Latour Tuinmeubelen

Latour Tuinmeubelen

Latour tuinmeubelen. Wij leveren kwaliteitstuinmeubelen van bekende merken voor een eerlijke prijs. Klanten van Latour Tuinmeubelen in Lith zijn blije en tevreden klanten. Voor minder doen wij het niet!

Taal

• Karin
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Een loungeset gekocht bij Latour, omdat ons lokale bedrijf de set niet tijding kon leveren. Voor dezelfde prijs kon deze set ook bij Latour besteld worden en dezelfde week nog geleverd. Drie dagen later kregen we al telefoon en werd de bezorgdatum ingepland. De bezorger was erg behulpzaam en netjes en heeft de set netjes voor ons in elkaar gezet. Ook al het plastic en karton werd weer netjes meegenomen. Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf.

• GINY
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Fantastisch geholpen, op de gehele 'klantreis' zoals dat heet

• Hoe beoordeel je Latour Tuinmeubelen?

• Jim
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Erg goed geholpen bij aankoop in de showroom, levering in overleg was soepel. Top service bij aflevering: op tijd, karton/ plastic mee terug en montage liep gesmeerd.

• Toon
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Perfect geregeld en netjes afgeleverd volgens afspraak

• Peter
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Snel geleverd volgens afspraak.

• Bianca van Dongen
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Supersnelle bezorging door ontzettend aardige behulpzame man. En de zitelementen zijn geweldig!! Erg blij mee.

• Lesley
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Snelle levering en alles op orde daarnaast is alles netjes gemonteerd en op de juiste plaats gezet!

• Klaartje
    Review voor Latour Tuinmeubelen

We hebben ons tuinstel op zondag besteld en sinds woensdag kunnen we al genieten van onze nieuwe zetel. Geleverd en geplaatst op het terras achteraan. Karton etc. netjes meegenomen. Super dus!

• Dirk
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Erg mooie en degelijke tafel. Hier gaan we jaren plezier aan beleven !

• R. Blankestijn
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Ontzettend blij met de service in de winkel én bij aflevering

• Jacqueline van Beek
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Ik heb een erg positieve ervaring met latour tuinmeubelen, zowel online als daadwerkelijk bij ons thuis. Ze waren goed bereikbaar en reageerden heel snel! De lounge set is prachtig en zit lekker dan onze bank binnen.

• Edward
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Scherpe prijs, snelle communicatie, veel op voorraad.

• Martine
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Wat een fijn bedrijf is dit! Goed overleg, heel bereikbaar en super bereid om mee te denken! De tuinset werd gisteren keurig bezorgd en in de tuin gezet. Afval netjes meegenomen door de vriendelijke bezorger. Wat wil een mens nog meer behalve een zonnetje ;)

• Ellen
    Review voor Latour Tuinmeubelen

mooi product, super levering. Alle verpakking weer meegenomen en ligbedden mooi in elkaar gezet.

• Sandra
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Prima service en onze nieuwe loungebank staat prachtig!

• P

supersnelle levering..

• Yvon
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Super mooie loungebank, snel geleverd en een pluim voor de aardige en behulpzame bezorger

• Ben
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Mooie stoelen, keurig op tijd geleverd

• Denise
    Review voor Latour Tuinmeubelen

Erg tevreden over de vriendelijkheid van werknemers en de bezorgservice zeker een aanrader om hier je tuinmeubel aan te schaffen.
    Tuinmeubel voldeed volledig aan de verwachtingen

• heel tevreden
    Review voor Latour Tuinmeubelen

de bank is nog mooier dan op de website, ook de zithoogte is fantastisch, het zit super, ik ben zo blij ermee