Lifterz & Talls

Lifterz & Talls

Lifterz & Talls ® – verhoogde inlegzolen.
8,9

• Walter T
    Review voor Lifterz & Talls

Snel in huis en nette zolen. Niet goedkoop maar wel kwalitatief. Ze gaan naar een tijdje ook wat beter zitten dan in het begin dat is wel even aan te merken.

• Mark Spooks
    Review voor Lifterz & Talls

super blij mee. Ze zitten goed en zorgen dat je net wat langer bent. top toch

• Hoe beoordeel je Lifterz & Talls?

• Alvans B
    Review voor Lifterz & Talls

Zitten goed in diverse schoene en lekker stevig

• SteveFJR
    Review voor Lifterz & Talls

Goed gemaakte product, ideaal als je ietsjes langer wil zijn, ik gebruik alleen de hielen bij mijn motor laarzen. Verhoging van ongeveer 2 cm of iets meer, toch kan ik normaal ermee lopen, erg blij.

• JohanK21
    Review voor Lifterz & Talls

Top idee. Ik ga het huis niet meer uit zonder!

• Lucas Lu
    Review voor Lifterz & Talls

Ik vind alles aan deze inlegzolen geweldig. Ik ben altijd al een beetje onzeker geweest over mijn lengte. Ik heb op veel verschillende manieren geprobeerd om mezelf groter te maken... Het ging zelfs zo ver dat ik een paar extra sokken in de hak van mijn schoenen stopte, wat op z'n zachtst gezegd oncomfortabel was hahah. Na ontvangst van mijn paar zolen heb ik ze meteen geprobeerd. Ik vind ze echt geweldig en loop nu comfortabel rond als een zelfverzekerde man van 1m80 i.p.v 1m75.
    (Tip; Je plaats ze wel best in hoge schoenen in lage schoenen passen ze niet altijd.)

• Bert17889
    Review voor Lifterz & Talls

Ik gebruik de verhoogde inlegzooltjes nu al een half jaar en ben er volledig tevreden mee. Ik gebruik alleen de toename van 3 cm maar de zooltjes zijn echt gemaakt van uitstekende kwaliteit. Ik raad ze aan, aan iedereen die net dat tikkeltje groter wilt zijn.

• Michel van Strijdhoven
    Review voor Lifterz & Talls

Bevallen goed, erg stevig waardoor ze ook lang mee gaan schat ik in. Ook zijn het niet van die dingen waarmee het lijkt alsof je op een luchtbed loopt. Dat loopt van geen meter en kost ook hoogte. IK ben er blij mee en zitten goed in de schoen

• Maarten Bovenstra
    Review voor Lifterz & Talls

Bevallen erg goed en zitten prima, past niet in elke schoen even goed maar dat vind ik normaal. Voor mij de ideale oplossing, ik ben 170 en met de zolen meteen doorgaans qua lengte als ik daar gewoon lekker zin in heb

• Davy Mans
    Review voor Lifterz & Talls

Netjes verpakt en op tijd verder goed past niet overal in maar dat lijkt me logisch