Liz & Joe
ontwerp en productie van kleding
9,9
Filter 52 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 51 met beschrijving

• Christine
    Review voor Liz & Joe

Snelle en adequate service. Prachtige sjaal in aqua tinten, een lust voor het oog!

• Mariëtte Braas-Aker
    Review voor Liz & Joe

Vragen over bestelling ,Super goed door Liz opgelost . Volgende dag bestelling binnen ! Heel blij met mooie blouse en sjaals , Bedankt !

• Hoe beoordeel je Liz & Joe?

• Jolanda
    Review voor Liz & Joe

Mooie grote sjaal, prachtige kleuren, fijn stofje. Ik ben er blij mee! Blauw, groen en paars, passend bij mijn schoenen....zorgvuldig verpakt, met lief kaartje erbij.

• Monique Wessels
    Review voor Liz & Joe

Heel mooi jurkje, prachtige donkerblauwe kleur en fijne stof. Ook nog op maat gemaakt. Prettige communicatie via Whatsapp. Ik verwacht zeker nog een keer bij Liz & Joe te winkelen.

• Hilda Van der Kleij
    Review voor Liz & Joe

Prachtige artikelen van een klantvriendelijk bedrijf en het pakket werd heel goed verzorgd en snel opgestuurd! Dankjewel!!!

• Renske Waardenburg
    Review voor Liz & Joe

De regenboog sjaal past bij het meeste van m’n kleding. Echt blij mee!

• Ineke
    Review voor Liz & Joe

Opnieuw een blouse van Liz and Joe. Zichtbaar met aandacht gemaakt. Kleedt prachtig af. Je ziet er mooi in uit en je voelt je daarbij óók nog comfortabel. De bijpassende shawl maakt het helemaal af.

• Thea Tijsen
    Review voor Liz & Joe

Prachtige sjaal met fantastische kleuren. Dat wat je ziet op de site ziet ontvang je ook. Ook het persoonlijke contact met Liz is heel prettig.

• Geertje
    Review voor Liz & Joe

Snelle levering, prachtige kwaliteit, ben er zó blij mee!

• Juul Van den Hombergh
    Review voor Liz & Joe

Kort lijntje met Liz, dat maakte het kopen prettig. Mooi afgewerkt jasje en milieuvriendelijk verstuurd in karton. Het kon bij mij door de brievenbus, heel handig.

• Lucia
    Review voor Liz & Joe

Supersnelle levering. Heel mooie kleding in prachtige kleuren. Het natuurlijke materiaal draagt heerlijk. Maak regelmatig mee dat wildvreemde mensen me complimenteren met de kleding. En de persoonlijke benadering van Liz is erg prettig. Voor unieke kleding in prachtige kleuren echt een aanrader!

• Diana
    Review voor Liz & Joe

Prachtige zomerjurken! Op maat gemaakt. Vrijdag besteld en dinsdag in huis.

• Margriet
    Review voor Liz & Joe

Mooie kleding! Prachtige kleuren. Geweldige service en contact. Snelle levering.

• Marleen Kerver
    Review voor Liz & Joe

Persoonlijk contact, tuniek erg goede kwaliteit, ik ben er zeer tevreden over

• Joke
    Review voor Liz & Joe

Mooie stoffen op een prachtige manier tot een kledingstuk gemaakt! Netjes afgewerkt. Snelle reactie op vragen en wensen. Kortom mooi Nederlands product!

• Erna Lamberink
    Review voor Liz & Joe

Snelle levering, prettig kontakt en de sjaal is prachtig! Mooie kleuren en heel mooi afgewerkt. Een aanwinst!

• Greetje Westert
    Review voor Liz & Joe

Prachtige sjaal, heel mooi om op een jurk te dragen.
    Maakt ook van wat oudere kleding weer een prachtig geheel.
    Heb er nu een aantal van gekocht.
    Zorgt voor mooie kleurencombinaties. Aanrader!

• Josefien Willemen
    Review voor Liz & Joe

Leuk Sinterklaas of kerstcadeau voor iedereen die zussen heeft!

• Bianca P F
    Review voor Liz & Joe

Hier een zeer tevreden klant! Ik heb een prachtige sjaal van zijde en linnen ontvangen. Mooie diepe kleuren en zeer netjes afgewerkt. Ook de communicatie verliep prettig en vlot. Hartelijk dank!

• Brigit Sack
    Review voor Liz & Joe

Geweldige service, kleuren opgegeven en Liz maakte een perfecte sjaal, nu is mijn effen jurk helemaal opgefleurd met kleuren. Schitterend en zo snel ontvangen!!