraag waar mijn lamp blijft. Geen reactie. Bellen tot 7x toe, Niemand neemt op. Whatsapp nr op de website werkt niet. Mails duren ook dagen voordat je reactie heb. Na meerdere mails krijg ik uiteindelijk ineens een reactie dat me geld word teruggestort. Geen reden erbij of whatever. Waste of time winkeltje deze.

Beetje zonde van je tijd is het. Maargoed ik krijg mijn geld terug ik geef een slechte review en ik ga weer verder.

• Jonker
    Review voor Lamp en Meubels

Verbeter de communicatie alstublieft. Totale stilte na het plaatsen van een bestelling. Afgelopen week een bestelling geplaats voor een hanglamp a €322,-.
    Geen order bevestiging of e-mail, helemaal niets.

• Judith de Vries
    Geverifieerde klant van Lamp en Meubels

Snelle levering, dik in orde

• Wilco van Bokhorst

Betere levering en klantenservice

• Cathy van Es-Bode
    Geverifieerde klant van Lamp en Meubels

Zeer goede service, goed bereikbaar en meedenkend met de klant. Klantvriendelijk!

• Gisela van Els

Alles was naar wens

• Denise Vlootman

De service is erg goed!

• Ww
    Geverifieerde klant van Lamp en Meubels

Prima service, vlot bereikbaar en extra moeite gedaan om de levering tot een goed eind te brengen gezien ons adres moeilijk vindbaar is voor de post. Top!

• Patricia Bromet

• Ron Pelzer
    Geverifieerde klant van Lamp en Meubels

Na verschillende keren contact hebben gehad met de eigenaar van deze winkel.
    Werd ik met onpasselijke wijze als zeurder bestempeld.
    Voor mij de eerste en tevens laatste bestelling !
    Ondanks dat hun moeite hebben gedaan om het probleem op te lossen.
    Maar dan vind ik nog niet dat ik dan op zo een manier bejegend hoeft te worden !!!!

Antwoord van Lamp en Meubels

Beste Ron,
    Je bent inmiddels geen vreemde meer voor ons en bedankt voor je review.
    Ik wil hier nog wel even op inhaken als eigenaar dat wij helaas een klant niet tevreden kunnen stellen met onze service als een bedrijf als PostNL uw pakket niet op tijd levert en de leverdatum 3x aanpast en u dan ons als bedrijf hiervoor aansprakelijk gaat stellen?? PostNL en LampenMeubels.nl zijn niet 1 en hetzelfde bedrijf en voor een ieder wel duidelijk lijkt mij dat als wij een pakket hebben verstuurd wij logistiek gezien daar geen invloed meer op hebben en PostNL zelf zijn planning heeft. U heeft vast ook op de website van PostNL gezien dat er heel groot staat dat PostNL zich verontschuldigd voor het feit dat zij met vertragingen te maken hebben door het extreme aantal pakketjes wat zij in Corona tijd moesten verwerken en nu nog steeds verwerken maar helaas had en heeft u hier geen enkel begrip voor getoond en bleef ons als bedrijf hiervoor aanvallen per mail.
    Wij wensen u heel veel plezier toe van uw aankoop.
    Anthony de Ruiter
    LamenMeubels.nl

• Ab Verweij
    Geverifieerde klant van Lamp en Meubels

levering sneller dan aangegeven tijdens bestelling

• sylvia grauwelman

Snelle goede service

• Winfred Boheemen
    Geverifieerde klant van Lamp en Meubels

Erg vriendelijk en goede service

• herman zuiderhoek
    Geverifieerde klant van Lamp en Meubels

Vlotte levering goede prijs kwaliteits verhouding

• Pamela van santbergen

Goede survice.

• David Postelmans
    Geverifieerde klant van Lamp en Meubels

Super snel geleverd en de lamp is van een hele goede kwaliteit

• Cecilia
    Review voor Lamp en Meubels

Absoluut een top service, stoelen besteld waren snel binnen. Telefonisch uitstekend te woord gestaan.