Latour tuinmeubelen

Latour tuinmeubelen

Latour tuinmeubelen. Wij leveren kwaliteitstuinmeubelen voor een eerlijke prijs. Klanten van Latour Tuinmeubelen zijn blije en tevreden klanten. Voor minder doen wij het niet!
9,0
1.868 klantbeoordelingen

Taal

• Edwin Bevers, teammanager Hoteldienst
    Review voor Latour tuinmeubelen

Goed advies, snelle service, scherpe prijs. Ook het telefoontje vlak voor de levering geeft het gevoel dat Latour het hele proces goed onder de knie heeft en weet wat de klant wil.

• Shadé Bleumink-Middelwijk
    Review voor Latour tuinmeubelen

Ik heb een tuinset hoekbank met tafel gekocht en de levering was snel. De mensen aan de telefoon en diegene die de set kwam brengen waren erg vriendelijk en ik werd goed geholpen! Ik raad Latour meubelen zeker aan! Zeer tevreden.

• Hoe beoordeel je Latour tuinmeubelen?

• Peter
    Review voor Latour tuinmeubelen

Goede service en na de aankoop duidelijke informatie over levering van onze tuintafel

• Mirjam
    Review voor Latour tuinmeubelen

Geweldige service! Zeer klantvriendelijk, snelle levering en kwaliteit van de tuinmeubelen is top.

• Erik

Snelle service

• Odp

Prijs en service prima

• Ruud Egelmeers
    Review voor Latour tuinmeubelen

Zeer flexible, levering zoals afgesproken, goed berijkbaar, andere prijs bespreekbaar Kan iedereen ze aan bevelen.

• Denise Sterk
    Review voor Latour tuinmeubelen

Vriendelijk personeel en toen wij onze bestelling hebben geplaatst is deze dezelfde week nog geleverd. Alles netjes op zijn plaats gezet en de dozen hebben we mee genomen.

• Gerrie van der Wijk / A. Van Gelderen
    Review voor Latour tuinmeubelen

Wat een fijne winkelervaring! Zeer vakkundig en plezierig geholpen in de showroom, goede prijs, snelle levering, tuinmeubels werden keurig op de overeengekomen tijd bezorgd. Aanrader!

• Pim Fennema
    Review voor Latour tuinmeubelen

Prima prijs kwaliteit verhouding. Tevens snelle levering en goede aftercare.