Latour tuinmeubelen

Latour tuinmeubelen

Latour tuinmeubelen. Wij leveren kwaliteitstuinmeubelen voor een eerlijke prijs. Klanten van Latour Tuinmeubelen zijn blije en tevreden klanten. Voor minder doen wij het niet!
9,1
1.538 klantbeoordelingen

Taal

• Henk.
    Review voor Latour tuinmeubelen

Geweldige service vragen werden duidelijk en goed beantwoord top.

• A Pieterse
    Review voor Latour tuinmeubelen

Perfecte service met leveren en zijn flexibel met de dag en tijd van levering

• Hoe beoordeel je Latour tuinmeubelen?

• Ronald

• Irmgard
    Review voor Latour tuinmeubelen

Ik ging online op zoek en kwam een leuke loungeset tegen bij hun, kende ze verder niet maar de beoordelingen waren goed dus zondag via de website besteld. Dinsdag erop al een telefoontje of het s’avonds al bezorgd mocht worden. Werd netjes in de verlichte vrachtwagen uitgepakt en samen met ons in de tuin gezet met de mededeling altijd te bellen bij een vraag of klacht.
    Volgende ochtend zagen we dat we een dop onder een poot miste en belde, binnen 10 min door de bezorger terug gebeld en hij had de dop gevonden in het verpakkingsmateriaal. Morgen wordt de dop met de post toegestuurd. Dus voor zover zijn we enorm tevreden en de loungeset was mooi en zoals op de foto’s.

• Corey
    Review voor Latour tuinmeubelen

Snelle levering tegen goede prijzen

• Ron
    Review voor Latour tuinmeubelen

Goede prijzen, vriendelijke en behulpzame chauffeur/bezorgen

• Joanie van der Sande

mooie bank goede service

• ipe
    Review voor Latour tuinmeubelen

Prima service en communicatie, een pluim!

• Polman
    Review voor Latour tuinmeubelen

Mooie prijzen, nette vriendelijke bezorging allemaal Conform afspraak

• Mariëlle Peters
    Review voor Latour tuinmeubelen

Snelle en fijne levering, vriendelijk personeel, scherpe prijs, pinnen bij aflevering!