Luxe Cases en Covers

Luxe Cases en Covers

Luxe Cases en Covers. Het adres voor leuke en Trendy smartphone hoesjes. U kunt ook bij ons shoppen naar diverse GSM Accessoires.
Gratis verzending en volgende dag in huis.
8,7
Filter 91 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 69 met beschrijving

• Anouk
    Review voor Luxe Cases en Covers

Mooi geprijsd, makkelijk te navigeren door site. Gekregen wat ik besteld heb. Snelle levering

• lisa
    Geverifieerde klant van Luxe Cases en Covers

Werkelijk een prachtig hoesje. Echt heel erg blij mee.
    Mijn telefoon lijkt nu op een million dollar phone.

• Hoe beoordeel je Luxe Cases en Covers?

• Stacy pit

Goed en snel geleverd

• sven
    Geverifieerde klant van Luxe Cases en Covers

Perfect vanuit België besteld, en na een paar dagen reeds binnen. Top service... Ook na een vraag gesteld te hebben, snel antwoord gekregen !

• Femke
    Review voor Luxe Cases en Covers

Ik kreeg eerst een hoesje wat te klein was maar het hoesje zag er goed uit. Ik heb niet zo snel contact met ze gekregen. Maar uiteindelijk wel. De werd verteld dat de mailtjes niet gekomen zijn. En goed dat een berichtje stuurde. Ze hadden excuse gemaakt en ik zal korting krijgen en het goede hoesje is de volgende dag opgestuurd naar mij.

• Robert
    Geverifieerde klant van Luxe Cases en Covers

Glass screen protector alle gebroken geleverd. Mail gestuurd met foto 2 dagen later nieuwe geleverd. Helemaal top service.

• Mej
    Geverifieerde klant van Luxe Cases en Covers

Prima service, maar helaas vond ik het hoesje niet mooi. Niet duidelijk hoe ik dit moest retourneren

• Laura
    Geverifieerde klant van Luxe Cases en Covers

Verkeerd hoesje besteld en maximale hulp gekregen bij het omruilen. Super!

• Janet Jans
    Geverifieerde klant van Luxe Cases en Covers

Eenvoudig bestellen en supersnelle levering

• Cynthia lopatka
    Geverifieerde klant van Luxe Cases en Covers

Ik heb een iPad hoes besteld voor een iPad 2 maar krijg een te groot hoes waarschijnlijk voor een iPad 4

Antwoord van Luxe Cases en Covers

Hoi Cynthia,

We hebben ondanks dat we elkaar vanochtend spraken nog geen mail van je ontvangen. Wat wij wel hebben gedaan is onderzoek doen naar je bestelling: heel vervelend maar je hebt echt zelf een verkeerde besteld. Dat kan gebeuren en we zijn nog steeds bereid om je kosteloos een nieuwe te sturen... maar laat ons dan wel aub de juiste maat weten ;-)
    Hartelijke groet
    Luxecasesencovers.nl