LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Je eigen edelstenen sieraad samenstellen? Of je eigen edelstenen set maken? Dat doe je bij de eigenwijze LiAtelier edelstenen sieradenjuwelier in Groningen, óf in LiAteliers mooie nieuwe webshop.
Je kan bij ons sinds 1983 al fysiek en sinds kort ook online winkelen. Een gigantische collectie edelstenen sieraden en een prachtige stenencollectie wachten op je in onze winkel, of zoek jouw mooiste sieraad uit de selectie in onze webshop.
Wat je kan vinden bij LiAtelier?
Exclusief en eigen design uit eigen atelier 'made inhouse', eigen design 'one of a kinds' 'made in India'. 'handpicked one of a kinds' uit India.
Zo hebben we voor ieder budget leuke sieraden. Van 27,50 tot 'the sky is the limit' met kostbare ethische diamanten op verzoek.

Natuurlijk vind je ook de mooiste edelstenen in de winkel aan de Vismarkt. Van ruwe stenen, tot gepolijste stenen, van sculpturen tot geodes, van kleine trommelstenen en gezondheidshangers tot kostbare grote en indrukwekkende exemplaren.
Van populaire stenen tot super zeldzame.

Vind je het belangrijk om zelf de best passende stenen uit te kiezen?
Bij LiAtelier stel je je eigen sets samen.
Van een ruwe gouden driehoek tot twee edele stenen voor trouwringen.
Of je kiest je eigen sieraadstenen, het design die het meeste aanspreekt en onze goudsmid maakt het sieraad voor je. Uniek, one of a kind en door jou ontworpen. Persoonlijker kan niet.
Hou onze website in de gaten, want binnenkort kan dit ook online.

Heb je nog meer nodig om overtuigd te raken van LiAtelier?
Misschien helpt dit:
Duurzaamheid vind LiAtelier belangrijk. Daarom kopen we selectief in. Geen dierenleed producten. En maken en verkopen we alleen sieraden in edelmetalen die te repareren zijn in ons eigen atelier.
Eerlijkheid vinden we belangrijk. De edelstenenmarkt is erg complex en vol namaak. LiAtelier zet zich in om echtheid te garanderen. Namaak stenen worden hier niet verkocht.
Je wordt geholpen door een team dat oprecht geïnteresseerd is in jou en meekijkt hoe wij jou kunnen helpen met onze stenen en sieraden.
De winkel en webshop worden bestierd door een beroemde winkelkat (Avonturen van Nemo).
En Groningen is gewoon hartstikke leuk! Dus klik vooral op afhalen als je iets besteld in de webshop ;-)
Zo, nu ben je overtuigd hè? Fijn! Welkom bij Liatelier dan maar!
9,7

• Corien
    Geverifieerde klant van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Mooi ingepakt met aardig kaartje. Goede informatie over de verzending.

• Judith Rienewerf

Prachtige sjaal

• Hoe beoordeel je LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier?

• Iris
    Geverifieerde klant van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Snelle verzending, aardig kaartje erbij

• Marthe De Jongh
    Geverifieerde klant van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Twee heerlijk zachte sjaals van yakwol en katoen besteld. Eerlijke prijs, prachtig product en prima verzending.

• Ewald
    Geverifieerde klant van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

De medewerkers van LiAtelier hebben kerstpakketten voor mijn organisatie samengesteld. Erg fijn en behulpzaam geholpen bij het samenstelling. De kerstpakketten werden feestelijk ingepakt en zijn met veel dank ontvangen. Ik kom er zeker terug voor leuke geschenken. Dankjewel..!

• Ellen
    Geverifieerde klant van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Mijn pakketje werd met 2 dagen bezorgd. Het was feestelijk ingepakt met een leuke kaart erbij. En de sjaals zijn prachtig!

• Inez Hudepohl
    Geverifieerde klant van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Heerlijke warme en zachte sjaal. Ik had nog een vraag gesteld via de mail en kreeg al snel antwoord. En een heel lief kaartje bij mijn bestelling. Erg blij met de sjaal en super tevreden over de service. Bedankt Liatelier!

• Mirjam Van Hamburg
    Geverifieerde klant van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Prachtige omslagdoek. Mooi verpakt. En goede info over bestelling. Leuk kaartje erbij. Top!!!

Antwoord van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Super bedankt voor je mooie review! Veel plezier van de prachtige omslagdoek. We zijn er zelf ook fan van. En we zijn blij met elke sjaal de we verkopen. Zou houden we de werkgelegenheid voor de vrouwen die hier van kunnen leven overeind 🥰 Super bedankt nogmaals!

• Fca De swart
    Geverifieerde klant van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Snelle levering prachtige sjaal!

Antwoord van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Bedankt voor je fijne review. We hopen dat de sjaal je al fijne warme dagen heeft bezorgd 🥰

• Leon
    Geverifieerde klant van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Mooie collectie met duurzame producten. Goede communicatie over verzending en persoonlijk woordje bij product dat je ontvangt 🙂

Antwoord van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Dankjewel! En fijn dat je de duurzaamheid van de mooie sjaals en sieraden die we verkopen ook benoemd. We proberen idd zo veel mogelijk eerlijk in te kopen, en alleen maar voor lang gebruik en repareerbaar. Geen fast fashion bij LiAtelier 🤞

• D.Ringel
    Geverifieerde klant van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Mooie kwaliteit sjaal, snelle levering

• JN
    Geverifieerde klant van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Super snelle levering, super mooie omslagdoek/sjaal

• Caroline van Dijk

Prachtige sjaal

• Marjolein Baaij
    Geverifieerde klant van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Mooi verpakt, aardig kaartje erbij en mooie sjaal!

• Liesbeth Hennekens
    Geverifieerde klant van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Heb voor een vriendin een

Antwoord van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Bedankt voor je reactie! Als je nog een tip hebt hoe wij van de 4 sterren een 5 sterren review kunnen maken dan hoor ik dat graag.
    Ook al reageer ik wat laat. De inlog was foetsie
    Hartelijke groeten!
    Hilde

• D. van Dam
    Geverifieerde klant van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Snel geleverd en keurig en leuk verpakt!

Antwoord van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Fijn om te horen dat de moeite die we erin steken ook is gewaardeerd. Jij ook bedankt voor je aankoop, en heb er alle vertrouwen in dat je inmiddels al zoveel plezier hebt gehad van de sjaal dat je nog vierkant achter de 5 sterren staat.

• Marc Nales
    Geverifieerde klant van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Na bestellen heb ik het pakketje binnen 24u ontvangen, de dag voor Moederdag. Chapeau!

Antwoord van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Ah wat fijn dat postNL ook zo snel was als wij!

• susanne
    Geverifieerde klant van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Heel goede service. pakketje werd snel geleverd en was met veel zorg ingepakt, inclusief persoonlijk kaartje er bij. De sjaal die ik besteld had voldoet aan mijn verwachtingen. Prachtig van kleur en van goeie kwaliteit.

Antwoord van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Ik reageer wat laat, want ik was de inlog kwijt van de review site. Maar alsnog: waardeer je feedback enorm!
    Veel plezier van de sjaal nog!
    Hilde

• Anne-Kathrin
    Geverifieerde klant van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Feestelijk en met liefde verpakt en een persoonlijke kaart erbij. Heel leuk, hartelijk dank voor de goede service!

Antwoord van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Met liefde gedaan! En jij ook bedankt voor je fijne review! 🥰

• Mireille
    Geverifieerde klant van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Super snelle service, heel vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon en wat een feest om uit te pakken met een persoonlijk kaartje!!!

Antwoord van LiAtelier - de edelstenen sieraden juwelier

Hier worden we blij van, zulke reviews :-) bedankt!