Latour Tuinmeubelen

Latour Tuinmeubelen

Bekijk alle reviews en keurmerken van Latour Tuinmeubelen en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
tuinmeubelen tuinsets loungesets
2.080 klantbeoordelingen

Taal

• Dennis
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Product wat nergens meer te vinden was voor een keurige prijs en snelle afhandeling! Helemaal tevreden!

• -
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Mooie en comfortabele loungeset. Keurig volgens afspraak thuisbezorgd.

• Hoe beoordeel je Latour Tuinmeubelen?

• mbud
    Review voor Latour Tuinmeubelen

goede service en goede prijs. De levering gebeurt heel vlot en correct.

• Meinte
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Erg tevreden over het verlenen van advies. we waren bij veel verschillende tuinmeubelen winkels geweest, latour viel op in het meedenken en advies. vervolgens spoedige levering samen met de bezorger de bank op mijn dakterras geplaatst. bedankt!

• Marielle
    Review voor Latour Tuinmeubelen

We zijn heel tevreden. Snelle en keurige bezorging en een prachtige bank!

• Danielle
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Toptafeltjes en weer supersnel geleverd door de vriendelijke mannen van de bezorgdienst.

• Tereza
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Snel, vriendelijk, in meerdere tuinmeubelwinkels geweest, hier was de sfeer heel relaxed, geen verkoop pratjes maar gewoon goed advies. volgende keer meteen hier. Aanbod ook heel groot. Top winkel

• Oda
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Enorm goede service en de chauffeur die de stoelen kwam brengen was in 1 woord geweldig

• Erik Carine
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Verkoop ging vlot, met helder advies.
    Levering perfect als afgesproken.
    En nog 'ns netjes in mekaar gezet + verpakkingen terug meegenomen.
    11/10.

• Rene van de Geijn
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Zeer mooie set, goede service, snelle levering, alle afval werd netjes meegenomen.
    Contact was netjes, vragen werden meteen en duidelijk beantwoord.
    Erg blij mee en aan te raden voor iedereen.

• Oscar en Judith
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Wij hebben bij Latour tuinmeubelen gekocht en zij hebben deze voor ons ook op transport naar Spanje gezet inclusief spullen die wij zelf nog in Nederland hadden staan. De service was geweldig, komen afspraken na, denken mee en zijn bijzonder flexibel, kortom wij raden iedereen aan om zaken te doen met Latour. Wij willen Sjoerd de Bijl nogmaals bedanken voor de geweldige service.

• Nina
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Wij zijn heel tevreden. Aanrader alles verloopt en is zoals beschreven. Gaan hier zeker nog terug bestellen.

• G.O.
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Snelle en correcte levering conform afspraak.

• Marieke
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Top! Super mooie tuinset. Contact verliep soepel . En de levering is goed gegaan. Netjes op tijd. Alles neergezet zoals ik graag wilde en alles eromheen weer netjes opgeruimd (dozen, plastic, piepschuim) en meegenomen.

• Merel
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Vandaag hebben we onze lounge set van latour binnen kregen op aanraden van vrienden vonden we deze website. Wat een snelle levering! Fijn communicatie en een top bank waar we nu van gaan genieten.

• Steven
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Vlotte levering mooi op tijd

• Zagers
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Tafel stond op website maar was niet meer leverbaar. Alternatief aangeboden gekregen! Bij levering bleek er een stukje van glasplaat. Keurig omgeruild! Prima service!

• Piet
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Prima producten en onbeschadigd geleverd. Was prettig geweest als even contact opgenomen was over het oponthoud bij de levering.

• Marlou Zwiers
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Snelle levering, goede service zowel in winkel als met de bezorging! Mijn complimenten hiervoor!

• Patrick
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Alles is heel goed verlopen. Vanaf het moment van bestellen tot en met de levering. Ik kan dit bedrijf 100% aanbevelen.