Lentezoet

Lentezoet

De gedichten van Tirza van Schie, beter bekend als Lentezoet zijn inmiddels een begrip op social media. Deze herkenbare en ontroerende schrijfsels over het moederschap, liefde en zorg, zijn inmiddels te verkrijgen op kaarten en posters, in verzamelbundels en zelfs op sieraden. Daarnaast schrijft zij veel over opvoeding en onderwijs en zijn hierover boeken beschikbaar, waaronder een speciaal kinderboek voor temperamentvolle kinderen, Ferm. De shop biedt veel mogelijkheden om jezelf of een ander een pakkende tekst cadeau te doen.
4.451 klantbeoordelingen
Filter 4430 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2613 met beschrijving

• Rebecca van Dongen
    Geverifieerde klant van Lentezoet

Prachtige producten voor een mooie prijs, snelle verzending. Ik ben zo blij met Lentezoet! Voor iedere situatie iets moois, of het nu fijn of verdrietig is.

• Saskia Hagenaars

Mooie producten, snel geleverd

• Hoe beoordeel je Lentezoet?

• Linda Jakobs

Prachtige inspirerende producten!!

• Jente Rodenburg
    Geverifieerde klant van Lentezoet

Snelle levering, product zoals verwacht

• Gerdien Schuitert
    Geverifieerde klant van Lentezoet

Super service, 2 kaarten (leitjes) besteld, 1 ontvangen, er werd gelijk een extra kaart opgestuurd heel mooi ingepakt en met extra attentie. Top opgelost.

• Sharon
    Geverifieerde klant van Lentezoet

Snelle levering! Prachtige gedichten en kaarten!

• Marieke van den Burg
    Geverifieerde klant van Lentezoet

Snelle service. Mooi verpakt. Mooie spullen in de webshop.

• Esther van Ballegooijen
    Geverifieerde klant van Lentezoet

Prachtige gedichten die je echt raken. Met veel zorg verpakt.

• Sanne
    Geverifieerde klant van Lentezoet

Snelle verzending en mooie producten

• Jolanda van der Zeeuw
    Geverifieerde klant van Lentezoet

Prima service er was iets fout gegaan maar mijn mail werd direct beantwoord en kreeg zonder problemen de juiste bestelling de dag daarna geleverd. Top!

• Marleen
    Geverifieerde klant van Lentezoet

Vaker besteld, fijne winkel met persoonlijke touch!

• Patricia Braat
    Geverifieerde klant van Lentezoet

Wow, hoe passend zijn de teksten voor onze Bikkelz en hoe blij zijn we met de vele extra's. Superbedankt!!!

• Wendy Smitshoek
    Geverifieerde klant van Lentezoet

Snel geleverd, leuk persoonlijke boodschap erbij

• Laura De jonge
    Geverifieerde klant van Lentezoet

Super service! Er ging wat fout met post nl en kreeg een 2e set opgestuurd, ondanks dat het hun fout helemaal niet was!

• Katia Verstraeten
    Geverifieerde klant van Lentezoet

Originele geschenkjes voor de eindejaarsfeesten aan een schappelijke prijs.

• Sara
    Geverifieerde klant van Lentezoet

mooi verzorgd ingepakt, nog mooier dan op de foto

• Annalieke van der Veen
    Geverifieerde klant van Lentezoet

Mooie kalender, vooral de gedichten zijn prachtig! Ik zie echter nog wel verbeterpunten: de stijl van de voorkant vind ik niet zo bij Lentezoet passen. Doet me meer aan Hema rookworst en tompoezen denken 😃. Er is weliswaar plek voor zes personen, maar daardoor zijn de vakjes wel ieniemienie. En het lijkt mij zo handig als de achterkant, waar nu een prachtig gedicht staat, ook gebruikt kan worden voor bijvoorbeeld een boodschappenlijstje of to-do-list. Dat kun je best mooi grafisch vormgeven.
    Wat ik ook héél erg miste is een ophanghaakje. Die heb ik met veel moeite van de vorige kalender gesloopt en gemonteerd. Al met al vind ik de kalender daarom qua prijs-kwaliteit best duur, ook vanwege de verzendkosten van bijna vijf euro. Alleen die gedichten hè… zó leuk!!! De papierkwaliteit is overigens geweldig én schrijft ook fijn. Niet zo irritant glad als bij veel andere planners.

• Michèle Caterin
    Geverifieerde klant van Lentezoet

Goede service en steeds een persoonlijke touch!

• Daphne van der Male - Stadig

Super leuke set

• Marijke
    Review voor Lentezoet

Wat een cadeautje om uit te pakken, met aandacht verzorgd. Mezelf verwend met de familieplanner en 2 boeken, kwam met extra kaarten erbij.
    Prachtige gedichten. Erg blij mee!