Latour Tuinmeubelen

Latour Tuinmeubelen

Latour tuinmeubelen. Wij leveren kwaliteitstuinmeubelen voor een eerlijke prijs. Klanten van Latour Tuinmeubelen zijn blije en tevreden klanten. Voor minder doen wij het niet!
9,9

Taal

• Mario
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Eerlijk zaken gedaan! TOP Er was sprake van een showroom model dat was de laatste tuinset Verona. Dag later blijkt er toch nog 1 tuinset Verona op voorraad te staan en die werd 100euro goedkoper aangeboden en binnen vier dagen keurig bezorgd. De bezorger pakt uit en plaatst en is zeer correct. Top bedrijf een voorbeeld voor anderen !

• René Helmonds
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Snelle levering, goed advies, prachtige stoelen.

• Hoe beoordeel je Latour Tuinmeubelen?

• Marianne
    Review voor Latour Tuinmeubelen

De prijzen liggen veel lager dan andere winkels. Snel en netjes bezorgd!

• Dianne
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Het hele bestellingproces verliep keurig. Er werd gebeld voor een leveringsdatum en de chauffeur was mooi op tijd. De bestelde bank was perfect! Goede prijs

• Linda
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Nadat ik een mail had gestuurd, werd er binnen enkele uren terug gebeld. Snelle levering en aardige mensen

• Anton van der Wulp
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Afspraak is afspraak, geweldige service. Snel telefonisch contact, snelle levering en prima prijzen en een groot assortiment

• Gertjan
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Goede service en men komt gemaakte afspraken na.

• Aleida
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Prachtige tuinbank gekocht voor een goede prijs, snelle levering (binnen 3 dagen), hele behulpzame bezorger, meubels keurig netjes op zijn plaats gezet. Gewoon top.

• Katinka van Nieuwenhoven
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Snelle levering, super service. Ik informeerde wanneer de levering zou plaatsvinden omdat mijn bestelling rond de feestdagen lag. Allereerst kreeg ik om 17.55 uur nog iemand live aan de telefoon. En in eerste instantie moest ik een paar dagen wachten. Hoe verassend dat ik nog om 21.30 uur een telefoontje kreeg dat mijn bestelling de volgende dag geleverd werd. Complimenten!

• Frits
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Goede prijs, snelle service, vriendelijk en behulpzaam