Letsleds.nl

Letsleds.nl

Wij zijn dé webwinkel met LED verlichting
Bij ons draait het om het geheel en de rest komt vanzelf. Het begin van sfeerverlichting of mooie buitenverlichting begint bij u. Het begint als een interesse, geen moment is hetzelfde, maar voor een ieder is een passende invulling.

Wilt u verlichting als blikvanger in de woonkamer, of juist kleine sfeerspots? In ieder stadium en ruimte helpen wij u naar een passend resultaat.

Heeft u geen idee wat u wilt, maar is uw interesse wel gewekt? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Het is onze passie om samen een mooi resultaat neer te zetten. Er zijn veel mogelijkheden en het aanbod is groot.

We proberen zo duidelijk en helder mogelijk advies te geven om het gewenste resultaat te bereiken.
9,1
2.431 klantbeoordelingen
Filter 2431 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1640 met beschrijving

• Jurjen Wouda
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

Goede service en vragen werden goed beantwoord. Enige minpunt vond ik dat voor de op afstand dimbare spots (en kleur keuze) werd een afstand van 25M aangegeven tot het bedienings paneeltje, in realiteit bleek 15M een probleem. Positief vond ik dat dat ook uitgelegd werd, ik had het alleen liever vooraf geweten, want nu moet ik daar een oplossing als een 2e bdienings paneeltje voor maken, dat had ik liever niet gehad.

• Fiona van Os
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

Prachtige artikelen tegen een mooie prijs en goede service

• Hoe beoordeel je Letsleds.nl?

• Anne Eikelboom

prima en snelle levering

• Wil Rombouts
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

Snelle levering en eerlijke prijzen.

• Gert Vergunst
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

Het is verlopen zoals is beloofd.

• Cecilia Egbertsen
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

Snelle levering en goed advies per chat

• Jan Van de Rijt
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

Goede voorlichting over gewenste product. Snelle levering

• Erwin Meerwaldt
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

Juiste informatie verstrekken bij vragen over product. Aan foutieve informatie heeft de klant niets.

• Martien Wouters
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

Goede voorlichting en snelle levering.

• symen riedstra

Goede Service