Love to Show Off

Love to Show Off

Bestel gemakkelijk, veilig en snel comfortabele dameskleding van topkwaliteit en de mooiste mode accessoires! Vanaf €50,00 gratis verzending (NL) Betaal nu ook achteraf met AfterPay!

Lidmaatschap per 19-01-2019 stopgezet

9,0

• Chantal Besuijen-Verweij

Zeer goede service! Top geregeld

• Nathalie Molijn
    Review voor Love to Show Off

Alhoewel een snelle levering en netjes ingepakt e n verzorgd voldoet het product niet aan mijn verwachting.
    Een wat goedkoop ogend materiaal en de sluiting van 1 van de oorbellen sluit niet dus ik kan ze niet eens dragen.

• Ellen Vuijk
    Review voor Love to Show Off

Uitstekende ervaring! goederen worden snel geleverd! maten zijn goed weergegeven prima internetsite!

• Ilse
    Review voor Love to Show Off

Mooie overzichtelijke webshop met superleuke kleding die heerlijk zit en ook nog eens heel betaalbaar is. Ik word hier heel blij van.

• Bianca Koop
    Review voor Love to Show Off

Erg tevreden, zaterdag besteld en maandag had ik het al thuis! En er zat ook nog een leuk armbandje bij als kadootje.

• Mariëlle Verweij
    Review voor Love to Show Off

Heel erg tevreden. Al diverse keren kleding, tassen en sieraden besteld. Kleding zit altijd heerlijk en de maat is perfect !
    Zal hier zeker blijven bestellen !

• Viola Wiegers
    Review voor Love to Show Off

Ik heb al verschillende bestellingen gedaan bij Love to Show Off en iedere keer is het top! Het bestellen en de betaling gaan heel eenvoudig, zeker nu met Afterpay, en je hebt je bestelling (meestal) de volgende dag al in huis. Ideaal. De kwaliteit is ook super. Heerlijke zachte stoffen en ook na het wassen blijft de kleur en het model heel mooi. Kortom, ik kan deze webshop aan iedereen aanraden. Ga snel naar http://www.lovetoshowoff.nl en bestel snel je favorieten!

• Carolien Donker
    Review voor Love to Show Off

Snelle levering, niet goed geld terug. Wordt snel gerrageerd op vragen.