Logic Audio Cables

Logic Audio Cables

Logic Audio Cables - Voor al uw hifi audio kabels, instrumentenkabels en meer. Dealer van VIABLUE, Sommer Cable, Hicon en Neutrik.
  • Harold
    Review voor Logic Audio Cables

Kabels: De kers op de taart????

Na twee decennia en diverse Denon AVR systemen meer vrije tijd om naar muziek te luisteren.
    Al snel vond ik dat het beter moest kunnen.
    Tijd voor een update voor de Denon.
    Het werd een Hegel versterker met HT bypass.
    Ik werd al gewaarschuwd voor het Hifi virus.
    Er volgde al snel een paar Keff speakers uit de R serie en een Hifi Rose streamer/DAC.
    Er ging een wereld voor me open.
    Wat een verschil, wat een geluid.
    Na een tijdje rees de vraag wat doe ik met de kabels?
    Viel hier nog wat te halen?
    Sceptisch als ik ben had dan ook zo mijn twijfels, en vond de prijzen vaak meer dan absurd.
    Tijdens mijn zoektocht naar een set betaalbare tweede hands kabels werd ik geattendeerd op Audio logic.
    Na een gesprek met Jeroen welke me in Jip en Janneke taal de plussen en minnen van de diverse kabels heeft uitgelegd was ik om.
    De hele set voorzien van passende custum made kabels voor zien.
    De zeer verzorgde kabel set werd keurig en volt bezorgd.
    De kabels zien er niet alleen geweldig uit....
    Zo klinken ze ook.
    Voor mij dus zeker de kers op de taart!!!!
    Echt een aanrader.

Hoi Harrold,

Ontzettend bedankt voor je mooie review.

Groeten, Jeroen

• R. de Schepper

goede sevice

Antwoord van Logic Audio Cables

Bedankt! Mocht je in de toekomst nog eens wat nodig hebben dan hoor ik het graag.

• Hoe beoordeel je Logic Audio Cables?

• Jos van Berlo
    Review voor Logic Audio Cables

De kabel ziet er netjes uit, is mooi gemaakt met fijne stekkers en klinkt goed.

Beste Jos,

Bedankt voor je review. Heel veel plezier met je nieuwe set Dual Blue luidsprekerkabels.

• Vincent
    Review voor Logic Audio Cables

LFE-kabel voor onze subwoofer besteld.

Aanvankelijk veel vragen over de meest passende kabel met pluggen over een lange afstand zonder kwaliteitsverlies.

Ging supermakkelijk middels het sturen van een foto van onze subwoofer waarop we professioneel advies kregen met meerdere opties. De subwoofer klinkt ondanks de langere afstand dan bij de vorige kabel perfect. Aansluiten van de kabel en pluggen ging moeiteloos.

Hoi Vincent,

Bedankt voor je review. Fijn dat alles goed gelukt is en dat je tevreden bent over de geluidskwaliteit.