Livn
Livn Made Easy
Zeg eens eerlijk: wanneer heb jij voor het laatst een fietsband geplakt? Weet jij hoe je een wand moet behangen? Het lijkt wel of we steeds minder zelf doen en steeds onhandiger worden. De generatie van je ouders kan alles zelf. Je vader kan muurtjes metselen, een tuin onderhouden, een kachel installeren terwijl hij gewoon een 9-5 baan heeft. En wat je vader niet kan, kan jouw moeder: zij naait probleemloos gordijnen op maat en maakt zonder moeite een vijf gangen diner. En jij?

Een accuschroefmachine krijg je alleen vloekend aan de praat. Je hebt nooit het juiste gereedschap en als je koffiezetapparaat geen koffie meer geeft, gooi je hem weg. Repareren? Je zou niet weten hoe.

En dan koop (als je heel veel geluk hebt) of huur (tegen een absurd maandbedrag) jij je eerste woning. Natuurlijk willen jouw ouders graag helpen zodat je kan verhuizen, maar er komt een moment dat je toch echt zelf jouw minimale hoeveelheid gereedschap uit het stof moet halen. De reden? Het wordt wel tijd om je balkon leuk aan te kleden, nu eindelijk dat schaduwdoek op te hangen, iets te doen aan de kou in huis of die vervelende insecten te weren.

Met Livn willen we jou helpen, door je te voorzien van gemak. Niet voor niets is Made Easy onze lijfspreuk. We maken de klus voor jou gemakkelijk door je te helpen met duidelijke instructies, handleidingen en/of montagevideo’s. We willen jou laten ervaren dat zelfs jij het kan, degene die net zo onhandig is als wij. Onze producten zijn simpel, zonder teveel opsmuk en gemakkelijk in gebruik.
8,0
  • Koen
    Review voor Livn

Wij hebben een infrarood warmte paneel besteld, met voetsteunen, was op voorraad.
    Na een paar dagen toch maar een telefoontje waar de bestelling bleef. Kennelijk een intern misverstand en we werden de dag erna terug gebeld met excuus. Het paneel werd direct verzonden met track en trace.
    Goede services van dit bedrijf. Foutjes gebeuren overal. De oplossing ervan is goed gedaan.