Lowlens
Bij LowLens vind je jouw lenzen en accessoires! Zowel A-merken als huismerken heb je snel in huis. Kleine bestellingen geen probleem - en toch voordelig geprijsd! Met meer dan 35 jaar ervaring als contactlensspecialist helpen we jou aan de juiste lens.
8,9

• C.E. Bok

Snel en accurate levering

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback C.E. Bok! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Esther
    Geverifieerde klant van Lowlens

Altijd keurig geleverd. Voor advies goed telefonisch bereikbaar.

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Esther! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Hoe beoordeel je Lowlens?

• Sandra
    Geverifieerde klant van Lowlens

Jammer dat er geen beschrijving bij is gesloten. Ik heb geen idee hoe ik het moet gebruiken en onderhouden.

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw feedback Sandra! Wij waarderen dit! Wij ontvangen echt één bijsluiter bij onze voorraad partij lens removers. Wij kunnen dan helaas niet iedereen voorzien van een bijsluiter!
    Ik heb er nog één gevonden en zal deze nasturen! Met vriendelijke groetjes, Lowlens

• Astrid Schönberger
    Geverifieerde klant van Lowlens

Ik bestel al jaren bij lowlens. Het enige nadeel is dat het dagen duurt tot de bestelling wordt verzonden. 22-3 besteld, 26-3 verzonden) Echt jammer.Verder top

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Astrid Schönberger! Wij waarderen dit! Ter toelichting: Als u op een Vrijdag besteld dan zit hier helaas het weekend nog tussen voor dat wij uw bestelling kunnen verzenden. Wij zijn in het weekend gesloten en op Maandag levert PostNL geen diensten. Hopelijk kunnen wij uw toekomstige order sneller verzenden!
    Met vriendelijke groetjes, Lowlens Contactlenzen

• Ad Joosen

Snelle levering.

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Ad Joosen! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Sabine

Snel en goedkoop

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Sabine! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Dorien Hoogerwerf

Prima levering !

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Dorien Hoogerwerf! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Suus
    Geverifieerde klant van Lowlens

Betrouwbaar, goed contact, prima prijzen

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Suus! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Marja

snelle levering goede prijs

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Marja! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Brigitte
    Geverifieerde klant van Lowlens

Fijne lenzen , en exact dezelfde als wat ik altijd heb , alleen een andere naam en goedkoper dan in de winkel , echt top !

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Brigitte! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Bas Conijn
    Geverifieerde klant van Lowlens

zoals ik gewend ben een zeer snelle levering. Wel duurder geworden van € 39,95 naar € 47,75 voor Everclean Plus 3-maandset.

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Bas Conijn! Wij waarderen dit! Helaas hebben ook wij de prijzen moeten verhogen. Wel hebben wij dit zo voordelig mogelijk geprobeerd te houden, ook met de staffelprijzen die hierbij behoren! Tot hopelijk een volgende keer!

• Monique Pouwels
    Geverifieerde klant van Lowlens

Duidelijke website. Snelle levering.

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Monique Pouwels! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• H. Kuipers

Correcte levering

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback H. Kuipers! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Michelle
    Geverifieerde klant van Lowlens

Snelle bezorging en zodanig ingepakt dat het door de brievenbus past!

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Michelle! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Danique
    Geverifieerde klant van Lowlens

Ik heb de verkeerde kleur van het artikel ontvangen

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw feedback Danique! Wij waarderen dit! Op het moment is er maar één kleur van de lens removers.
    Echter staat er bij het product aangegeven dat de kleur kan afwijken van de afbeelding.
    Verder is het product geheel het zelfde!

Lowlens

• Sophie
    Geverifieerde klant van Lowlens

het product werd niet bij de Postnl winkel in Dongen afgegeven, maar weer teruggestuurd naar Lowlens. Fout uiteindelijk van Lowlens, die het nu weer goed moeten maken. Misschien volgt dus hierna, dus later een betere recensie.

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw feedback Sophie! Wij waarderen dit!
    Wij hebben dit even nagekeken in het PostNL systeem en zien daar dan ook dat het desbetreffende PostNL-punt waar u het pakketje naar toe heeft willen laten sturen uw pakket geweigerd heeft. Dit is natuurlijk wat onmacht vanuit ons. Wij hebben uw pakket verstuurd naar het adres welke u heeft opgegeven.
    Wij willen dit uiteraard opnieuw versturen maar willen er wel zeker van zijn dat dit niet opnieuw geweigerd gaat worden. Graag dus even een navraag doen bij uw PostNL-punt! En wellicht heeft u een ander adres waar wij dit pakket naar toe kunnen versturen?
    Met vriendelijke groetjes, Lowlens

• e Gijsberts

Xxxxx

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback E Gijsberts! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Josephine LUTH
    Geverifieerde klant van Lowlens

Goede service, krijg snel antwoord bij vragen

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Josephine Lutz! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Boy Teulings
    Geverifieerde klant van Lowlens

Altijd goede prijzen en snelle levering!!

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Boy Teulings! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• els van renterghem
    Geverifieerde klant van Lowlens

Snelle levering. Veel goedkoper dan bij opticien. En lenzen werken prima.

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Els van Renterghem! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!