Luxe Speenkoorden

Luxe Speenkoorden

Welkom bij Luxe Speenkoorden! De plek voor alle musthaves voor jouw kleintje zoals gepersonaliseerde speenkoorden, bijtingen, wagenspanners, sleutelhangers maar ook de leukste rammelaars, speendoeken en haaraccessoires. Ook zijn onze producten heel leuk om te geven als een unieke kraamcadeau!

• Willeke
    Geverifieerde klant van Luxe Speenkoorden

Knuffeldoekjes zijn van mooie kwaliteit en de service is super. Mijn dochter is helemaal blij met haar nieuwe konijntjes 🥰

• Lisa Brandwacht
    Geverifieerde klant van Luxe Speenkoorden

Snelle levering, product zoals omschreven

Antwoord van Luxe Speenkoorden

Beste Lisa, bedankt voor je review! Veel plezier ermee!

• Hoe beoordeel je Luxe Speenkoorden?

• Wendy de Brouwer
    Geverifieerde klant van Luxe Speenkoorden

Prachtig speenkoord! De levering liet even op zich wachten maar dit lag aan PostNL wat de eigenaar kon bevestigen door met me te appen op (zelfs) Koningsdag. Top service!

Antwoord van Luxe Speenkoorden

Hi Wendy, bedankt voor je lieve review! Leuk om te horen dat je blij bent met ons service en dat het speenkoord bevalt! Wij wensen je alvast veel plezier tijdens kraamvisite! Groetjes, Denisa

• Doreen de Vries
    Geverifieerde klant van Luxe Speenkoorden

Super mooie speenkoorden van qualiteit ontvangen binnen 1 dag na de bestelling geplaatst te hebben

Antwoord van Luxe Speenkoorden

Hi Dorien, dankjewel voor je lieve revieuw! Goed om te horen dat je blij bent met onze speenkoorden en service! Heel veel plezier met de speenkoorden! Groetjes, Denisa

• A. Peters
    Geverifieerde klant van Luxe Speenkoorden

Mooie cadeau set, fijn contact en snelle levering!

Antwoord van Luxe Speenkoorden

Heel erg bedankt voor de feedback! Veel plezier met het geven van het kraamcadeau! Groetjes, Denisa

• Aggie
    Geverifieerde klant van Luxe Speenkoorden

Goed advies en snelle levering !

Antwoord van Luxe Speenkoorden

Hi Aggie, bedankt voor je lieve feedback! Heel veel plezier met het speenkoord! Xx

• L. Bos
    Geverifieerde klant van Luxe Speenkoorden

Snelle bezorging, mooie kleuren zoals op de website stond.

Antwoord van Luxe Speenkoorden

Beste Lia, goed om te horen dat je tevreden bent en bedankt voor je lieve revieuw! Heel veel plezier met het speenkoordje!

• Damla Huizenga

Super blij mee! Goeie kwaliteit :) Zeker een aanrader❤️

Antwoord van Luxe Speenkoorden

Beste Damla, heel leuk om te horen dat je tevreden bent en bedankt voor je beoordeling! Heel veel plezier met je speenkoord! Groetjes, Denisa 🩷

• Sam
    Geverifieerde klant van Luxe Speenkoorden

Super snelle reactie, service en levering! Ik vroeg of een bestaand speenkoord qua kleur aangepast kon worden, dit was geen enkel probleem omdat de kleur aanwezig was, echt super blij met het resultaat en de kwaliteit. Precies zoals ik het wilde hebben.

Antwoord van Luxe Speenkoorden

Beste Samantha, heel erg bedankt voor je lieve feedback! Succes nog met de laatste lootjes en geniet van het ‘newborn’ tijd!

• Lisa
    Geverifieerde klant van Luxe Speenkoorden

Besides the fact that the toy is super cute, it keeps my little one well occupied, so I can catch a break:) The shipment arrived quickly and all as ordered. Ordered two, one for me and one as a present. Recommended!

Antwoord van Luxe Speenkoorden

Hi Lisa, happy to hear you like it! Wish your LO lots of fun with the rattle toy!

• Cees van der Schilden
    Geverifieerde klant van Luxe Speenkoorden

Super mooie sleutelhanger,heel blij mee!

Antwoord van Luxe Speenkoorden

Goed om te horen! Veel plezier ermee!

• Nicole
    Geverifieerde klant van Luxe Speenkoorden

Prachtige speenkoord ontvangen. Fijne communicatie via de app omdat ik graag een aangepaste speenkoord wilde ontvangen + super snelle levering.

Antwoord van Luxe Speenkoorden

Hi Nicole, bedankt voor je lieve feedback! Veel plezier met het speenkoordje!

• Jessica
    Geverifieerde klant van Luxe Speenkoorden

Super snelle levering en mooie spenenkoord!

Antwoord van Luxe Speenkoorden

Goed om te horen dat je er blij mee bent, Jessica! Veel plezier ermee!

• Katarina
    Geverifieerde klant van Luxe Speenkoorden

The chain was even more beautiful in person than on the pictures. Amazing quality and very beautiful. Fast service and delivery. I will be ordering more for sure!

Antwoord van Luxe Speenkoorden

Dear Katarina, thank you for the feedback. So good to hear you love our product and service!

• Zuzana Dijkman
    Geverifieerde klant van Luxe Speenkoorden

Leukste kraamcadeau ontvangen! Het speenkoord en bijtring waren geleverd in mooie verpakking. Vriendinnetje vond het prachtig. Absoluut een aanrader!

• Esmee De Leeuw
    Geverifieerde klant van Luxe Speenkoorden

Snelle levering. Fijne en vriendelijke communicatie. Ik raad deze webshop dubbel en dwars aan

Antwoord van Luxe Speenkoorden

Hi Esmee, wauw wat lief! Heel erg bedankt voor je beoordeling! Hopelijk is je zoontje blij met het knuffeldoekje! Groetjes, Denisa