Lowlens
Bij LowLens vind je jouw lenzen en accessoires! Zowel A-merken als huismerken heb je snel in huis. Kleine bestellingen geen probleem - en toch voordelig geprijsd! Met meer dan 35 jaar ervaring als contactlensspecialist helpen we jou aan de juiste lens.
8,9
2.131 klantbeoordelingen

• Marissa Voss
    Geverifieerde klant van Lowlens

Ik heb mij. Pakket nog niet ontvangen
    Klopt dat?
    Grt marissa

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw feedback Marissa Voss! Wij waarderen dit! Het klopt dat u uw pakketje nog niet ontvangen heeft. Door de gebroken week van vorige week (Hemelvaartsdag) zijn de leveringen iets opgeschoven. De fabrikanten, en wij ook waren gesloten. Vandaar dat het iet wat langer duurt dan normaliter.
    Ik verwacht uw pakketje vandaag te kunnen verzenden!
    Met vriendelijke groetjes,
    Lowlens

• Monique Radder

Goede en snelle levering

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Monique Radder! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Hoe beoordeel je Lowlens?

• J.
    Geverifieerde klant van Lowlens

23 april 2023 bestelling gedaan. 8 mei 2023 eindelijk de Proclear 1-day daglenzen ontvangen. Bovendien zijn ze bijna 2,4x duurder geworden. Absurde prijsverhoging. Je kunt ze echt OVERAL online en bij opticiens GOEDKOPER krijgen. Mij zijn ze kwijt als klant.

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw feedback J. Wij waarderen dit! Wel vinden wij uw review jammer. Namelijk, we hebben contact met u gehad over uw bestelling welke bij ons al verzonden is/was. Helaas heeft PostNL wat vertraging en hebben wij u daarom gevraagd om het nog even af te wachten.. de vertraging is wat onmacht vanuit ons en proberen dit dan ook zo goed mogelijk met u op te lossen.
    Wat betreft de prijsverhogingen; het klopt inderdaad dat sommige producten erg verhoogd zijn. De afgelopen jaren hebben wij geen prijswijzigingen doorgevoerd maar waren dit jaar (helaas) genoodzaakt om ook mee te gaan met de inflatie, en de nieuwe prijslijsten.

Met vriendelijke groetjes,
    Lowlens Contactlenzen

• Yvon
    Geverifieerde klant van Lowlens

Fijn dat het pakket compact was, geen overbodige grote verzend doos. Het bewaar doosje was mee geleverd en die kon je zelf in elkaar zetten. Heel efficiënt!

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Yvon! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Roos
    Geverifieerde klant van Lowlens

Alles prima! Snel geleverd, goed verpakt

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Roos! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Jacqueline Wijnmalen
    Geverifieerde klant van Lowlens

Snelle en nette levering!

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Jacqueline Wijnmalen! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• JC kadi-van der Linden
    Geverifieerde klant van Lowlens

Altijd snel en prima geleverd

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback JC Kadi-van der Linden! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Erna Huijskes
    Geverifieerde klant van Lowlens

snelle levering en goede prijs

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Erna Huijskes! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Patricia
    Geverifieerde klant van Lowlens

Prima service en snelle levering.

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Patricia! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Christine
    Geverifieerde klant van Lowlens

Snelle levering. Gratis verzendkosten. Goed verpakt, waardoor onbeschadigd. Product voldoet 100% aan mijn verwachting. Prima! Top!

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Christine! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Danny

Prima service

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Danny! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Jolanda van Londen

goede service

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Jolanda van Londen! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Paula KUIPER
    Geverifieerde klant van Lowlens

Snel bezorgd en prettig bedrijf

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Paula Kuiper! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Alie ordelman

Goede service en prijzen

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Alie Ordelman! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• V Akkermans
    Geverifieerde klant van Lowlens

Zit nog steeds op mijn lenzen te wachten

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback V Akkermans! Wij waarderen dit! Helaas hadden wij de door uw bestelde sterkte niet meer op voorraad en moesten wij deze bestellen. Vandaar dat het iets langer geduurd heeft dan dat u waarschijnlijk gewend bent. Excuses!
    Tot hopelijk een volgende keer!

• Marja Vos
    Geverifieerde klant van Lowlens

Snelle levering product zoals verwacht.

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Marja Vos! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Sebastiaan Foppele
    Geverifieerde klant van Lowlens

Goede service en erg snel! Hele fijne lenzen!

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Sebastiaan Foppele! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Birgit

Vlugge en snelle levering

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Birgit! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• P Driessen

Prima!

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback P Driessen! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!

• Leonoor
    Geverifieerde klant van Lowlens

Goede prijs, snelle verzending.

Antwoord van Lowlens

Hartelijk dank voor uw positieve feedback Leonoor! Wij waarderen dit! Tot een volgende keer!