Gemmie
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Lange T-shirts Plein, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
prima product
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
prima product
Goede service, duidelijke antwoorden wat geleverd wordt. Snelle levering.
8 artikelen besteld, bijna een maand gewacht, na diverse mailtjes 2 stuks ontvangen. Volle bezorgkosten voor een brievenbus pakket berekend. Ze wachten een maand zodat je niets meer kan retourneren (31 dagen) nu afwachten of ik het resterende geld terugkrijg. (Geld staat op mijn rekening, dat is vlot gegaan moet ik toegeven) Als het net zo snel gaat als het verzenden en reageren op mail dan gaat dit enorm lang duren. Voor mij nooit weer, wat een vreselijk slecht bedrijf.
T-shirt zijn perfecte maat. Jammer dat ze nie
De webwinkel werkt goed. Het product is snel na bestelling binnen. Echter de pasvormen van de heren t-shirts zijn dermate klein dat de maat XXL eigenlijk net zo groot is als een normale XL.
De shirts zijn niet zoals ik ze wenste.Vandaar dat ik gevraagd heb om een retourlabel. Jullie waren pas 8 augustus weer terug is me gemailt.Dus ik wacht op het retourlabel. BVD Mathieu Bongartz