Lang Leven Konijnen
De winkel voor iedereen die van konijnen houdt!

Waar koop je dat?
Dat is een vraag die ons vaak gesteld wordt. Nou … we maken het zelf, we laten het maken of kopen het in bij groothandels. Maar daar heb jij als konijnenliefhebber natuurlijk niets aan. Jij wilt al jouw konijnenproducten overzichtelijk bij elkaar zodat je niet alleen weet dat het geschikt is voor jouw konijnen maar ook dat het van een goede kwaliteit is.

Wij doen alles met een reden: Een lang en gezond leven voor (onze) konijnen. Om het jou makkelijker te maken hebben we de shop in de vier seizoenen ingedeeld. Zo weet je wat je - per seizoen - in huis moet hebben voor jouw konijnen. Lang Leven Konijnen!

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022