M&K Meterda
M&K Meterda levert als vakgroothandel haar wegwerpartikelen voor de beauty- en cosmetische branche en de gezondheidszorg. Naast onze disposables bieden we ook een breed assortiment verzorgings- en hygiëneproducten. Hiermee leveren wij een bijdrage aan uw gezondheid en veiligheid. Nitrile handschoenen, disposable hoofdbescherming en hygienedoekjes zijn slechts enkele pproducten uit ons zeer uitgebreide assortiment. Wij verzenden en bezorgen gratis in heel Nederland bij bestellingen boven €50.
Binnen Europa bezoeken we diverse vakbeurzen om kwalitatief hoogwaardige producten te selecteren voor onze webwinkel. Wij zien kwaliteit als een voorwaarde, niet als een onderscheidende eigenschap. U kunt dan ook vertrouwen op hygiëneproducten van constante kwaliteit. ITT Certex-richtlijnen en de internationale standaardnormen zijn hierbij een belangrijke leidraad.
Daarnaast werken we nauw samen met verschillende schoonheidssalons en medische klinieken om onze vakkennis bij te schaven en om u goed te blijven voorzien van vrijblijvend advies.
  • Marika
    Review voor M&K Meterda

Ik ben al jaren klant, altijd een top service en top kwaliteit!,snelle levering.