Legal Shop

Legal Shop

De meeste producten of diensten kunt u online bestellen. Waarom is dit ook niet mogelijk voor de juridische dienstverlening? De Legal Shop geeft u de mogelijkheid om juridische dienstverlening online te kopen. Hiermee weet u zeker welke dienst u koopt tegen duidelijke prijzen en geen extra kosten. De Legal Shop geeft u namelijk een duidelijke prijsstelling en omschrijving van de betreffende dienst.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 27-10-2017 ingetrokken

8,7

• Davina Morales
    Review voor Legal Shop

Alexander heeft mij ondersteund in het formeren van zowel artiesten contracten als het opstellen van de Algemene Voorwaarden.
    Hij is toegewijd en bij vragen geeft hij helder uitleg. Hij heeft grote kennis van juridische aspecten. Hetgeen wat bij mij een stukje zorg weg neemt.

Antwoord van Legal Shop

Bedankt voor je beoordeling.

• Joel Groenendijk
    Review voor Legal Shop

Voor een idee voor een nieuw online platform zat ik met een aantal vragen rondom merknamen. Alexander heeft mij hier goed mee geholpen en voorzien van heldere antwoorden en duidelijk advies. Bedankt!

Beste Joel,

Bedankt voor jouw beoordeling.

• Jermaine Ogenia
    Review voor Legal Shop

Vandaag goed geholpen door de heer Martis. Heb duidelijk advies gekregen over contracten en weet precies waar ik aan toe ben. Een aanrader voor personen die duidelijk advies en goede service willen.

Bedankt Jermaine.

• Nigel van der Horst
    Review voor Legal Shop

Ik had een aantal vragen over de naam van onderneming . Alexander heeft mij hier onwijs goed bij geholpen en geadviseerd wat ik moest doen. Nu ik de juiste keuze heb gemaakt zie stijgingen in alle cijfers. Hij onderbouwd alles op de juiste manier zodat jij het ook goed kan begrijpen. Ik raad iedereen zeer sterk aan om gebruik te maken van zijn kennis en behulpzaamheid

Beste Nigel,

Bedankt voor jouw beoordleing.

• Lisa Bäuerle
    Review voor Legal Shop

I made a very positive experience and can highly recommend the fast, straightforward, professional and friendly service. I was attended quickly and received the answers and the service I needed. Thanks a lot Mr. Martis!

Thank you Lisa!

• N. Ben Ahmed
    Review voor Legal Shop

Uitstekend advies gekregen. Alexander heeft ons goed geholpen.

Antwoord van Legal Shop

Bedankt voor je beoordeling.

• Jeffrie Leon
    Review voor Legal Shop

Mr. Martis is een vakkundige jurist. Behalve de vakinhoudelijke expertise, was ook de omgang zeer prettig. Wat mij in het bijzonder goed is bevallen, is zijn professionele attitude vis-a-vis zijn cliënten. Mr Martis zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Ook heeft hij mij duidelijke, heldere instructies gegeven gedurende de gehele gang van zaken van het juridische proces. Het is om deze redenen dat ik de diensten van deheer met vertrouwen kan aanbevelen aan anderen.

Bedankt Jeffrie!

• Stijn
    Review voor Legal Shop

goed gehulpen en advies gekregen

Bedankt Stijn!

• M. Viejou
    Review voor Legal Shop

Vooraf het starten van mijn horecazaak heeft de heer Martisz mij van goed en duidelijk advies voorzien.
    Nu ik starter ben maak ik graag gebruik van zijn diensten, hij is oprecht, werkt proactief en zeer klantgericht. Kortom, een goede voorbereiding is het halve werk en juist daarom bij je bij hem op het juiste adres!

Bedankt Mirièle!

• Habib Maudoudi
    Review voor Legal Shop

Als startende ondernemer had ik veel hulp nodig om de juiste onderneming te beginnenen en wist ik niet welke rechtsvorm het beste bij me zal passen. Doormiddel van een afspraak met Legal Shop kwam ik heel snel veel te weten welke onderneming bij me past en welke rechtsvorm ik daarbij nodig had. Dit komt doordat de medewerkers van Legal Shop zowel grondig met je meeluisteren als meedenken. Ik heb een hele goede ervaring aan overgehouden en zal iedereen adviseren om een kijkje te nemen.

Bedankt, Habib.