Groenstraat 139-C
5021LL Tilburg

Bauke Vorstenbosch beoordeelde op 2019-08-07

Het armbandje was echt als cadeautje verpakt! Zag er super uit!

Amy de Groot beoordeelde op 2019-08-07

Leen Costermans beoordeelde op 2019-08-06

Suzanne beoordeelde op 2019-07-23

Was goed en snel verzonden alleen jammer dat ik voor twee A4 kaarten maar 1 envelop kreeg en voor de A5 kaart zat er helemaal geen envelop bij

Linda Veerman beoordeelde op 2019-07-23

Mooi product! Snelle en nette levering. Heel blij mee!

Wietske Ruiter beoordeelde op 2019-07-22

Chantal Peeters-Janssen beoordeelde op 2019-07-22

Mooi gedrukte kaarten. Wel een dag later in huis dan aangegeven, maar gelukkig nog net op tijd! Wel een klein hoekje in de kaart gekomen door de post.

Kim Van Eijsden beoordeelde op 2019-07-22

Lizzy Schmidt beoordeelde op 2019-07-21

Snelle bezorging en een mooie kwaliteit!

Judith Van drumpt beoordeelde op 2019-07-21

Rosina Bravenboer beoordeelde op 2019-07-21

A.M. Poppes beoordeelde op 2019-07-21

De peuterjuffen waren ontroerd door het mooie gedichtje.

Dank !

wendy van stijn beoordeelde op 2019-07-20

een treffend mooie kaart voor de meester de volgende dag al in huis, ingelijst en het was een groot succes, bedankt

Brenda Boer beoordeelde op 2019-07-20

Saskia Groenendaal beoordeelde op 2019-07-20

Wilma Van der Vlugt beoordeelde op 2019-07-20

Blije juffen!

rachida el abbassi beoordeelde op 2019-07-20

Janna Boes beoordeelde op 2019-07-20

Zwiertje Van t Ende beoordeelde op 2019-07-20

Joke Goedegebuur beoordeelde op 2019-07-19

Bestelling binnen twee dagen afgeleverd. Alles in orde.