Loft24
De verkoop van meubels en accessoires
8,9
Filter 625 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 400 met beschrijving

• SK
    Review voor Loft24

Vanmorgen zijn mijn 2 stoeltjes gebracht! Ben er erg blij mee en wat is jullie service goed. Alles mooi op voorraad en de stoeltjes werden afgemonteerd gebracht. Super blij mee en erg aardige bezorger en mooi op tijd. Kortom: Zeer tevreden over Loft24. Graag tot een volgende keer!

• Harmsen
    Review voor Loft24

Super fijn bedrijf, heldere communicatie en mijn bestelde items waren binnen 5 dagen thuisbezorgd door de super vriendelijke chauffeur!

• Hoe beoordeel je Loft24?

• Marianne
    Review voor Loft24

Super goede service! Ik woon op een bovenwoning, en vooraf is er iemand komen kijken of de bank door het trappengat kon. Dit bleek niet mogelijk en door Loft24 werd er een meubellift geregeld. Heel erg blij met deze service! Ook toen de bank al besteld was, was het daarna nog mogelijk om nog wat extra's te bestellen. Steeds heel vriendelijk geholpen, aan de telefoon, via de mail en door de bezorger. Daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren!

• Stan
    Review voor Loft24

Enorm goede service! Had wat vragen gesteld via de mail en kreeg dezelfde dag nog antwoord. Daarna een snelle levering en goede communicatie. Leuke bezorger ook.

• Niels
    Review voor Loft24

We waren niet van plan om zowel een wandkast, tvmeubel als salontafel te kopen. Maar we werden enorm enthousiast door de fijne communicatie en service, dat we besloten om de koop te plaatsen bij loft24! Snelle levering en ook goede communicatie tijdens de dag van leveren. Na alles enthousiast uitgepakt te hebben, twijfelde we of de salontafel een schade had, contact opgezocht en de vraag gesteld. Uit eindelijk kregen we bericht dat de salontafel een beschadiging had en kwam er direct een oplossing. Kan niks anders zeggen dan top service en als we weer wat nieuws voor in huis willen kopen doen we dit zeker bij Loft24.

• Erik
    Review voor Loft24

Fijne en snelle levering. Aardige bezorger

• Claudia
    Review voor Loft24

Loft 24 is een aanrader als je zekerheid wil voor goede prettige en snelle service! Je wordt fijn geholpen en ook netjes geïnformeerd als er iets met een levering is. Echt een uitstekende 5 sterren waard.

• Mary Rietjens
    Review voor Loft24

Wat een service! Heb contact gehad met zo’n vriendelijke medewerkster. Ze heeft er alles aan gedaan,om het voor mij goed te regelen.Chapeau en dankjewel

• Koen
    Review voor Loft24

Enorm slechte klantenservice. 2 barkrukken besteld op 17 December 2022 er stond toen op de website dat deze ruim op voorraad waren en binnen 2 weken geleverd zouden worden. Uiteindelijk is het nu 3 februari en hebben we nog niks binnen. Tevens al meerdere dagen geprobeerd te bellen naar de klantenservice maar steeds geen gehoor. Wat een slecht bedrijf zeg…

• Melanie
    Review voor Loft24

Zeggen dat de bestelde meubels direct leverbaar zijn. Wat na betaling dus niet zo is. Je krijgt wel 10% korting maar moet dan vervolgens weken 5/6 weken extra wachten. Enndat wordt dan op een sarcastische toon in de mail aangegeven.

• G van Heerikhuize
    Review voor Loft24

Super tevreden over dit bedrijf. Zijn goed bereikbaar en komen hun afspraken na. Aanrader!

• Hasnae
    Review voor Loft24

Tafel kreeg ik 2 weken na bestelling. En omdat het "lang" duurde kreeg ik ongevraagd 10% korting. Was daar blij mee. Hele goede communicatie en service.

• AWM Tabak
    Geverifieerde klant van Loft24

Er was geen sprake van de verwachte snelle levering - ze bleken incomplete tafels in voorraad te hebben, daar kwamen ze net voor de uitlevering achter. Verder had de toeleverancier van Loft24 een behoorlijke leverachterstand. Alles verder prima geregeld. Kreeg zelfs nog (ongevraagd) 10% korting voor het ontstane ongemak.

• Yentl van der wijck
    Geverifieerde klant van Loft24

Goede service, goede kwaliteit, mooie meubels!

• Mevrouw van Manen - Kennis

• Steve
    Geverifieerde klant van Loft24

Goede service, snelle levering.. Tevreden over het proces.

• L Slomp

• Familie Vink

Snelle verwerking

• Lisette Sieperda
    Geverifieerde klant van Loft24

Prachtige stoelen, snelle levering en vriendelijke service.

• Willeke
    Geverifieerde klant van Loft24

Langere levertijd dan aangegeven, klantenservice moeilijk te bereiken. Product is leuk, maar matige kwalitiet (scheve stiksels, voering niet gelijk verdeeld, aantal schroeven passen niet)