LuuQx

Bij LuuQx vindt je de meest geweldige producten in een zeer breed assortiment, dus bezoek ons de volgende keer weer als je iets nodig hebt. Want op alle producten bieden we dezelfde uitgebreide koopvoorwaarden.

Zo geven we je uitgebreid de tijd om het artikel te bekijken voordat je besluit deze te houden. Ook het retour sturen doen we niet moeilijk over, dit kun je tot 90 dagen na ontvangst gemakkelijk zelf regelen in het retourcentrum. Daarbij krijg je standaard 3 jaar garantie zodat je met een gerust hart kunt genieten van je aankopen. Mocht het artikel na de garantieperiode defect gaan, zullen we je ontzorgen in het proces om het artikel bij de fabrikant te krijgen voor een diagnose en eventuele reparatie.

Daarbij spaar je automatisch voor leuke kortingen met iedere iedere aankoop en interactie in de winkel!

Dat is LuuQx!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 03-12-2020 ingetrokken

De zekerheden van https://www.luuqx.com/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bij LuuQx sta jij als klant centraal en zijn we van mening dat echte service niet ophoudt nadat een aankoop is geleverd. Bij LuuQx vind je de meest geweldige producten en een zeer breed assortiment, dus bezoek ons de volgende keer weer als je iets nodig hebt. Want op alle producten bieden we dezelfde uitgebreide koopvoorwaarden.

Bekijk Manifest