MAKU Interior
Bekijk alle reviews en keurmerken van MAKU Interior en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

• Fazila
    Review voor MAKU Interior

Wij hebben onze woonkamer/eetkamer door MAKU laten tekenen. Als eerst werd er een moodboard besproken met ons, waarbij we nog aanpassingen konden maken. De communicatie hierbij verliep heel vlot. Verder hebben we 3D tekeningen gekregen waar we heel veel inspiratie uit gehaald hebben. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en dit was daarom ook terug te zien. Na wat kleine aanpassingen hebben we de uiteindelijke tekeningen mogen ontvangen waar we ook super tevreden mee zijn! We zouden MAKU zeker voor een tweede keer inschakelen. Samengevat was het dus zeer succesvol waarbij de communicatie top was. Een aanrader dus!

• HJ
    Review voor MAKU Interior

Ik heb Maku de inrichting van mijn kantoor laten tekenen. Mandy heeft goed geluisterd naar mijn wensen en heeft dit kunnen vertalen naar hele mooie beelden. De eerste opzet zat steeds al dicht tegen mijn visie aan maar na de aanpas rondes waren de beelden perfect. Bij een volgend project zou ik Maku zeker weer inschakelen.

• Hoe beoordeel je MAKU Interior?

• Ramy
    Review voor MAKU Interior

Mandy heeft een paar geweldige kamers ontworpen voor mijn toekomstige huis, en het eindresultaat is echt top! De communicatie verliep vlot.

Ik ben erg tevreden :)

• Khadija Desirée
    Review voor MAKU Interior

Mandy heeft ons heel goed geholpen met mooie ideeën en om onze ideeën te visualiseren. Ze is flexibel en reageert snel, waardoor je makkelijk kunt schakelen. Maku heeft voor ons nieuwe huis zowel de tuin als het interieur binnen ontworpen. We zijn heel erg tevreden en zouden Maku zeker aanraden!

• Van Heeswijk Interieurs
    Review voor MAKU Interior

Wij hebben een prachtig ontwerp laten maken (pakket 'goud') van onze keuken, eetkamer en Tv/zithoek. We hebben al onze wensen in kunnen vullen vanuit formulier wat we vanuit MAKU ontvangen hebben. Hierin stonden enorm veel vragen met betrekking tot onze wensen betreft het interieuradvies. Na aanleiding van het ingevulde formulier hadden we aardig wat ideeën ontvangen in de zin van een 2D plattegrond. Hierin hebben we aangegeven wat we mooi vonden en daar is uiteindelijk een prachtige 3D tekening uit gekomen die na 1 aanpassing (wat binnen het pakket valt) helemaal naar onze zin is! Zeker een aanrader,

P.s. bij ons is MAKU pas later aan bod gekomen waardoor ze al een beetje gebonden waren aan wat leidingwerk etc. Ik zou persoonlijk de volgende keer zeker voor het starten met verbouwen al contact opnemen en ook een lichtplan laten maken!

Heel blij met het resultaat!

• Laura
    Review voor MAKU Interior

We hebben pakket 'goud' gekocht bij Mandy. Na zoveel mooi werk van haar voorbij te zien komen op de socials was voor ons de keuze snel gemaakt om gebruik te maken van haar expertise. Het contact loopt makkelijk en snel, ze luistert goed naar je wensen. Ons eindresultaat is echt prachtig geworden. Helemaal onze smaak en stijl! Zelf waren wij hier nooit opgekomen dus heel blij met de keuze om haar expertise in te schakelen. Kan niet wachten tot het straks realiteit is!

• Van de wetering
    Review voor MAKU Interior

We hadden altijd al iets in ons hoofd hoe het ongeveer zou moeten worden. Mandy heeft al onze wensen in het ontwerp mee genomen. Zo werd het eindelijk een stuk realistischer voor ons. Wat je een fijn overzichtelijk beeld van de woning geeft. Ze denkt ook mee tot in het detail, waar je bij sommige dingen zelf niet bij stilstaat. Komt met verfrissende ideeën, wat ook fijn is. Nu we de materialen bij elkaar zien, wat ze heeft gebruikt, vinden we ook echt dat ze het qua kleur samenstelling en materiaal gebruik een heel mooi geheel heeft weten te maken precies na onze wens.

• Bart
    Review voor MAKU Interior

MAKU Interior heeft voor ons een 2D ontwerp - in combinatie met referentiebeelden voor wat betreft materialisatie - vertaalt naar een 3D visualisatie. Het resultaat was boven verwachting! Echt heel mooi, het ontwerp is werkelijk tot leven gekomen. Het geeft een ontzettend realistisch beeld.

Er zat tevens bij het pakket een 'controle ronde' inbegrepen echter, deze was niet nodig. Hiervoor in de plaats hebben ze nog wat extra service verleend.

Al met al een echte aanrader!

• Mahsa DK
    Review voor MAKU Interior

Mandy heeft een mooi ontwerp voor ons gemaakt. Het was vrijwel geheel naar onze smaak. Na het gekregen ontwerp, gingen we aan de slag en hebben toch veranderingen moeten aanbrengen bij het uitvoeren in praktijk. Hierbij moesten we keuzes maken. Ook hierbij heeft Mandy ons goed geholpen. Van alternatieven tot het berekenen van hoeveelheid materiaal. Het resultaat wordt geweldig. Bedankt Mandy.

• Tom en Hanneke
    Review voor MAKU Interior

Mandy heeft ons ontzettend goed op weg geholpen met het interieuradvies waardoor we straks ons droomhuis kunnen creëren wanneer de bouw klaar is. Mandy denkt erg fijn mee, ze is open, enthousiast en reageert snel bij vragen! Ook komt ze met creatieve ideeën waar wij zelf niet aan hadden gedacht. Ik zou het iedereen aanbevelen.

• Shanyra
    Review voor MAKU Interior

We volgde Mandy al lange tijd op Instagram en vinden haar style fantastisch. Mandy reageerde snel op onze vragen via de mail, waardoor we snel de keuze hadden gemaakt om ons interieur door Mandy te laten stylen.

We zijn ontzettend blij met het eind resultaat. Het past perfect bij onze wensen en heeft ons veel nieuwe inzichten en ideeën gegeven.
    We zijn erg blij met onze keuze en kunnen het bij iedereen aanraden!!

• Familie Thompson
    Review voor MAKU Interior

Wij volgden Maku Interior al enige tijd op de socials. Alle adviezen die zij maakt zijn uniek en echt keer op keer prachtig. Wij hadden ons voorgenomen om een keer met haar te werken. Nu gaan wij weer een woning bouwen. Gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om haar hulp in te roepen. Vanaf het eerste moment een fijn contact, heel benaderbaar, supersnel antwoord. Uiterst vriendelijk ook. Heeft goed geluisterd naar onze wensen en eigenlijk was het advies in een keer naar wens. Zij werkt op afspraak en verwerkt de feedback meteen. Wij zijn erg tevreden en kunnen niet wachten tot het advies daadwerkelijk is gerealiseerd. Tip: vraag ook om een video van het advies. Het is echt het geld waard en verhoogt het genot alleen maar meer.

• Tamara
    Review voor MAKU Interior

Wij hebben de zolder laten ontwerpen door Mandy, in 1 woord wauw! Denkt goed mee, erg creatief en oog voor details.
    Communicatie super vlot via whatsapp en mail.
    Zeker een aanrader!

• Kim
    Review voor MAKU Interior

Wij zijn enorm tevreden over het resultaat van ons interieuradvies. We hebben een nieuw huis gebouwd in eigen beheer, dus in de creatie fase is het erg lastig om al allerlei detail keuzes te maken zonder daadwerkelijk in het huis te kunnen rondlopen en een goed beeld te hebben van het eindresultaat, daarvoor is dit advies voor ons vooral fijn geweest. Op deze manier hadden we een duidelijke leidraad voor alle afspraken en daarmee ook een duidelijker beeld te scheppen aan alle leveranciers. Daarnaast kwamen de indeling, maar vooral ook materialen en kleuren voor ons samen. Met alle 1000 keuzes die je tijdens een bouwproces moet maken is dit een hele fijne houvast om dit proces makkelijker te maken. Super tevreden zijn wij over de communicatie, het meedenken en het prachtige resultaat.

• Sanne

In 1 woord super! Wij zijn erg blij met het resultaat😍

• Dayenne
    Review voor MAKU Interior

Zo fijn geholpen door Mandy! Is niet te beroerd om overal in mee te denken. Heeft een onwijs gaaf plan neergelegd en heeft daarmee zo’n waardevolle hou vast gecreëerd voor het bouwen van ons huis. Heeft ook super mooie spullen!

• Sabine
    Review voor MAKU Interior

Mandy luistert goed naar je wensen en weet hier een prachtig geheel van te maken, ze schakelt mee in wat je anders wilt of veranderd naarmate de tijd vordert. Ontzettend fijn. Wij voelden ons heel serieus genomen en gehoord. Bedankt voor de prachtige beelden en overzicht van ons interieur.

• Marco
    Review voor MAKU Interior

Top service en klantcontact uiterst tevreden

• Gerben en Anneke
    Review voor MAKU Interior

We hebben een prachtig ontwerp van Mandy ontvangen! De communicatie was snel en helder. Alle wensen zitten perfect verwerkt in het ontwerp. We zijn enorm bij dat we voor Maku hebben gekozen!

• Tessa
    Review voor MAKU Interior

Super blij met het interieuradvies wat wij hebben ontvangen van maku interior. Verrassende ideeën die we zelf nooit bedacht zouden hebben. We hebben het online advies als heel persoonlijk ervaren. Snelle respons op vragen en er wordt goed meegedacht. Aanrader!