M8cosmetics

M8cosmetics

Bij M8cosmetics vinden wij het zeer belangrijk dat u als klant tevreden bent. Snelle en deskundige service kunt u daarom van ons verwachten! Wij zijn daarom goed bereikbaar en nemen iedere vraag serieus. Neem dus gerust contact met ons op via onderstaande gegevens als u een vraag heeft:
9,2
Filter 149 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 41 met beschrijving

• Julie Gregoir

Snelle levering 👌🏽

• Tamara Ghyselbrecht
    Geverifieerde klant van M8cosmetics

Top service ,goede prijzen en leuke staaltjes

• Hoe beoordeel je M8cosmetics?

• Anti age

Uitstekend oprijd love them

• Mirjam Deleij
    Geverifieerde klant van M8cosmetics

Heel snel en keurig geleverd!

• Lo
    Geverifieerde klant van M8cosmetics

Zijn zeer matig met samples mee geven kreeg er maar 1 bij een bedrag over de €300 krijg bij andere verkopers veel meer gratis samples van medik8 jammer

Beste Lo,

Helaas krijgen wij gewoon geen samples van onze leverancier in de vergelijking met wat wij inkopen! Wij zouden graag meer in het pakket doen. Wij geven zelfs uit wanhoop travelsizes weg in zulke gevallen. U had tijdens Black Friday al 30% korting gehad en daar kunnen veel concurrenten al niet aan mee doen.... Wij kunnen ook geen samples inkopen dus helaas. Wij snappen uw frustratie maar kunnen er echt niks aandoen.

Gijs Wiegeraad

• Marcelle Overduijn
    Geverifieerde klant van M8cosmetics

Prima service en snelle levering.

Antwoord van M8cosmetics

Dank u wel! graag tot een volgende keer

• Tamara Ghyselbrecht

Snelle levering,leuke staaltje,TOP

• Jeanette Schoneveld

• Ella R

Geweldig service.

• Loubna Douiri
    Geverifieerde klant van M8cosmetics

Super snelle levering en je krijgt altijd extra testers mee gestuurd super service 4-ever medik8!!!

• Linda Van Looveren

• Jacqueline de Mol

Snelle levering.

Antwoord van M8cosmetics

Een snelle levering en zorgvuldige verzending vinden wij erg belangrijk. Bedankt voor uw 5-sterren review!

• Barry Peeters
    Geverifieerde klant van M8cosmetics

Snelle service, bestelling kwam snel. Altijd als ik via M8cosmetics bestel, gaat alles soepel. Prima klantenservice ook.

Antwoord van M8cosmetics

Beste Barry, wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Graag tot de volgende keer :) mvg Alexa van M8cosmetics

• MC
    Geverifieerde klant van M8cosmetics

ZALIGE PRODUCTEN !!! Echt. Ik gebruikte altijd QMS Medicosmetics (ook geen kleine naam), maar sinds ik Medik8 ben beginnen gebruiken, heb ik besloten om 'bij jullie' te blijven.. Love it! Bedankt ook voor de leuke staaltjes :D

Antwoord van M8cosmetics

Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! We zijn verheugd om te horen dat u zo tevreden bent over onze producten van Medik8.

• Tineke Scheffer

Snelle levering.

Antwoord van M8cosmetics

Dank u wel voor de goede review! Een snelle levering vinden wij heel belangrijk. Met vriendelijke groeten, Alexa van M8cosmetics

• Lisa
    Geverifieerde klant van M8cosmetics

Snelle levering en alles netjes verpakt
    Blij met mijn bestelling!

Beste Lisa,
    Vriendelijke dank voor de uitgebreide review! Wij wensen je een stralende huid toe met het gebruik van de Medik8-producten. Met vriendelijke groeten, Alexa van M8cosmetics

• Elke

Vlotte levering

Antwoord van M8cosmetics

Dank voor uw review! Wij leveren altijd zsm! Graag tot een volgende keer en ik wens u fijne feestdagen. Met vriendelijke groeten, Alexa van M8cosmetics

• Maaike

Fijne producten,snelle levering.

Antwoord van M8cosmetics

Wij zijn blij dat u tevreden bent! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Alexa van M8cosmetics

• Pamela ter Schiphorst
    Geverifieerde klant van M8cosmetics

Ik wacht al 14 dagen op een product.
    Ik mag toch hopen dat dit op tijd komt

Beste,

Volgens onze gegevens en de track & trace code is uw pakket al op 29 november ontvangen. https://m8cosmetics.myparcel.me/track-trace/3SMYPA024543992/1081%20KM/NL?lang=nl_NL

met vriendelijke groet,
    Gijs Wiegeraad

• Anke
    Geverifieerde klant van M8cosmetics

Klantenservice op de hoogte gesteld van mijn ontevredenheid. Netjes antwoord gekregen en ze zouden er achter aan gaan. Nog geen antwoord mogen ontvangen om het op te lossen. De andere producten zijn wel erg fijn, als ik alleen de Mutiny had gekocht was de ervaring slechter geweest.

Uiteindelijk erg fijn verder geholpen!

Beste Anke,

Wij hebben u klacht gelijk in behandeling genomen! En we zijn zelfs blij met uw bevinding omdat de hele batch niet goed blijkt te zijn. Wij storten uw kosten gewoon netjes terug en wij sturen een gratis Mutiny op als de volgende batch goed is.