Luxery Toys
De laatste trends op het gebied van erotiek vindt u op Luxerytoys.nl. Luxery Toys is een online webwinkel die meer dan 9000 producten aanbiedt met aangenaam verrassende prijzen.
8,1

• Frederike
    Review voor Luxery Toys

Goedkoop, snel en goede service

• Mariska Wit

Geen idee

Goedendag,

Kunt u aangeven wat het probleem is? Daar er geen betaalde bestelling bij ons geplaatst is, lijkt de beoordeling onredelijk.

• Hoe beoordeel je Luxery Toys?

• Anja Dibbets
    Geverifieerde klant van Luxery Toys

De prijs is stuk goedkoper als andere sites aanbieden. Echter is het niet de volgende dag in huis. Dit is de dag erna pas. En op mijn mail hierover wordt niet gereageerd. Dit is jammer. Producten en verpakking zijn prima in orde. Als je tijd genoeg hebt kan je hier prima bestellen maar reken niet op service en snelle levering.

• Jager
    Geverifieerde klant van Luxery Toys

Snelle levering, product is ook nog eens goedkoper dan andere websites.

• Cleo
    Review voor Luxery Toys

Geweldige service! Vragen werden goed en duidelijk beantwoord!

• Franky Dhanis
    Geverifieerde klant van Luxery Toys

Ikwacht nog steeds op mijn bestelling ging gisteren geleverd worden 07/03/2020 tussen 8.45 en 12.45 bij easy toy s

Antwoord van Luxery Toys

Hallo, zoals in het mailcontact ook al is aangegeven, hebben wij de bestelling inderdaad niet verstuurd daar de bestelling nooit volledig afgerond is. Er is geen betaling geweest. Wij gaan er dan ook vanuit dat u deze beoordeling verwijderd daar deze niet representatief is voor onze diensten.

• Vallentgoed
    Geverifieerde klant van Luxery Toys

Leveren wat ik ruim een maand geleden besteld heb

Antwoord van Luxery Toys

Hallo, wat vervelend om te horen dat u de bestelling niet ontvangen heeft/had. Indien dit nog steeds het geval is vernemen we dit graag en kijken we graag met u naar een oplossing. Zou in indien u de bestelling nog mist een mailtje willen sturen naar info@luxery-toys.nl?

• consumer
    Geverifieerde klant van Luxery Toys

snelle correcte levering, met beste prijs online voor ons product.

• van Brussel
    Geverifieerde klant van Luxery Toys

Snel ontvagen , anoniem en goed verpakt.

• huisman

Geen gezeur,discreet,goed geregeld dus