Letsleds.nl

Letsleds.nl

Wij zijn dé webwinkel met LED verlichting
Bij ons draait het om het geheel en de rest komt vanzelf. Het begin van sfeerverlichting of mooie buitenverlichting begint bij u. Het begint als een interesse, geen moment is hetzelfde, maar voor een ieder is een passende invulling.

Wilt u verlichting als blikvanger in de woonkamer, of juist kleine sfeerspots? In ieder stadium en ruimte helpen wij u naar een passend resultaat.

Heeft u geen idee wat u wilt, maar is uw interesse wel gewekt? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Het is onze passie om samen een mooi resultaat neer te zetten. Er zijn veel mogelijkheden en het aanbod is groot.

We proberen zo duidelijk en helder mogelijk advies te geven om het gewenste resultaat te bereiken.
9,1
3.855 klantbeoordelingen
Filter 3856 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2524 met beschrijving

• Nettie Spijkers
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

Snelle service en goede kwaleit

• sigfridus Jorna
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

We hadden een probleem met de aansluiting en ik heb ze elke keer meteen met ze kunnen chatten. Zefs toen ik een emailtje stuurde kreeg ik meteen een emailtje terug. KLASSE service.

• Hoe beoordeel je Letsleds.nl?

• R.G. van Duin

Prima, afgehandeld.

• Arnoud Lugtenburg
    Review voor Letsleds.nl

Wat een fijne partij. Na enig zoeken (in het oerwoud aan spots) kwam ik bij Letsleds uit. Geen artikel met een klein fotootje een summiere omschrijving, maar een duidelijke omschrijving met foto, 360 weergave en zelfs een filmpje hoe het licht er daadwerkelijk uitziet. TOP! Ik was speciefiek opzoek naar aantal spots qua IP waarde en dikte. Via de chat ben ik toen enorm goed geholpen en gewezen op een spot die ik zelf niet direct als geschikt zag. Een aantal maanden later ging ik de spots monteren (na verbouwing) en vond ik de kleur niet goed bij mijn plafond passen. Contact opgenomen en direct werd aangeboden dat ik de producten kon omwisselen voor andere kleur. Direct retour gedaan en de volgende dag had ik de nieuwe al binnen. Geheel kosteloos verzonden!! De spots zijn strak gelakt, zien er stevig en degelijk uit en zitten in een mooie verpakking. Daarnaast hebben ze ook nog opvulringen als per ongeluk het gaat waarin ze moeten komen te groot is (netjes in dezelfde kleur en lak).

• Patrick Vermeer
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

Snelle levering, juiste prijzen.

• Els Vogels

Snelle service

• Michel De Boer
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

De webwinkel levert prima producten met daarbij als een van de weinigen 12v ledspots met ip65 certificering. De drie is dan ook alleen omtrent het feit dat DPD de bezorger is. Deze bezorgende partij is namelijk de enige van alle bezorgers die ondanks dat je in de woonkamer zit de melding niet thuis verstuurd. Dit waarschijnlijk omdat ze het huis niet kunnen vinden. Zou de webshop DPD niet gebruiken als koerier, zou deze toch zeker 4 tot 5 sterren verdienen

• Emiel OpHeij
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

Degelijk en directe levering. Had 2 aparte bestellingen geplaats en werden in een doosje geleverd. Dat is nog eens meedenken .

• R Wolfkamp

Mooie prijzen goede service

• Jasper Schilder
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

Goede prijs, snelle zending en het belangrijkste: goede producten