Letsleds.nl

Letsleds.nl

Wij zijn dé webwinkel met LED verlichting
Bij ons draait het om het geheel en de rest komt vanzelf. Het begin van sfeerverlichting of mooie buitenverlichting begint bij u. Het begint als een interesse, geen moment is hetzelfde, maar voor een ieder is een passende invulling.

Wilt u verlichting als blikvanger in de woonkamer, of juist kleine sfeerspots? In ieder stadium en ruimte helpen wij u naar een passend resultaat.

Heeft u geen idee wat u wilt, maar is uw interesse wel gewekt? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Het is onze passie om samen een mooi resultaat neer te zetten. Er zijn veel mogelijkheden en het aanbod is groot.

We proberen zo duidelijk en helder mogelijk advies te geven om het gewenste resultaat te bereiken.
9,1
3.464 klantbeoordelingen
Filter 3429 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2242 met beschrijving

• JF van Geest

Leveren mooi optijd

• Ton Toonen
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

Goede service vlotte levering en leuke prijsjes

• Rinze Braaksma
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

Prima voorlichting met snelle aflevering

• Aloys Stupers
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

De levering was zoals je gewend bent. Voor zolaat besteld, de volgende werkdag thuis. Wat alleen jammer was, is dat ik alleen de armaturen wou hebben en ik moest er toch een lampje bij bestellen.

• Mano Beker

Duidelijk en snel.

• J Bosma

Snelle levering . Goed advies

• Adriana Rodriguez Galvis
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

Goede informatie en snelle levering

• Robert .A.P. schuring
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

snelle levering netjes op tijd

• Fabian Stenger
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

Ze doen wat ze beloven. Snelle service, goede chat en goed advies. Retouren (hogere verwachting qua lichtopbrengst, helaas vonden wij de elders bestelde armaturen niet conform smaak) ging snel en duidelijk.

• G.M. Folkertsma
    Geverifieerde klant van Letsleds.nl

Goede prijs super snelle levertijd