"Ik gebruik de zolen nu ongeveer drie weken en ben positief verrast. Vooral in sneakers met een wat hogere hiel werken ze echt goed. Je houding verandert automatisch een beetje waardoor je ook rechter loopt. In het begin voelde het wat apart onder mijn hakken, maar dat went snel. Het fijne is dat niemand ziet dat je ze draagt."
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sven
- Jesse
Ik had verwacht dat ze oncomfortabel zouden lopen, maar dat valt me mee. In smalle schoenen wordt het wat krap, maar in normale sneakers of boots zitten ze goed. De extra centimeters zijn subtiel maar wel duidelijk merkbaar. Ook fijn dat je zelf kunt kiezen hoeveel lagen je gebruikt.
Hoe zou je Lifterz & Talls beoordelen?
- Dylan
Wat ik prettig vind aan de Lifterz zolen is dat ze niet overdreven aanvoelen. Je wordt net iets langer zonder dat je houding onnatuurlijk wordt. Ik draag ze nu vaak naar afspraken of feestjes. Na een lange dag voel je ze wel iets meer dan normale zolen, maar voor mij wegen de voordelen daar makkelijk tegenop.
- Wesley91
Ik had de Lifterz zolen eigenlijk al een tijdje op het oog, maar uiteindelijk tijdens de lentedeals besteld. Dat maakte het net wat aantrekkelijker om ze eens te proberen. Na een paar dagen dragen moet ik zeggen dat ze me positief verrassen. Vooral in mijn hoge sneakers werken ze echt goed en geven ze meteen een paar centimeter extra zonder dat het opvalt. De pasvorm is niet in elke schoen perfect en het voelt in het begin wat anders dan normaal, maar daar wen je snel aan. Al met al een goede aankoop, zeker als je ze met een deal kunt meepakken.
- NICKAS
Ik was eerlijk gezegd een beetje sceptisch toen ik de zolen bestelde. De eerste keer lopen voelt even anders, maar daar wen je snel aan. Wat ik prettig vind is dat het er heel natuurlijk uitziet en niemand doorheeft dat je verhogende zolen draagt. Voor mij een goede aankoop. Wel het beste te gebruiken in sneakers met een hoge achterkant.
- Sumo
Gekocht voor in mijn motorlaarzen dat is echt top, kan nu echt wat makkelijker aan de grond in mijn motorschoenen.