Latour tuinmeubelen ( Lith )

Latour tuinmeubelen ( Lith )

Latour tuinmeubelen. Wij leveren kwaliteitstuinmeubelen van bekende merken voor een eerlijke prijs. Klanten van Latour Tuinmeubelen in Lith zijn blije en tevreden klanten. Voor minder doen wij het niet!
2.291 klantbeoordelingen

Taal

• Ad Baars
    Review voor Latour tuinmeubelen ( Lith )

Goed advies lounge set vakantiepark. Goede en gratis bezorging. Logostiek probleem op het park samen met de chauffeur naar volle tevredenheid opgelost.

• Wieneke
    Review voor Latour tuinmeubelen ( Lith )

Voor de eerste keer bij Latour besteld. Ik dacht: we betalen bij aflevering. Ik ken het bedrijf niet dus je weet maar nooit.
    De bestelling is geleverd terwijl ik niet thuis was en ik mocht achteraf betalen. Hun vertrouwen is dus groter. Ben heel blij met mijn spullen en de service. Zou er zo weer bestellen.

• Hoe beoordeel je Latour tuinmeubelen ( Lith )?

• Roel
    Review voor Latour tuinmeubelen ( Lith )

Zondag besteld, dinsdag al in huis… goede communicatie en aflevering, het verpakkingsmateriaal werd netjes meegenomen en de chauffeur was vriendelijk. Al met al een aanrader.

• RL
    Review voor Latour tuinmeubelen ( Lith )

Zeer goed. Binnen 3 dagen alles binnen en een zeer goede service en communicatie

• Judith
    Review voor Latour tuinmeubelen ( Lith )

Goede snelle service, communicatie en levering

• Yolanda
    Review voor Latour tuinmeubelen ( Lith )

Prima prijs kwaliteitverhouding, uitstekende bezorging en alles volgens afspraak.

• Harm
    Review voor Latour tuinmeubelen ( Lith )

Goede service en levering.
    Netjes gemonteerd en opgestelde tuinset met tafel.

• Dewit Eric

snelle levering

• Andreas
    Review voor Latour tuinmeubelen ( Lith )

High Score!!! Friendly, reliable, top quality for good price. Thank you.

• Chantal Floot
    Review voor Latour tuinmeubelen ( Lith )

Ontzettend tevreden over mijn aankoop en de fijne service. Netjes door het bedrijf gebeld voor de levering. Daarna nog door de chauffeur op de dag zelf een kwartier voor de levering gebeld. De chauffeur heeft mijn meubels keurig in elkaar gezet en was zeer vriendelijk. Al het verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Echt heel fijn! Nogmaals bedankt!

• Suzanne de Louw
    Review voor Latour tuinmeubelen ( Lith )

Geweldig geholpen in de winkel en bij de levering. Alles was op voorraad en super snel geleverd. Wij zijn heel blij met de aankoop.

• Sietske
    Review voor Latour tuinmeubelen ( Lith )

Snelle en fijne communicatie over de levering. Vriendelijke bezorger

• Frank
    Review voor Latour tuinmeubelen ( Lith )

Wat een geweldige service!
    We hebben een grote loungestoel gekocht bij Latour tuinmeubelen. We twijfelden tussen een grote en een iets kleinere loungestoel, omdat we bang waren dat de grote stoel te collossaal zou zijn in onze tuin. Latour stelde voor om met beide stoelen langs te komen, zodat we konden zien welke het beste zou passen. Wat een service!
    Netjes aangekondigt hoe laat ze zouden komen en ze waren er precies op tijd. De stoel is netjes in de tuin gezet en al het verpakkingsmateriaal mee terug genomen.
    Ik kan ze aan iedereen aanbevelen!

• Linda
    Review voor Latour tuinmeubelen ( Lith )

Product kwam netjes aan. Zo snel geleverd dat er niet eens tijd was om koffie voor de chauffeur te zetten.

• Alexandra McLean
    Review voor Latour tuinmeubelen ( Lith )

Snelle levering, goede communicatie, keurig neergezet in het tuinhuis, alle verpakkingen meteen meegenomen, half uur van te voren gebeld toen de chauffeur onderweg was.

• Rijsdijk
    Review voor Latour tuinmeubelen ( Lith )

Tuinstoelen van goede kwaliteit en service.
    Zeker aan te bevelen voor uw aankoop

• Hans
    Review voor Latour tuinmeubelen ( Lith )

Goede deal, snelle levering en top montage

• Cindy
    Review voor Latour tuinmeubelen ( Lith )

Snelle, maar nog belangrijker, top service. Denken meteen mee aan oplossingen.

• Stout
    Review voor Latour tuinmeubelen ( Lith )

De bestelling verliep heel soepel, de levering keurig op tijd. Degene die de stoelen afleverde was prettig in het contact en deed zijn werk erg netjes. Bovendien zijn de stoelen zeer naar tevredenheid en tegen een mooie prijs.

• G. Peters
    Review voor Latour tuinmeubelen ( Lith )

Super goede service en alles helemaal in orde!