Lijstengigant.nl

Lijstengigant.nl

Lijsten kopen met een ruime keus uit het assortiment! Want voor elk interieur, muur en stijl heeft de Lijstengigant passende lijsten. Modern, klassiek, glad of met motief, lichte of donkere lijst, facet geslepen, het is allemaal mogelijk bij dé lijstengigant van Nederland. Ruime keuze uit ons uitgebreide assortiment aan spiegels en lijsten. En altijd vakwerk voor een lage prijs!
8,1
Filter 219 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 107 met beschrijving

• Roex Goyens

Alles Tiptop!

• J.C. Zwiers
    Geverifieerde klant van Lijstengigant.nl

Goede correcte levering en bij vragen via de mail snel een reactie.

• Hoe beoordeel je Lijstengigant.nl?

• Lesley Van Slooten

Formaat klopte niet

Antwoord van Lijstengigant.nl

Goedemorgen Lesley,
    Als je aangeeft dat een formaat niet klopt kunnen we kijken wat er mis is gegaan. Nu is er alleen aangegeven dat je een retour wilde. Als de bestelling niet juist is geleverd, kunnen we altijd een omruil doen. We vragen onze klanten ook altijd om goed na te meten zodat de poster ook mooi ingelijst kan worden. Mocht er een afwijkende maat zijn, dan kunnen we zonder extra kosten de afwijkende maat maken. Met vriendelijke groet,
    Anne Mijnders

• Ed Hoogeveen

Goede levering

• Margreet Beckers
    Geverifieerde klant van Lijstengigant.nl

Ik maak de verpakkingen pas in oktober open. I.v.m. het coronavirus is mijn expositie ingekort naar november en december. Ik heb de kleinste doos geopend om te kijken hoe de lijst eruit ziet. Hoop als ik in oktober de andere dozen open deze ook mooi en onbeschadigd zijn. Ik kan ze nu niet openen i.v.m. ruimtegebrek.

• Kristof Van Loon

Perfecte prijs/kwaliteit