Libra Djewelz

Libra Djewelz

Libra Djewelz is een webshop in sieraden en mode-accessoires. Sieraden van 925 sterling zilver en modieuze en trendy fashion sieraden voor dames. Een mooie collectie tassen, horloges, haarmode en wintermode en leuke giftsets voor speciale gelegenheden. Voor de heren hebben wij een eigentijdse collectie van armbanden en horloges. Kom vooral eens een kijkje nemen.

Lidmaatschap per 30-06-2022 stopgezet

9,6
Filter 11 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 7 met beschrijving

• Isabel Marcos Pacho
    Geverifieerde klant van Libra Djewelz

Snel geleverd en mooie prijs.

Antwoord van Libra Djewelz

Dankjewel voor deze mooie beoordeling Isabel. Hopelijk tot een volgende keer!

• Marit Haanschoten
    Geverifieerde klant van Libra Djewelz

Goede service, mooi product en zeer klantvriendelijk

Antwoord van Libra Djewelz

Dankjewel Marit, voor deze mooie beoordeling. Wij hopen je gauw weer eens terug te zien bij libradjewelz.nl.

• Marleen Muilerman

Snel en superservice

Antwoord van Libra Djewelz

Dankjewel voor je leuke Review Marleen, super om te horen dat je zo tevreden bent!

• Brenda Huslage
    Geverifieerde klant van Libra Djewelz

Snelle levering , leuk verpakt en ook nog extra batterijen voor het horloge.

Antwoord van Libra Djewelz

Dankjewel voor je leuke review Brenda, dat waarderen wij enorm. Fijn weekend en wie weet tot een volgende keer!

• Sandra
    Geverifieerde klant van Libra Djewelz

Snelle verzending en met veel aandacht en een lief kaartje ingepakt!

Antwoord van Libra Djewelz

Dankjewel voor je leuke review Sandra, voor ons heel waardevol, een happy customer!

• Mascha Roelandse
    Geverifieerde klant van Libra Djewelz

Super snelle levering van mijn bestelling en de service was ook Top!! Nogmaals bedankt

Antwoord van Libra Djewelz

Dankjewel voor je leuke review en je enthousiasme over onze service. Hopelijk tot een volgende keer!

• Gea Drupsteen
    Review voor Libra Djewelz

Geweldige service en leuke sieraden

Antwoord van Libra Djewelz

Dankjewel voor je review Gea en wellicht tot een volgende keer.