Logic Audio Cables

Logic Audio Cables

Logic Audio Cables - Voor al uw hifi audio kabels, instrumentenkabels en meer. Dealer van VIABLUE, Sommer Cable, Hicon en Neutrik.
9,9

• Bojidar Ignatov
    Review voor Logic Audio Cables

Found the webshop via online marketplace. Bought custom size and number of cables from German manufacturer Viablue.
    Distributor offered helpful advice and fast service over easter holiday!

Antwoord van Logic Audio Cables

Hi Bojidar, Thank you very much for your review. I hope you enjoy the cables. If you have any questions in the future, you know where to find me. Kind regards, Jeroen

• HuubW
    Geverifieerde klant van Logic Audio Cables

Via een audioforum bij Logic Audio Cables terecht gekomen en (omdat mijn oude kabels inmiddels 1 meter te kort waren) een bestelling geplaatst voor een set singlewire Supreme speaker kabels, 3 meter met aan weerskanten banaanpluggen. Spoedige levering aan huis, mooi verpakt. Na enkele dagen gebruik ben ik dik tevreden. De kabels zijn zeer solide uitgevoerd en de weergave overtreft die van de vorige kabels, die 2 keer zo duur waren.

Antwoord van Logic Audio Cables

Hoi Huub, bedankt voor je mooie review. Daar doen we het voor! Een set mooie no-nonsense kabels welke vele overprijsde merken overtreft. Heel veel plezier met je nieuwe set luidsprekerkabels en graag tot hoors.

• Hoe beoordeel je Logic Audio Cables?

• AW1969
    Geverifieerde klant van Logic Audio Cables

Jeroen benaderd voor RCA kabels om ook mijn 2e set aan te sluiten op mijn streamer. Lengte 8 meter! Zijn vraag: is uiterlijk ook belangrijk, of gaat het je puur om geluid? Het laatste. De Sommer kabels blijken erg flexibel en zorgen ondanks de lengte voor een helder geluid. En dat voor een prijs waarvoor je bij de bekende merken niet hoeft te komen. Daarna volgen de Supreme luidsprekerkabels: no-nonsense, mooi afgewerkt, qua geluid een erg mooie upgrade en een no-nonsense prijs.

Antwoord van Logic Audio Cables

Hoi AW1969, bedankt voor je mooie review. Goed te horen dat je tevreden bent. Als je nog eens vragen hebt dan hoor ik graag van je.

• Erwin
    Review voor Logic Audio Cables

Jeroen geeft je een goed advies welke kabels het beste in je audio setup passen. En maakt deze vervolgens voor je op de opgegeven maat. Door eigen toedoen was er een banaanstekker kapot gegaan. Ook deze heeft Jeroen netjes beide aan 1 zijde vervangen tegen kostprijs. Al met al erg tevreden over de service. Als je op zoek bent naar goede kabels ben je bij Jeroen op het juiste adres.

Antwoord van Logic Audio Cables

Hoi Erwin, daar doen we het voor. Een beetje service hoort daar bij. Mocht je nog eens vragen hebben of op zoek zijn naar een mooie audiokabel dan hoor ik graag van je.

• Luuk
    Review voor Logic Audio Cables

Ik zocht voor mijn installatie een goed aletrnatief voor de AudioQuest Castle Rock kabels met een lengte langer dan 6,0 meter. Na goed advies zijn deze dor Logic Audio op maat gemaakt en binnen een paar dagen verzonden. - Uitstekende kwaliteit kabels en top service.

Antwoord van Logic Audio Cables

Hoi Luuk, met de SUPREME serie heb je werkelijk een van de beste luidsprekerkabels welke er op de markt verkrijgbaar zijn. Hier kan je jaren mee vooruit. Goed te horen dat je tevreden bent.

• Jaap
    Review voor Logic Audio Cables

Erg goede service en uitstekende kwaliteit!

Antwoord van Logic Audio Cables

Hoi Jaap, bedankt voor je review. Dat wordt gewaardeerd.

• Wim Voet
    Geverifieerde klant van Logic Audio Cables

Zeer professioneel.. degelijk en mooi afgewerkt en verpakt... Topkwaliteit!

Antwoord van Logic Audio Cables

Hoi Wim, dankjewel. Goed te horen dat je tevreden bent. Ik hoop je weer eens te spreken.

• bas Valstar
    Review voor Logic Audio Cables

Viablue tvr 2.0 antennekabel speciaal geconfectioneerd in Duitsland. Geeft een flinke geluidsverbetering aan de ziggo modem voor high res streamen. Hartelijk dank Jeroen.

Antwoord van Logic Audio Cables

Hoi Bas, Veel genot van je nieuwe Viablue TVR kabel. Bedankt voor je review.

• Willem Suermondt
    Geverifieerde klant van Logic Audio Cables

Mooi afgewerkte kabel, Sommer SC-Stratos. Klinkt zeer goed.

Antwoord van Logic Audio Cables

Hoi Willem, bedankt voor je review. Veel plezier van je nieuwe interlinks. Groeten, Jeroen

• Brosman
    Geverifieerde klant van Logic Audio Cables

Mijn kabel was zeer snel binnen en ben dus erg tevreden.

Antwoord van Logic Audio Cables

Goed te horen dat je tevreden bent en bedankt voor je review!

• David
    Review voor Logic Audio Cables

Jeroen van Logic Audio Cables heeft prachtige high end cables op maat gemaakt voor mij voor mijn thuis setup. Helemaal naar wens en de allerhoogste kwaliteit die er is!

Antwoord van Logic Audio Cables

Hoi David, Heel veel luisterplezier met je nieuwe set luidsprekerkabels. Goed te horen dat het bevalt. Geef het door! Als je nog eens vragen hebt hoor ik het graag. Groeten, Jeroen

• Kees
    Geverifieerde klant van Logic Audio Cables

Goed advies gekregen over speakerkabels.
    Bestelling liep vlot. Volgende dag opgestuurd en dag erna in huis. Mooie kwaliteits kabel.
    Heel blij mee. Mooie upgrade voor mijn installatie.

Antwoord van Logic Audio Cables

Hoi Kees, Met de Sommer Cable SC Quadra Blue heb je echt het vlaggenschip van Sommer Cable. Een kabel met high end specificaties welke met gemak de competitie met vele andere (duurdere) merken aan kan. Beter dan dit wordt het eigenlijk niet. Ik wens je nog vele jaren luisterplezier met deze set!

• Gerard B
    Review voor Logic Audio Cables

Interlink ontvangen. Ziet er perfect uit en klinkt navenant. Waarvoor dank. Ook de transactie verliep top. U verdient ze! De⭐⭐⭐⭐⭐

Antwoord van Logic Audio Cables

Hoi Gerard, Veel plezier met je op maat gemaakte interlink. In principe kunnen we elke gewenste uitvoering maken. Mocht je nog eens iets speciaals nodig hebben dan hoor ik graag van je. Groeten, Jeroen

• Bruce
    Review voor Logic Audio Cables

Al maanden aan het experimenteren geweest met verschillende XLR Interlink kabels voor mijn Arcam Voor-/eindversterker.
    Van extreem dure merken tot goedkope Amazon kabels.

Mijn oog viel op logic-audio omdat de technische info gewoon goed is.
    En zo ben ik gaan bellen en mailen met Jeroen.
    Je komt weinig verkopers in deze business tegen die zo eerlijk, transparant en deskundig zijn. Jeroen werkt vanuit zijn passie en dat is zeker te merken.

Ik ben altijd een beetje sceptisch geweest over kabels maar na mijn avontuur kan ik je met 100% zekerheid zeggen dat er verschil is.
    Moet je een fortuin uitgeven om van hoog kwaliteit te kunnen genieten?
    Nee, absoluut niet! Sommer Epilogue zijn waanzinnige kabels.
    En voor het geld kan je denk ik niet beter vinden.

Jeroen, Bedankt voor alles en ik zal je 100% aanbevelen.

Hoi Bruce,

Heel erg bedankt voor je review en heel veel luisterplezier met je nieuwe Sommer Cable Epilogue kabels.

Groeten, Jeroen

• Luidspreker jumpers
    Review voor Logic Audio Cables

Mooi product, goed contact, snel geleverd

• Rob van Beek
    Geverifieerde klant van Logic Audio Cables

Sommer Cable SC Dual Blue Deluxe Single Wire besteld!
    Snel geleverd en verdomd goede kabels!!
    Ben er erg blij mee.

Antwoord van Logic Audio Cables

Je hebt werkelijk een High End kabel welke met gemak de competitie aan kan met vele duurdere kabels. Het klinkt misschien als een glad verkooppraatje, maar ik zeg het lekker toch! “ik heb ze zelf ook”

• Douwe van Schepen
    Geverifieerde klant van Logic Audio Cables

Snelle reactie. Mooie kabel. Duidelijke communicatie.

• Rob Baarda
    Geverifieerde klant van Logic Audio Cables

Bestelling wat later ontvangen dan gepland, maar keurig onderbouwd wat de reden was.

Antwoord van Logic Audio Cables

Hoi Rob, bedankt voor je review.

Er was inderdaad wat vertraging in verband met de vakantieperiode. Ik probeer dit op de website altijd zo duidelijk mogelijk te vermelden.

Veel plezier met je nieuwe jumpers. Als je nog eens vragen hebt hoor ik graag van je.

Groeten, Jeroen

• Carl Reusens

Perfecte service

Antwoord van Logic Audio Cables

Dankjewel. We doen ons best.

• Dennis van der Wal
    Review voor Logic Audio Cables

Luidsprekerkabels! Na ontzettend goed advies van Logic Audio luidsprekerkabel op maat besteld en geleverd gekregen. Prachtig verpakt en de inhoud was loodzwaar. Wat een prachtige kwaliteit! Echt heel blij mee!

Antwoord van Logic Audio Cables

Hoi Dennis, Heel veel luisterplezier met je nieuwe Sommer Cable Dual Blue luidsprekerkabels. Het is en blijft een super goede en zware high end kabel. Groeten, Jeroen