Lightfire - LED & Laser

Lidmaatschap per 27-10-2017 stopgezet

9,2

• Jim Roman
    Review voor Lightfire - LED & Laser

Heel erg tevreden,goede website en een snelle levering wat voor mij als ondernemer erg belangrijk is

• Tom
    Review voor Lightfire - LED & Laser

Bestelling goed aangeleverd op kiala punt

• Gea
    Review voor Lightfire - LED & Laser

10 dagen na het plaatsen van mijn bestelling nog altijd niets ontvangen....

Beste Gea,
    Bedankt voor uw bericht over het nog niet ontvangen van de zending. We hebben met Kiala contact opgenomen over de status van het pakket. Deze is op 02-03-2017 door ons aangeboden en staat sinds 06-03-2017 op "in transport". Zodra we meer weten krijgt u dit van ons te horen.
    Wel vinden we het jammer dat u niet rechtstreeks contact met ons heeft opgenomen maar in plaats daarvan heeft gekozen via een beoordeling via deze site uw opmerking te plaatsen. We zoeken namelijk graag eerst met onze klanten naar een passende oplossing en dat heeft op deze manier helaas vertraging opgelopen. Graag in vervolg eerst via de webwinkel met ons contact opnemen zodat wij tijdig van eventuele problemen op de hoogte zijn en deze zo snel mogelijk kunnen oplossen.

• Mull0624
    Review voor Lightfire - LED & Laser

Ik ben zeer tevreden met de snelle afhandeling van mijn bestelling. Apparaat werkt prima.

Beste Mull0624,
    Hier doen we het voor, goed te horen dat alles bevalt !

• Val
    Review voor Lightfire - LED & Laser

Werkt perfect, vergeet niet om de beschermende papiertjes van tussen het batterijtje te halen!

Beste Val,

We hebben vorige week een aantal emails gestuurd met de vraag of we een nadere toelichting kunnen krijgen op de melding "werkt niet". Aangezien het fiets led fireflies betreft hebben we ook de suggestie gedaan om te controleren of het veiligheidspapiertje op de batterijen is verwijderd aangezien dit de meest waarschijnlijke oorzaak is. Deze producten worden voor verzending door ons gecontroleerd op juiste werking. Tot op heden hebben we helaas nog geen reactie terug mogen ontvangen zodat we niet in staat zijn om eventuele problemen adequaat op te lossen.

• wilma
    Review voor Lightfire - LED & Laser

Snelle levering, prima prijs! Erg tevreden!

• Anoniem
    Review voor Lightfire - LED & Laser

Product (http://www.lightfire.nl/index.php?route=product/product&product_id=265) had scherpe prijs, snel bezorgd, maar was niet wat ik er van verwacht had. Klacht hierover werd pro-actief opgepakt door Lightfire en is vervolgens naar tevredenheid opgelost. Het bedrijf is betrokken, wil 100% tevredenheid en is daardoor een betrouwbare verkoper. Aan te raden.

• Theo Kanters
    Review voor Lightfire - LED & Laser

Ervaring is goed. Bestelling eenvoudig en levering conform afspraak.

• Helen
    Review voor Lightfire - LED & Laser

Makkelijk bestelen, snel in huis.

• Bart
    Review voor Lightfire - LED & Laser

Super snel geleverd en netjes verpakt en natuurlijk een zeer scherpe prijs wat de doorslag voor mij gaf.

• Arie
    Review voor Lightfire - LED & Laser

Goed produkt en snelle levering

• Patty
    Review voor Lightfire - LED & Laser

Snelle levering en alles zoals beloofd in de voorwaarden.

• Jan Boswinkel
    Review voor Lightfire - LED & Laser

Te duur ,led dimmer nodig !!Zijn erg duur als je een inbouw van de goede merken moet nemen.!!
    Programma niet compleet b,v G9

• Yvonne

Prima service

• Jose
    Review voor Lightfire - LED & Laser

Ik kreeg heel goede feedback hoe ik iets moest retourneren. Bedankt!

• HHB Hasenack
    Review voor Lightfire - LED & Laser

Makkelijke site. Besteld, snel geleverd, keurig verpakt.

• Marlon
    Review voor Lightfire - LED & Laser

Uitstekend. Levering via Kiala wat traag maar alsnog prima.

• Erik
    Review voor Lightfire - LED & Laser

op tijd en correct geleverd.

• Ad
    Review voor Lightfire - LED & Laser

feitelijk geen klachten op een klein puntje na, een van de lampjes doet het alleen als je hem in je hand houd maar tijdens het fietsen totaal niet, al andere baterijen erin gedaan, werkt nog steeds niets, dus maar een oud lampje erop gezet om toch zichtbaar te zijn in de donkere dagen nu.

• Nathalie Goeman
    Review voor Lightfire - LED & Laser

Super leuk om aan je fiets wiel te zien en hebben.