Lange T-shirts Plein

Lange T-shirts Plein

Bekijk alle reviews en keurmerken van Lange T-shirts Plein en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
8,7
563 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 502 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Joost
    Review voor Lange T-shirts Plein

    Bestelde shirts geleverd, maar daarna amper contact mee te krijgen. Maat van de shirts is niet goed, maar op Whatsapp wordt niet of niet tijdig gereageerd, en bellen kan niet. Het 055 telefoonnummer op de website bestaat niet. Op de website ook retour formulier ingevuld, niks meer van gehoord. Afrader!

    Antwoord van Lange T-shirts Plein

    Ons telefoon nummer (055 234 00 22) werkt optimaal tussen onze openingstijden! Heeft u deze geraadpleegd op de website?
    Het retourformulier invullen is niet voldoende om een retourlabel te ontvangen, u dient hiervoor een email te sturen naar hallo@plein-shops.nl. Wij hebben geen email van u ontvangen. Dit staat ook duidelijk aangegeven op de website.
    Wij ontvangen graag van u alsnog een email met de retouraanvraag!

  • Angela Van westendorp
    Geverifieerde klant van Lange T-shirts Plein

    Mooie shirts

  • Hoe beoordeel je Lange T-shirts Plein?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Riet van Buuren
    Geverifieerde klant van Lange T-shirts Plein

    Goede kwaliteit

  • N.A. van Hulst
    Geverifieerde klant van Lange T-shirts Plein

    Uitstekende kwaliteit, maar ivm Corona duurde de verzending wat langer

  • Rene Posma
    Geverifieerde klant van Lange T-shirts Plein

    Mooie shirts

  • Yvonne Oude Bekke
    Geverifieerde klant van Lange T-shirts Plein

    correcte levering

  • Grietje Boer
    Geverifieerde klant van Lange T-shirts Plein

    Er was een mail naar ons gestuurd maar de shirts waren pas een week erna binnen

  • Chris Pollaert
    Geverifieerde klant van Lange T-shirts Plein

    Heb nog steeds niks ontvangen.

    Antwoord van Lange T-shirts Plein

    Wat vervelend dat uw bestelling nog niet is geleverd. Uw bestelling is conform de levertijd verstuurd maar vanwege de feestdagen kan het zijn dat het wat langer duurt voor uw pakket geleverd wordt.
    Houd daarom de track en tracé informatie goed in de gaten.

  • T Bos
    Geverifieerde klant van Lange T-shirts Plein

    Bestelling is snlel ontvangen.

  • Corine Mik-Bakker
    Geverifieerde klant van Lange T-shirts Plein

    Netjes verpakt en door de coranaomstandigheden toch nog redelijk op tijd bezord

  • Jeroen Martens
    Geverifieerde klant van Lange T-shirts Plein

    Prima prijs kwaliteit verhouding

  • Jan dirk Burggraaf
    Geverifieerde klant van Lange T-shirts Plein

    Bij enquête een verplichting!

  • Hans Bos
    Geverifieerde klant van Lange T-shirts Plein

    T-shrts op 40 graden gewassen. Zijn in de lengte minstens 6 centimeter gekrompen en spannen nu strak om het lijf. Het nekboord is van zeer matige kwaliteit en begint na 2 keer dragen al te lubberen.

    Antwoord van Lange T-shirts Plein

    Wat vervelend dat de shirts gekrompen zijn in de was. Ons advies is om de shirts op 30graden of lager te wassen en niet in de droger te laten drogen. Zo voorkomt u krimp.

  • Jan van Bale
    Geverifieerde klant van Lange T-shirts Plein

    Snel geleverd.

  • Anja Janssen
    Geverifieerde klant van Lange T-shirts Plein

    Mooie prijs super product

  • Marian van der Zwaan
    Geverifieerde klant van Lange T-shirts Plein

    Goed product, snel geleverd!

  • Paul Castelein
    Geverifieerde klant van Lange T-shirts Plein

    Goede prijs!!

  • Wim Peeters
    Geverifieerde klant van Lange T-shirts Plein

    Correct geprijsd

  • Jan Riedijk
    Geverifieerde klant van Lange T-shirts Plein

    Goede kwaliteit

  • Marjo Hoetjer
    Geverifieerde klant van Lange T-shirts Plein

    Eindelijk de lengte die we zoeken

    Antwoord van Lange T-shirts Plein

    Bedankt voor je beoordeling!