Little Pear
Bij Little Pear worden alle producten met veel liefde gemaakt in eigen atelier.
Wij werken volgens een duurzaam concept. Zo worden de producten pas gemaakt als er ook daadwerkelijk een bestelling is binnen gekomen.
Op deze manier worden er geen materialen verspild en heb jij altijd een uniek product
9,9
Filter 230 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 134 met beschrijving

• Jaro Bakker
    Geverifieerde klant van Little Pear

Fijne communicatie en snelle levering.

• Naomi Blokland
    Geverifieerde klant van Little Pear

Heel tevreden met alle contact en het mooie resultaat!

• Hoe beoordeel je Little Pear?

• Lotte Boeve
    Geverifieerde klant van Little Pear

Prachtige stoffen, snelle levering! Enorm blij met onze twee boxkleden

• Jolette
    Geverifieerde klant van Little Pear

Met liefde gemaakt en verstuurd en dat zie je!

• Sandra Pagano
    Geverifieerde klant van Little Pear

I am very happy about the received goods, I enjoyed the interactions with the seller and I am pleased the package did not arrive late. I recommend this website.

• Jeanine
    Geverifieerde klant van Little Pear

Onlangs een bestelling gedaan en prachtige artikelen mogen ontvangen. Ben er erg blij mee!

• Walter Hoogendoorn
    Geverifieerde klant van Little Pear

Duidelijke website met goede kleurvoorbeelden. Snelle levering!

• Noor Ayar
    Geverifieerde klant van Little Pear

Super mooi en goede kwaliteit.

• Stephanie
    Geverifieerde klant van Little Pear

De levering was sneller als ik had verwacht.
    Er zat een lief kaartje bij en een extra cadeau. Echt verassend en ontzettend leuk. Ik had deze bestelling gedaan om cadeau te doen aan iemand maar ik werd er zelf al helemaal gelukkig van! Heel erg bedankt!

• Lizzy
    Review voor Little Pear

Heel blij met de vlaggetjes en muts met beide de naam erop. Precies zoals gehoopt! Goede en snelle service! Bedankt

• Shanna
    Review voor Little Pear

Ontzettend mooi gemaakte producten! Je kunt je bestelling helemaal customizen, echt top! Snel verzonden & leuk verpakt. Aanrader!

• Wendy
    Geverifieerde klant van Little Pear

Prachtige kwaliteitsitems, hele goede service en snel verzonden. Aanrader!

• Eljada Sinaij
    Geverifieerde klant van Little Pear

Super snelle service. Nadat ik erachter kwam dat ik zelf een foutje had gemaakt met het gepersonaliseerde dekentje, contact opgenomen en dat werd gelijk opgepakt. Diane, super bedankt nogmaals! Het is mooi geworden en we zijn er erg blij mee.

• S.H.
    Geverifieerde klant van Little Pear

Geweldige service en echt prachtige materialen en producten! Heel erg tevreden.

• Danila Bloom
    Geverifieerde klant van Little Pear

Super services last minute kon er nog geleverd worden en de kwaliteit is echt prachtig!

• Elleke Ewalts
    Geverifieerde klant van Little Pear

Super mooie baby spullen ! 3 jaar geleden bij onze zoon gekocht en nu voor onze dochter !

• Ineke
    Geverifieerde klant van Little Pear

Zachte swaddle, mooie kleur, snel geleverd.

• Sylke
    Geverifieerde klant van Little Pear

De omslagdoek is supersnel geleverd en is enorm zacht! Het is heel erg de moeite waard om hier te bestellen. Mijn bestelling is een cadeautje voor vrienden maar ook echt een cadeautje om te mogen geven!

• Nish Mizori
    Geverifieerde klant van Little Pear

Wij zijn zeer tevreden over ons bestelling. In een korte tijd hebben wij zo'n mooie deken ontvangen met de naam van ons zoontje erop dat ook nog eens een hele goede kwaliteit heeft en leuk verpakt, bedankt namens ons. Wij raden het zeker aan!!!

• Michelle Cemke
    Geverifieerde klant van Little Pear

Super snelle sevice en het ziet er geweldig uit! Dankjewel!!