Licentie Shop
Hoi wij zijn licentie shop. En net als iedereen hebben wij ook een hekel aan teveel betalen. Daarom hebben we deze webshop gemaakt. Zodat iedereen kan genieten van officiƫle licenties, maar wel tegen de laagste prijzen. Vaak zijn we zelfs de goedkoopste van Nederland. Onze webshop draait volautomatisch en dat zorgt ervoor dat wij deze goedkope prijzen kunnen aanbieden. Maar wil je toch even iemand spreken? Geen probleem, we staan voor je klaar zowel via chat,email,telefoon. Dus ondanks onze lage prijzen willen we niet bezuinigen op service. Neem gauw een kijkje in onze webshop en als er vragen zijn kun je altijd contact met ons opnemen.
8,9

• Patricia
    Review voor Licentie Shop

bestelling werd snel uitgevoerd goede prijs maar slechte uitleg hoe te handelen moeizaam te bereiken zeker telefonisch de support was kortaf en klantonvriendelijk nooit meer terug

Antwoord van Licentie Shop

Beste Patricia,

Bedankt voor uw feedback, of deze positief is of negatief het is altijd welkom.
    Helaas kunnen wij ons niet vinden in uw mening.

Onze klantenservice wilt namelijk communiceren. Uw reacties zijn "LAAT MAAR" en "Laat maar ik ben er klaar mee

Goed zaken met u gedaan beoordeling komt"

Dat noem ik kortaf en onvriendelijk. Maar dat is onze mening natuurlijk.

Daarnaast verlangt u een oplossing welke wij willen bieden, we moeten alleen iets controleren. U kiest ervoor om daar niet aan mee te werken. En dat is uw goed recht, net zoals het plaatsen van deze review. Alleen als er niet wordt meegewerkt kan ik helaas niks voor u doen. Zoals eerder gecommuniceerd naar u.

U wilt zonder controle uw geld terug en dat kan helaas niet. Mocht u uw aankoop alsnog willen laten controleren neem dan alsnog contact op binnen 29 dagen.

Nogmaals bedankt voor de feedback, en we wensen u nog een hele fijne dag toe.

• Johan de Hoon
    Review voor Licentie Shop

Bestelling werd snel uitgevoerd tegen scherpe prijs. Bijgeleverde informatie over installatie was heel duidelijk. In een keer gelukt.

• Peters
    Review voor Licentie Shop

Client Origin download spel niet. Is 1e maal dat ik deze gebruik. Al paar keer gebeld wordt netjes en snel geholpen maar spel werkt nog niet. Dit weekeinde fout rapportage maken, hoop op spoedige oplossing.

• Henk Vos

Snelle levering en een probleemloze installatie van3908 office 2016

• Petra
    Review voor Licentie Shop

Perfect, niets ging zoals het zou moeten gaan en heb daarbij echt perfecte en vooral snelle hulp gekregen door de helpdesk. Nu werkt alles zoals het hoort. Bedankt voor de services!!

• Arjan Hendriks
    Review voor Licentie Shop

Leveren inderdaad wat ze beloven en installatie Office 2016 Thuisgebruik verliep perfect!