Lenki Babyshop
Lenki Babyshop brengt de nieuwste trends voor baby’s en jonge kinderen op de markt.
Producten die je niet snel tegenkomt in Nederland en België. Het assortiment bestaat uit zachte dekens, slofjes gemaakt van natuurlijke materialen en dubbelzijdige zachte hippe shawls.

Lidmaatschap per 01-05-2018 stopgezet

9,6
Filter 56 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 54 met beschrijving

• Caroline Bracke
    Review voor Lenki Babyshop

Snelle levering en mooi briefje erbij voor me plezier met mijn product te wensen

• M. Hermus

Snelle service

• Linda sparreboom
    Review voor Lenki Babyshop

Super mooie dekens! Vond alleen de levertijd iet wat lang. Maar behalve dat echt super kwalitijd!

• Imke Houben
    Review voor Lenki Babyshop

Zeer snelle levering en mooie kwaliteit van de soepele leren schoentjes!

• Pauline Coenradi
    Review voor Lenki Babyshop

goede service voorafgaand aan de bestelling, maatproducten was te bestellen via een speciale link, snel geleverd en mooi product!

• Wendy van den Broek
    Review voor Lenki Babyshop

Mooie kwaliteit van de deken. Dat was het wachten van 3 weken zeker waard.

• Lambers
    Review voor Lenki Babyshop

Zeer tevreden, mooie deken gekregen met een snelle levering.

• kiara roos

zeer tevreden ,
    producten optijd ontvangen ,

• Annelien
    Review voor Lenki Babyshop

Snelle levering en prima kwaliteit!

• Ferket Shana
    Review voor Lenki Babyshop

Super snelle levering! En super leuk dat je een persoonlijke bedanking erbij krijgt!

• Wendy van den Broek
    Review voor Lenki Babyshop

Super mooie kwaliteit en snelle levering

• Laurent Saufnay

Prima verlening

• Steven Colman
    Review voor Lenki Babyshop

Super tevreden, gevraagde artikel was niet voorradig maar desondanks vlugge en correcte levering ontvangen.

• Eline Dhoest
    Review voor Lenki Babyshop

Een hele vlotte levering met een ontzettend attent en lief kaartje erbij!
    Zeker voor herhaling vatbaar.

• Mieke Flament
    Review voor Lenki Babyshop

Heel tevreden. 2 dagen na de bestelling kreeg ik een mailtje met de melding dat het door mij bestelde stuk niet meer op voorraad was. Ik kreeg verschillende opties aangeboden, zo kon ok kiezen tussen een ander product, de bestelling annuleren of 4 dagen wachten op het reeds verkozen product.

• van Rooijen
    Review voor Lenki Babyshop

Zeer tevreden. Snelle levering, goede verpakking.

• Craeghs Anneleen
    Review voor Lenki Babyshop

Snelle service! Zeer tevreden van dekentje, leuke extra verrassing en persoonlijk briefje erbij! Super tof!

• Ahilya de Wit
    Review voor Lenki Babyshop

5 dagen na mijn bestelling kreeg ik bericht dat de levertijd nog 2 weken zou zijn. Ik vond het erg netjes dat mij werd gevraagd of ik het dekentje dan nog steeds wilde hebben. Ik ben heel blij dat ik erop heb gewacht, want hij is super leuk!!

• Van diessen
    Review voor Lenki Babyshop

Goede service, product was volgende dag in huis. Helaas paste het product niet, retourneren kon.

• Fleur Janssens
    Review voor Lenki Babyshop

Wij hebben een ander dekentje ontvangen dan besteld. Kleur van de fleece klopt niet

Antwoord van Lenki Babyshop

Beste Fleur,

Erg vervelend dat er iets is misgegaan. Als er iets niet naar wens is mag je dit altijd direct bij ons kenbaar maken. We hebben je zojuist een mail gestuurd met daarin wat vragen. Zou je deze willen beantwoorden, zodat we kunnen achterhalen wat er aan de hand is en je een oplossing kunnen bieden.

Alvast bedankt.

Fijne dag.