Lifterz & Talls

Lifterz & Talls

Lifterz & Talls ® – verhoogde inlegzolen.

• Ulvenhout
    Review voor Lifterz & Talls

In mijn gewone sneakers passen ze wel minder. Als ik ze hierbij gebruik dan komt mijn hiel uit de schoen. In mijn hogere schoenen passen ze beter. Het verschil in lengte is opmerkelijk.

• Jan9
    Review voor Lifterz & Talls

Netjes verpakt binnen gekregen en van prima kwaliteit zover ik kan beoordelen. Ze zijn best stevig ik vind dat zelf wel prettig. In sommige boots kan je echt goed die extra 5cm kwijt dan voel je wel echt een stuk langer

• Hoe beoordeel je Lifterz & Talls?

• Dyon
    Review voor Lifterz & Talls

Ze zien er goed uit en zijn van goede kwaliteit in vergelijking met andere merken die ik in het verleden heb gekocht.

• EELCO
    Review voor Lifterz & Talls

Prima kwaliteit en redelijk comfortabel, wel jammer dat je geen PostNL punt kan kiezen enkel pakketverzending.

• Hans8

Prima!

• Hans
    Review voor Lifterz & Talls

Inlegzolen waren voor mij niet de juiste oplossing. Terug kunnen sturen en zelfs de retour kosten vergoed gekregen. Prima service van dit bedrijf.

• VBBD
    Review voor Lifterz & Talls

De zolen zijn goeie confidence boosts.
    Redelijk hard maar dat vind ik zelf wel prettig... Ik draag zelf hoge schoenen dus heb geen probleem gehad met mijn hiel die te ver uitstak.

Ik zou deze zooltjes zeker aanraden als je er langer uit wilt zien en het ok vind om iets minder comfortabel rond te lopen

• Frank8

Prima

• Remc0
    Review voor Lifterz & Talls

Nog niet echt buiten geprobeerd maar ik ben er nu al blij mee. Ik heb ze geprobeerd in me timberlands en daarmee heb je echt wel een ideale verhoging . Ben 168 en nu 175

• Maurits1
    Review voor Lifterz & Talls

Ik ben positief over dit artikel: goede prijs/kwaliteitverhouding, goede kwaliteit, goede pasvorm. Alleen in mijn lage schoenen wat minder

• marcwithac

goed product

• Remco

• Richard076
    Review voor Lifterz & Talls

Prima, meteen dubbel pack gekocht

• Edward
    Review voor Lifterz & Talls

Prima te gebruiken, voor allebei de lagen moet je wel echt een hoge schoen gebruiken. Dan heb je een prima verhoging en groot voordeel is inderdaad dat je je eigen schoenen kunt gebruiken hiermee.

• Ellie48
    Review voor Lifterz & Talls

Door een ongeluk een lengteverschil van ca 2,5 - 3 cm opgelopen. Na 2 jaar eindelijk het perfecte zooltje gevonden. Ik gebruik alleen het bovenste deel en van het zooltje dat ik niet nodig heb,

• John Purswell

Great !

• J@sper
    Review voor Lifterz & Talls

Mooie black friday sale en heb ze zojuist nogmaals gekocht maar dan voor me vriendin

• Kriemland
    Review voor Lifterz & Talls

Mooi netjes geproduceerd product.
    Het ligt niet direct aan het product maar elke verhoging in de schoen of laars bestaat de kans dat de wreef te veel druk krijgt. Echt even de juiste (hoge) schoen of laars erbij zoeken. En zeker opnieuw de veters even strikken.

• Ollie

• Jmmn
    Review voor Lifterz & Talls

Top product. Zelf gebruik ik de inlegzool ter compensatie beenlengte verschil. Dan sta ik weer recht! Keurige levering en service. Netjes verpakt en supersnel geleverd. Een aanrader!