Linomat Nederland

9,0

Taal

• R WIthaar

Heel tevreden!
    Zending naar buitenland was snel binnen!

• Philip Conradie
    Geverifieerde klant van Linomat Nederland

Online experience good and delivery prompt.

• Ger Rietbroek

• Toon de Rond
    Geverifieerde klant van Linomat Nederland

De kwat en de rollers zijn goed, zodat er een strakke lijn is langs de muren. De kozijnen heb ik wel gewoon afgeplakt omdat ik daar geen 5 mm randje wil doen

• C.G.
    Geverifieerde klant van Linomat Nederland

Heel tevreden. Bestelling was keurig verpakt en werd reeds de volgende dag geleverd.

• Sander Moes
    Geverifieerde klant van Linomat Nederland

Snel geleverd en werkt uitstekend

• Defwm
    Geverifieerde klant van Linomat Nederland

Werkt niet goed met 2 kleuren op glad stucwerk! Je krijgt er geen volle lijnen mee.

Antwoord van Linomat Nederland

Hoe word de Linomat roller gebruikt?
    Het principe is dat u bij gebruik van 2 of meer kleuren u 1 kleur door de hoek of rand schildert om vervolgens met de Linomat roller een andere kleur tegen aan te zetten zo ontstaat er een perfecte rechte en scherpe lijn en ontstaat er geen ongeschilderd randje.
    Het kan ook zijn dat u besluit om 1 wand te schilderen zonder dat de rest hoeft aangepakt te worden, dan kunt u alleen de Linomat roller gebruiken als de bestaande ondergrond gelijk van kleur is aan de aangrensende wanden.
    Bij voorbeeld, u heeft witte wanden en besluit 1 wand een andere kleur te geven. De kleine rand die niet door de Linomat roller word mee geschilderd valt dan weg in de aangrenzende randen en zo ontstaat er een optisch scherpe kleur afscheiding.

• UB.
    Geverifieerde klant van Linomat Nederland

Heel erg tevreden. Snelle levering en instructiefilms op YouTube erg duidelijk. Ik heb het gebruikt op mijn wanden (met profiel).
    Kreeg een prima lijntje langs het plafond. Aanrader!

• dirk van den broek
    Geverifieerde klant van Linomat Nederland

heel tevreden, ik heb zondag besteld en kreeg maandag bericht dat het pakket verstuurd was, de levering was makkelijk op te volgen via tracking

• Arnould Beusen
    Geverifieerde klant van Linomat Nederland

Zeer snel geleverd 👍heel handig materiaal .

• Ricardo van Noort
    Geverifieerde klant van Linomat Nederland

De producten waren niet de volgende dag in huis. Daarom heb ik de producten nog niet uit kunnen proberen.

• Helmut Böhrer
    Geverifieerde klant van Linomat Nederland

Das bestellte Produkt (Fensterpinsel u.a.) ist bis heute noch n i c h t eingetroffen, obwohl der Betrag von mir per Vorauskasse überwiesen wurde.

• B AYHOUN
    Geverifieerde klant van Linomat Nederland

Het rolletje werkt perfect en de bezorging was ook heel goed en op tijd dus alles was perfect

• Marc BELLEM
    Geverifieerde klant van Linomat Nederland

Commande livrée rapidement et conforme à mes attentes

• Günther Allmendinger

sehr schnell und gut

• S Schiphorst

Prima

• Franc
    Geverifieerde klant van Linomat Nederland

Product (Linomat roller S200) werkt absoluut niet. De borsteltjes zitten binnen 1 minuut helemaal onder de verf.

Antwoord van Linomat Nederland

Beste,

Het is voor gebruik echter belangrijk dat u de handleiding leest, blijkbaar heeft u dit niet gedaan.

Het is namelijk juist de bedoeling dat u de penseel haren mee neemt in de verf, maar niet te veel.

Hierbij de handleiding.

Een rectificatie vinden wij wel op zijn plaats.

• Dirk Mariën
    Geverifieerde klant van Linomat Nederland

correcte afhandeling van de producten.
    Ik had 2 stuks besteld en er werd maar 1 geleverd. Een email verstuurd dat er 1 stuk te weinig was geleverd, dadelijk een email terug
    gekregen met de mededeling dat ze hem zouden nasturen en 2 dagen later had ik het ontbrekende item aangekregen.
    Top!!

• Frank Gerdes