Live Life Lounge

Live Life Lounge

Wij zijn een webshop die gespecialiseerd is in het verkopen van diverse tuinmeubelen, vuurtafels en nog meer diverse tuin accessoires.

Lidmaatschap per 11-05-2022 stopgezet

9,5
Filter 13 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 9 met beschrijving

• Ilse Hilde de Jager
    Geverifieerde klant van Live Life Lounge

Prima prijs, goede kwaliteit en snelle levering

• E Van Bladel
    Geverifieerde klant van Live Life Lounge

Snelle levering en goed contact/ communicatie bij montage problemen.
    En vooral mooie producten! Ik kom zeker terug!

• Leo Heijnens

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

• F.G. van Ingen
    Geverifieerde klant van Live Life Lounge

Snelle, uitstekende service. Vraag via app werd direct naar tevredenheid beantwoord. Levering snel en naar wens

• Henk Witter
    Geverifieerde klant van Live Life Lounge

Direct antwoord op mijn vraag via whatsapp. Vriendelijk en snelle service. Een dikke 10+

• H. Kroon

• Esther
    Review voor Live Life Lounge

Wij hebben een ronde picknicktafel besteld, en ze hebben ervoor gezorgd dat deze voor het weekend nog binnen was. Wij zijn er erg tevreden over, mooie tafel en goede service.

• Appie Peters
    Review voor Live Life Lounge

Nadat wij twee stoelen hadden besteld werden deze dezelfde dag nog netjes afgeleverd. Bij het in elkaar zetten bleek dat het niet helemaal paste. Contact opgenomen en ze zijn direct tot actie overgegaan. En twee dagen laten twee nieuwe stoelen geleverd en de andere zijn mee terug genomen. Nu genieten wij van en de twee nieuwe stoelen maar ook van de service die wij hebben ontvangen. Zeer over te spreken.

• Frank van der Lugt
    Geverifieerde klant van Live Life Lounge

Dag na de bestelling was de tafel al in huis! Helaas was 1 van de poten krom. Toen ik dit had gemeld kreeg ik direct een nieuwe poot opgestuurd. Vriendelijk personeel en goede service!!